K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehkä he eivät ajattele ihmisiä sukupuolten kautta vaan ihmisinä. Ihastuvat persoonaan. Ja kyllä ihminen voi ihastua samaa sukupuolta olevaan, vaikka perusheterona itseään pitäisikin. Bromancesta löytyy mielenkiintoisia artikkeleita, kun googlaa.
Mä pidän itseäni perusheterona, mutta joskus saatan tykätä niin kovasti jostakin uudesta ihmisestä, että sitä voisi kai kuvailla platoniseksi ihastumiseksi. Onko se sitten sielujen sympatiaa vai mitä, mutta toisten kanssa synkkaa vaan heti ja lujaa. Mä itse enemmänkin tarkastelen näitä bromanceja sillä tavalla, että yleisö janoaa suuria rakkaustarinoita ja löytävät helposti sille kohteen näistä bromanceista. Varsinkin viisut on sellaista värin ja valon juhlaa (ei tänä vuonna), että siellä sitä rakkaustarinaa kaivataan.
 
vierailija
Olen eri, mutta liittyy tämän keskustelun aiheeseen. Ei voi keskustella asiasta niin, että osa omista mielipiteistä pitää kirjoittaa toiseen ketjuun.
Ohis. Mutta sen K&B shippauksen voisi pitää muissa ketjuissa. Tiedän että sua varmasti ärsyttää se, että joku käy täältä kirjoittamassa Sadie juttuja vauvalle, mutta hölmöä silti lähteä ns. kostamaan sitä tänne.
 
vierailija
Kärtsällä on kyl jonkunlainen viehtymys miehiin, pakko olla, joko tiedostamaton tai tiedostettu. En tiedä mistä on lähtöisin, ehkä lätkäpiireissä hänen ns. rooli muita pienempänä oli hiukan tuon suuntainen? Hän on tosi avoin, sosiaalinen, puhuu tunteistaan, epätyypillinen mies. Myös seksuaalisesti. Ne put oil Bojan body yms jutut lähti niin luontevasti. Ja hiplailut yms.
Hän on sanonut olevansa hetero ja ajattelen m/m jutuilla pelleilyn olevan silloin vaikeampaa, jos oikeasti olisi kaapissa sen suhteen. Eli ihan hetero taitaa olla.
 

Yhteistyössä