K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
K löytää aina uusia miespuolisia kiehnauksen kohteita, jos vanhat ei enää jaksa innostua. Seuraavaksi se kohde saisi olla joku kunnon kokovartalo tatuoitu moottoripyöräjengiläinen, joka laittaisi lavan ryskymään ja ottaisi K:n moottoripyörää vasten.
 
vierailija
Mitä Ruisrockin jälkeen jos K ei ikinä mene Sloveniaan? Ystävyys ei ole kovin vahva jos ei vietetä yhtään aikaa yhdessä.
No varmaan näkevät sitten taas jos/kun Joksuilla on keväällä Suomessa keikka. Ja väliajan ovat toisiinsa yhteydessä viestein/puheluin/muuten sen verran kuin itse haluavat ja näkevät tarpeelliseksi. Ihan samalla tavalla kuin toisistaan kaukana asuvat ystävät muutenkin.
 
vierailija
Ei minua saa kirveelläkään mihinkään mökille. On erittäin huonoja kokemuksia.
Eli peilaat itseäsi tuohon, et voi tietää mitä mieltä S olisi, voisi tykätäkin. Mulle on siis sinänsä ihan sama miten on, en shippaa B:tä ja S:ää, mut ei toisen puolesta voi tehdä tuollaisia oletuksia, kun kyseessä on vieläpä aika rennon oloinen tyyppi.
 
vierailija
Oon huomannut, että nää valittajat tekeytyvät faneiksi, jotta pääsevät haukkumaan. Kai ne kuvittelee saavansa agendansa paremmin läpi, kun ovat muka faneja.
Ja sä uskottelet itsellesi kaikenlaista, ettet joutuisi myöntämään, etteivät idolisi ole kaikista fanittajista pelkästään ihquja. Ja siis en jaa ajatusta siitä, että Lontoo, tai mikään, olisi pilannut Joksut.
 

Yhteistyössä