K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyl käsitä sellaisia väitteitä etteikö B viihtyisi Tukholmassa. Mä taas uskon, että tykkäisi kovasti olla siellä. Bojan taitaa nauttia kaupungeista ja tykkää kulttuurista sekä historiasta. Ainakin tällaisen vaikutelman olen saanut hänen jutuistaan. Toki ei ole soittanut mulle ja kertonut näitä asioita henk.koht.😉
 
vierailija
En kyl käsitä sellaisia väitteitä etteikö B viihtyisi Tukholmassa. Mä taas uskon, että tykkäisi kovasti olla siellä. Bojan taitaa nauttia kaupungeista ja tykkää kulttuurista sekä historiasta. Ainakin tällaisen vaikutelman olen saanut hänen jutuistaan. Toki ei ole soittanut mulle ja kertonut näitä asioita henk.koht.😉
Slovenian prinssiä voisi kieltämättä kiinnostaa Kallen ja Silvian kuninkaanlinna. Ja kirkko missä heidät vihittiin. Jos gf on Bn mukana, voisivat jo sitä alttarille kävelyä harjoitella. Kahdelta näyttelijältä se taitaisi helposti sujua.
 
vierailija
En kyl käsitä sellaisia väitteitä etteikö B viihtyisi Tukholmassa. Mä taas uskon, että tykkäisi kovasti olla siellä. Bojan taitaa nauttia kaupungeista ja tykkää kulttuurista sekä historiasta. Ainakin tällaisen vaikutelman olen saanut hänen jutuistaan. Toki ei ole soittanut mulle ja kertonut näitä asioita henk.koht.
No ei se siellä viikkoa viihtyisiä, vähän liiankin monikulttuurinen nykyään oman kokemuksen mukaan
 
vierailija
En kyl käsitä sellaisia väitteitä etteikö B viihtyisi Tukholmassa. Mä taas uskon, että tykkäisi kovasti olla siellä. Bojan taitaa nauttia kaupungeista ja tykkää kulttuurista sekä historiasta. Ainakin tällaisen vaikutelman olen saanut hänen jutuistaan. Toki ei ole soittanut mulle ja kertonut näitä asioita henk.koht.
Mäkin ihmettelin, miten joku voi ajatella, ettei viihtyis. Haluaa Slovenian ja Ljubljanan pienistä ympyröistä muualle. Julkkiksista on vapauttavaa kulkea paikoissa, joissa heitä ei tunnisteta.
 
vierailija
Olin paikalla. Siellä todellakin odotettiin ja syötiin kädestä. Olin myös Måneskinin keikalla torstaina. Joo, hyvä oli, mutta kliininen ja rutiininomainen. Ei näkynyt eikä tuntunut sitä lämpöä, mikä oli Kn keikalla eilen.
"V***u, mä rakastan teitä - se oli Kn viesti, joka upposi kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
Måneskin oli niin älyttömän hot, kun he voittivat Euroviisut. Mitäköhän on päässyt käymään, koska mustakin he ovat nykyään lavalla kliinisiä? Muu materiaali on kyllä hauskaa ja mukavaa katseltavaa, mutta Damiano on jotenkin lukossa nykyään, kun pitäisi esiintyä. Tämä ei ole mitään keski-ikäisen huolenpitoa tai hössötystä, vaan mä en oikeasti saa heihin enää samanlaista kosketusta kuin pari vuotta sitten. BC taas vetää hyvin ja energiaa tuntuu löytyvän.
 

Yhteistyössä