K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja Reko ei mielestäsi voinut olla paikalla kun twiittasivat noita? Ne muutkin jutut oli ihan ilmiselvää läppää. En siis väitä etteikö B olisi voinut ihailla Noaa myös, varmaan ihailikin, mutta läppää se oli kuitenkin.
Sehän Noahan oli sellainen Joksujen ja fanien läppä viime keväänä, sekä bändi että fanit laittoi vitsillä niitä kommentteja. Haastatteluissa kun Bltä kyseltiin viisusuosikkeja niin hän luetteli vaikka kuinka monia artisteja mutta ei ikinä maininnut Noaa.
 
vierailija
Täällä on tietty niin paljon K&B shippaajia, mutta joku realisti voisi kertoa mielipiteensä, että oliko B ihastunut Damoniin? Vai onko B ihastunut kaikkiin.
En mitenkään usko että oli. Damon ois siinä tapauksessa töninyt Bojania vähän ikävästi bussin alle pariin kertaan (jos siis oletetaan, että D ei ollut itse ihastunut myöskään). Taksissa kun olivat (ehkä?) kahden ja sylikuvia julkaistessaan.
 
vierailija
nauratti tuo ajatus joksujen ns måneskin visiitistä kun sitten alkais surun jälkeen selittelyt "no mut ihan varmasti k lähti mukaan" 🤣 🤣 en siis usko måneskin visiittiin koska vähän eri private lennellä kun mennä turistiluokassa
 
vierailija
Mä olen miettinyt kans sitä miten B tuntui ihailevan avoimesti Espanjan edustajaa. Oliko vaan jotenkin tykästynyt tämän persoonaan ja lahjakkuuteen.
Mustakin heillä synkkasi hyvin. Blanca on tosi ystävällisen, lämpimän ja energisen oloinen persoona, taitava laulaja ja tosi kauniskin. Heitä yhdisti varmaan sekin, kun Blanca ei puhunut kovin hyvin englantia ja B puhui espanjaa. Ei silti näyttänyt että B olisi ollut romanttisesti ihastunut Blancaan, vaan muuten tykkäsi hänestä ja ihaili, kun vertaa vaikka miten K:n kanssa käyttäytyi.
 
vierailija
Nyt kun täällä saa avautua ja joku otti Noankin puheeksi, niin jos B johonkin oli ihastunut niin juuri Palomaan. Katsoi häntä niin ihaillen. Selvästi B piti hänen ulkonäöstä, persoonasta, kappaleesta jne. Eikö B jossakin haastattelussa kertonut, että suutelisi ja menisi naimisiin juuri Paloman kanssa, jos pitäisi joku Viisu ehdokkaista valita. Kai siinä on mukana puoli totuutta.
En sellaista muista nähneeni, ainakin yhdessä haastattelussa useampi heistä (myös B) nimesi Rosa Linnin, joka ei edes noissa viisuissa ollut.
 
vierailija
nauratti tuo ajatus joksujen ns måneskin visiitistä kun sitten alkais surun jälkeen selittelyt "no mut ihan varmasti k lähti mukaan" 🤣 🤣 en siis usko måneskin visiittiin koska vähän eri private lennellä kun mennä turistiluokassa
Joo ei taida ihan yhtä lyhyt visiitti olla mahdollista Joksujen kohdalla 😅 Itse veikkan että tulevat lauantaina ja lähtevät maanantaina ja vaikka tulisivatkin jo aikaisemminkin/lähtisivät myöhemmin niin ei siitä kuitenkaa meille mitään näytetä niin eipä sillä sinällään oo ees väliä
 
vierailija
Mäkin joskus mietin syytä tuohon. En oikein oo päässyt mihinkään lopputulokseen.

No miten ois gf? aika harva hetero nainen tykkäisi jos oma mies kiehnäis tolleen toisten naisten kanssa, mutta miehet käy
Vastaan kaikkeen. Luulen, että B on/oli ihastunut Damonin ja S:n, tämä näkyi siinä keikalla, joka oli niin kuuma. B heilutti lantiota siihen malliin että... Ja muuten B on helposti ihastuvaa tyyppiä. En osaa sanoa lopputuloksesta. K Myös helposti ihastuvaa tyyppiä. K ei ole ehtinyt sitä arkea elää lainkaan, niin vaikea sanoa.
 
vierailija
Joo ei taida ihan yhtä lyhyt visiitti olla mahdollista Joksujen kohdalla 😅 Itse veikkan että tulevat lauantaina ja lähtevät maanantaina ja vaikka tulisivatkin jo aikaisemminkin/lähtisivät myöhemmin niin ei siitä kuitenkaa meille mitään näytetä niin eipä sillä sinällään oo ees väliä
vielä jos s mukana niin b:stä ei näy eikä kuulu. Onneksi D postailee jos suomessa on. Ei hän B:stä postailisi mutta saadaan tietää että hän täällä :D
 

Yhteistyössä