K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos Carl-Philip olisi 15 vuotta nuorempi, niin hänen ja Bojanin kohtaaminen Tukholman kaduilla olis satumainen. Voi sitä nuorten prinssien keskinäistä flirttiä ja tulevia häitä. Ruotsin prinssipari Bojan ja Carl-Philip.🫅🏻❤🫅🏻
 
vierailija
Jos Carl-Philip olisi 15 vuotta nuorempi, niin hänen ja Bojanin kohtaaminen Tukholman kaduilla olis satumainen. Voi sitä nuorten prinssien keskinäistä flirttiä ja tulevia häitä. Ruotsin prinssipari Bojan ja Carl-Philip.🫅🫅
Carl-Philip tykkää äitinsä näköisistä kumppaneista ja B on samaa sarjaa. C-P taas on urheilullinen, hymyilevä ja ruskettunut eli B:n makuun. Olisi match by heaven.😍
 
vierailija
Mä luulen että D meni Ruotsiin tapaamaan sitä ystäväänsä Simon Lööfiä, hänestä oli kuva tiktokin lopussa. En yhtään usko että B menisi sinne, ei tunnu uskottavalta. Jonnekin muualle on toki voinut mennä, jos ei ollut siinä koneessa. Tai sitten eivät vaan Krisin kanssa olleet kuvassa.
 
vierailija
Joskus olen kuvitellut minkälainen tapaaminen se olisi jos jokaisen tyyli ilmaista itseään olisi tismalleen sama kuin palstoilla.
Lol, ei tietenkään ole! 🤣🤣🤣 Livenä pidän ainakin itse mölyt mahassa ja harvemmin ärsyynnyn keneenkään niin randomiin, ja lyhyen aikaa tavattavaan, kuin mitä näissä tapaamisissa tulisi vastaan.
Eri asia on, kun viikko ja kuukausitolkulla ollaan saman asian äärellä ja osa kitisee ihan ihme asioista.
 
vierailija
Se on Bojere shipin ja todennäköisesti Jo-Kä yhteisfandomin kuolinisku jos S ja D tulevat Ruisrockiin. Olisi maaliskuun draaman eeppinen loppu.
Mitä se haittaisi, ei varmasti heitä itseään ainakaan. Voisivat viettää porukalla aikaa, onhan K:llakin aina paljon porukkaa mukana kun näkevät, miksi B:lla ei voisi olla muitakin kuin muut joksut? Nehän voisi suunnata vaikka mökille koko porukalla. Oikeastaan toivon tätä, vielä jos laittaisivat jotain stooreja sieltä niin olisi tosi kiinnostava juttu ja varmasti hauskaa sisältöä.
 
vierailija
Mitä se haittaisi, ei varmasti heitä itseään ainakaan. Voisivat viettää porukalla aikaa, onhan K:llakin aina paljon porukkaa mukana kun näkevät, miksi B:lla ei voisi olla muitakin kuin muut joksut? Nehän voisi suunnata vaikka mökille koko porukalla. Oikeastaan toivon tätä, vielä jos laittaisivat jotain stooreja sieltä niin olisi tosi kiinnostava juttu ja varmasti hauskaa sisältöä.
Niin tarkoitin shippaajia, joille uudet tyttöystävät ja poikaystävät on vaikea asia.
 
vierailija
Se on Bojere shipin ja todennäköisesti Jo-Kä yhteisfandomin kuolinisku jos S ja D tulevat Ruisrockiin. Olisi maaliskuun draaman eeppinen loppu.
Se on Bojere shipin ja todennäköisesti Jo-Kä yhteisfandomin kuolinisku jos S ja D tulevat Ruisrockiin. Olisi maaliskuun draaman eeppinen loppu.
Klle ihan oikein. Itsellä ollut kokoajan gf mukana jokapaikassa.
 

Yhteistyössä