K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeasti alkaa olla huolestuttavaa kun miettii koko bändin tulevaisuutta. Miksi on kesällä näin vähän keikkoja? Miksi eivät halua kiertää kotimaassaan? Miksi ei syksylle ole mitään julkaistu? Voiko olla, että Bojanille tämä kaikki alkaa olla liikaa, eikä hän enää nauti hommasta. Uskon, että jos laittavat pillit pussiin, niin se on Bojanista lähtöisin olevaa.
No onhan se ainakin sitä sanonut, että lava ei oo sille enää "safe space", että en mä siinä mielessä ainakaan ihmettelis jos ainakin jollekkin tauolle olisivat jäämässä, mutta eikai sitäkään järkevää ois tehdä kun levy on kuitenkin tulossa. Tosiaan kyllähän tuo tuntuu oudolle kun kesänkin aikana niin vähän keikkailevat ja syksylle ei oo vielä mitään tiedossa...
 
vierailija
No onhan se ainakin sitä sanonut, että lava ei oo sille enää "safe space", että en mä siinä mielessä ainakaan ihmettelis jos ainakin jollekkin tauolle olisivat jäämässä, mutta eikai sitäkään järkevää ois tehdä kun levy on kuitenkin tulossa. Tosiaan kyllähän tuo tuntuu oudolle kun kesänkin aikana niin vähän keikkailevat ja syksylle ei oo vielä mitään tiedossa...
Nehän sanoi että tämä vuosi tulee olemaan rauhallisempi kuin viime vuosi ja johan heillä oli jo yksi kattava Euroopan kiertue. Syksyn keikat tulee julki varmaan joskus SBJ:n jälkeen. Mun mielestä tässä ei ole vielä mitään outoa.
 
vierailija
No onhan se ainakin sitä sanonut, että lava ei oo sille enää "safe space", että en mä siinä mielessä ainakaan ihmettelis jos ainakin jollekkin tauolle olisivat jäämässä, mutta eikai sitäkään järkevää ois tehdä kun levy on kuitenkin tulossa. Tosiaan kyllähän tuo tuntuu oudolle kun kesänkin aikana niin vähän keikkailevat ja syksylle ei oo vielä mitään tiedossa...
Ja lisäksi ei ole näistä uusista jo tiedossa olevista biiseistä hittibiisiksi, joten siltäkään osin eivät kyllä mitään läpimurtoa isolle yleisölle ole saamassa.
 
vierailija
Ehkä he ovat saavuttaneet jo sen minkä halusivat Slovenian ulkopuolella ja se riittää heille. Luulen että työn alla oleva levy jää heidän viimeisekseen, jos B:n ongelmat esiintymiseen liittyen jatkuvat. Itse kärsin paniikkikohtauksista nuorempana ja se oli yhtä helevettiä. Keskittyminen meni aina vaan siihen että tuleeko taas kohtaus niissä tilanteissa, missä ne yleensä tulivat. Siinä oli jonkun aikaa oma elämänilo hukassa.
 
vierailija
Ehkä he ovat saavuttaneet jo sen minkä halusivat Slovenian ulkopuolella ja se riittää heille. Luulen että työn alla oleva levy jää heidän viimeisekseen, jos B:n ongelmat esiintymiseen liittyen jatkuvat. Itse kärsin paniikkikohtauksista nuorempana ja se oli yhtä helevettiä. Keskittyminen meni aina vaan siihen että tuleeko taas kohtaus niissä tilanteissa, missä ne yleensä tulivat. Siinä oli jonkun aikaa oma elämänilo hukassa.
Onkohan B hakenut ammattiapua ongelmiinsa? On hienoa että hän puhuu noista asioista avoimesti mutta olisi myös hyvä puhua siitä miten tärkeää on hakea apua. Nyt on vaan hehkutettu sitä miten EW on parasta ryhmäterapiaa mutta eipä sillä pitkälle pääse jos on oikeasti ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriö. Nuorten samojen ongelmien kanssa painivien puolesta siis mietin.
 
vierailija
Laittoiko muuten K saaristo ja Savonlinnan jälkeen kiitoksia? Kiuruveden kiitokset muistan ja katsoin tuon saariston jälkeen et ei laittanut heti ja mietin että laittaa varmaan sitten yhteisesti mutta sitten pettääkin jo muisti että laittoiko vai ei.
Vaikee muistaa kun se postaa aktiivisesti muutenkin 😀 Sit just viikonloput, joissa on useampi keikka niin menee jo keikat sekasin...
 
vierailija
Joo ei, jos meinaavat jotain isompaa läpimurtoa, mutta ehkä nykyinen tilanne riittää heille. Toisaalta noin leppoisa ja etäinen meininki tuskin riittää pitämään yllä edes nykyisten fanien kiinnostusta.
Ei heillä ilman levy-yhtiötä riitä rahkeet isompaan suosioon, mutta ovat varmaan tyytyväisiä näin. Itse olen aina fanittanut vain about tämän kokoluokan bändejä ja tykkään pienemmistä keikoista ja kotikutoisesta meiningistä enemmän.
 
vierailija
Mun mielestä ihan ymmärrettävää, jos Joksut noiden Bn paniikkikohtausten vuoksi tekee keikkoja vähempi syksyllä/talvellakin, mutta silloin nimeonomaan kannattais keskittää ne keikat sinne kotimaahan ja muualle missä niitä kuuntelijoita jo on ja joku Aussit tuntuu vaan entistä hullummalta tässä vaiheessa
 
vierailija
Onkohan B hakenut ammattiapua ongelmiinsa? On hienoa että hän puhuu noista asioista avoimesti mutta olisi myös hyvä puhua siitä miten tärkeää on hakea apua. Nyt on vaan hehkutettu sitä miten EW on parasta ryhmäterapiaa mutta eipä sillä pitkälle pääse jos on oikeasti ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriö. Nuorten samojen ongelmien kanssa painivien puolesta siis mietin.
Mä mietin kans, kun B puhui siihen malliin, että hän jättää paniikkikohtaukset nyt taakseen, että onnistuuko se noin vaan. Tietysti jossain määrin omassa päässäänkin voi prosessoida ongelmiaan ja totuttaa itseään haastaviin tilanteisiin, mutta tuli vaan mieleen.
 
vierailija
Joo ei, jos meinaavat jotain isompaa läpimurtoa, mutta ehkä nykyinen tilanne riittää heille. Toisaalta noin leppoisa ja etäinen meininki tuskin riittää pitämään yllä edes nykyisten fanien kiinnostusta.
Näin mäkin ajattelen. Jos he haluavat suurempaa suosiota, niin tuskin nykyisen kaltainen linja riittää. Itse uskon, että fanikunta Sloveniassa on vahvaa ja palaa kyllä takaisin, vaikka he pitäisivät tauon tai keikkailisivat välillä muualla. Se pysyykö eurooppalaisten fanien mielenkiinto yllä on sitten toinen juttu. En tiedä mitä Joksut itse ajattelevat asiasta, mikä heidän henkinen ja fyysinen tila on tai mikä heidän pitkän ajan tähtäin oikeasti on. Kai he hyviä neuvoja saavat muilta musiikin ammattilaisilta ja tekivät he mitä tahansa, niin aina kaikkia ei voi miellyttää.
 
vierailija
Ehkä he ovat saavuttaneet jo sen minkä halusivat Slovenian ulkopuolella ja se riittää heille. Luulen että työn alla oleva levy jää heidän viimeisekseen, jos B:n ongelmat esiintymiseen liittyen jatkuvat. Itse kärsin paniikkikohtauksista nuorempana ja se oli yhtä helevettiä. Keskittyminen meni aina vaan siihen että tuleeko taas kohtaus niissä tilanteissa, missä ne yleensä tulivat. Siinä oli jonkun aikaa oma elämänilo hukassa.
Paniikkihäiriö on tuttu myös mulle tai oikeastaan oli. Jostain syystä on melkein jo poissa. Vuosikausia piti elää niin, että oli aina tarkistettava, että ei joudu tilanteeseen, josta ei pääse nopeasti pois. Tieto pakotien olemassaolosta auttoi aika paljon. Lavaltahan ei voi paeta kesken kaiken.
 
vierailija
No onhan B sanonut jo kauan sitten ennen Sadiea ettei pidä somesta. Mun mielestä tämänhetkinen somehiljaisuus ei ole yhtään yllättävää enkä usko että sen takia bändi menettää faneja paitsi jotain pahimpia parasosiaalisia tapauksia. Jos bändin oma tili säilyy aktiivisena siis. Mun mielestä tuo on vaan hyvä juttu jos B voi paremmin ilman somea.
Joo onhan some ollut B lle aina ongelmallinen tai ainakin niin kauan kuin olen häntä seurannut.
 

Yhteistyössä