K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Verkostoituminen on eri juttu ja ihan normaalia ja kannattavaa. Kaikkihan siellä verkostoituu. Laskelmointia se ei ole. Kuten sanottu K aloitti ne jutut.
Ai ne preparty-jutut. B hihitteli kuin teinipoika ja kuikuili Kn perään, joka oli kaikesta pihalla kuin lumiukko. Ei uskaltanut suuta avata, kun pelkäsi, ettei osaa sanoa mitään englanniksi.
Ehkä se oli Reko, joka ne johdatti ne tutustumaan toisiinsa siellä Madridissa. Mutta sitten homma lähti lapasesta.
 
vierailija
Ja oliko niin, että Bojan alkoi seurata Kta IGssa jo pian UMKn jälkeen? Joka tapauksessa ennen kuin olivat tavanneet.
Olivat kanssakilpailijoita ja tulevia viisukavereita, tottakai niitä kiinnosti. Olivat lisäksi vaikuttuneita biisistä, nimesivät sen yhdeksi suosikeistaan. Aika harva toimii niin kuin Kärtsä, ettei tiedä edes kaikkia muita edustajia siinä vaiheessa kun lähtee prepartyille.
 
vierailija
Ekat pätkät kyllä kuvasi K itse. Osa oli myös miken kuvaamia. Kyllä siinä kumpikin laskelmoi ja hyödynsi toisiaan.
Ihan normaalia nykypäivän verkostoitumista ja näkyvyyden hakemista että hassutellaan ja kuvataan sisältöä nettiin yhdessä. Ei se mitenkään sulje pois sitä ettei voisi ystävystyä myös, voihan ihan jossain perus toimistotyössäkin löytää parhaan ystävän tai puolison.
 
vierailija
Mä olin ihan hc shippari näiden tyyppien osalta viime kesänä. Mutta jo silloin realismin kera, että paljon heidän jutuistaan on liioittelua ja esitystä. Ja hiukan sydän edelleen sulaa niille jutuille.

Mutta sitä mä ehkä olen pohtinut eniten, että onkohan kumpikin, ainakin jonkin verran, miehiin päin kallellaan? Tai sit olen vaan niin vanha etten ymmärrä nykynuorisoa.
 
vierailija
Loreen oli tosi paljon omissa oloissaan eikä osallistunut oheistapahtumiin. Lisäksi B sanoi ettei Tattoo kuulunut hänen suosikeihinsa eikä biisi koskettanut millään tavalla.
Loreen ei olisi näiden sloveenipoikien kanssa ruvennut bondaamaan. Puoliväkisin Kärtsän kanssa hymyili samoissa kuvissa, kun pyydettiin. Eikä kenenkään muunkaan. Liian diiva sellaiseen. Ja piti itseään jo varmana voittajana.
 
vierailija
Mä olin ihan hc shippari näiden tyyppien osalta viime kesänä. Mutta jo silloin realismin kera, että paljon heidän jutuistaan on liioittelua ja esitystä. Ja hiukan sydän edelleen sulaa niille jutuille.

Mutta sitä mä ehkä olen pohtinut eniten, että onkohan kumpikin, ainakin jonkin verran, miehiin päin kallellaan? Tai sit olen vaan niin vanha etten ymmärrä nykynuorisoa.
Joo, oot vanha. Jopa mun 40 v. veljen kaveripiirissä ollaan tollasia.
 
vierailija
vierailija
Mä olin ihan hc shippari näiden tyyppien osalta viime kesänä. Mutta jo silloin realismin kera, että paljon heidän jutuistaan on liioittelua ja esitystä. Ja hiukan sydän edelleen sulaa niille jutuille.

Mutta sitä mä ehkä olen pohtinut eniten, että onkohan kumpikin, ainakin jonkin verran, miehiin päin kallellaan? Tai sit olen vaan niin vanha etten ymmärrä nykynuorisoa.
Ehkä he eivät ajattele ihmisiä sukupuolten kautta vaan ihmisinä. Ihastuvat persoonaan. Ja kyllä ihminen voi ihastua samaa sukupuolta olevaan, vaikka perusheterona itseään pitäisikin. Bromancesta löytyy mielenkiintoisia artikkeleita, kun googlaa.
 
vierailija
Mä olin ihan hc shippari näiden tyyppien osalta viime kesänä. Mutta jo silloin realismin kera, että paljon heidän jutuistaan on liioittelua ja esitystä. Ja hiukan sydän edelleen sulaa niille jutuille.

Mutta sitä mä ehkä olen pohtinut eniten, että onkohan kumpikin, ainakin jonkin verran, miehiin päin kallellaan? Tai sit olen vaan niin vanha etten ymmärrä nykynuorisoa.
Olen myös mietiskellyt asiaa. Välillä olen Biseksuaali linjalla molempien suhteen.
Kun heiltä sujuu niin helposti miesten kanssa säätäminen. Ja he tuntuvat nauttivan siitä. Vai ovatko sitten niin hyviä näyttelijöitä.
 

Yhteistyössä