K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole totta, selailin just saman tyypin instaa. Hänestä ja Sadiesta on kuvia kun ovat sylikkäin mutta kaipa kaveritkin voivat niin olla. Olihan Sonny myös Sadien tissivaossa niissä Damonin kuvissa.
Mä rakastan kompostia ihan jo senkin takia, että tänne linkataan hyvännäköisten miesten kuvia, jotka ovat jollain tavalla yhteydessä ketjun henkilöihin. Näiden instojen kautta löytyy sitten lisää hyvännäköisiä miehiä. En mä heitä mitenkään sen enempää kuolaa tai stalkkaa, kunhan katselen kuvia ja pysähdyn hetkeksi, jos kuvassa on jotakin mielenkiintoista tai kaunista.
 
vierailija
Pitkätukkia ovat muuten nämä aiemmat miehet joiden kanssa S on bongattu:



Voivat toki olla vain kavereita. Saa nähdä leikkaako Boitsu hiukset vielä tässä kesän aikana.
Miesnuttura.👌 Ylhäällä, alhaalla tai keskellä, ei väliä kunhan on miesnuttura.💎
 
vierailija
Samoihin aikoihin suunnilleen alkoi seurata, kun noi Deanin kuvat tuli.
Saa tietysti somettaa miten haluaa, mutta näyttää oudolta, kun kaikki muut postaa keikasta ja bändin solisti ei.
Mä en itse jotenkin tähän niin osaa tarttua. Niitä on kuitenkin viisi, on bändinkin tili, ja lisäksi paikalla on vitaa ja markia ja ties ketä vakioporukkaa, jotka keikasta postaavat. Mulla menee muutenkin aina sekaisin kuka minkäkin stoorin on laittanut, vaikka pyrinkin seuraamaan aika tarkasti koko sakkia. En siis oudoksu jos just Bojan jättää postaamatta, vaikka nyt solisti onkin, kun sitä keikkamatskua kuitenkin tulee paljon heidän kauttaan. Harmittelen toki jos se on taas instansa hylännyt, mutta toisaalta siitä se aiemmin on ilmoitellut ja tili on kuitenkin tallessa edelleen. Ehkä se on vaan opetellut pysymään poissa somesta, ilman että täytyy deaktivoida koko instaa.
 
vierailija
Mä en itse jotenkin tähän niin osaa tarttua. Niitä on kuitenkin viisi, on bändinkin tili, ja lisäksi paikalla on vitaa ja markia ja ties ketä vakioporukkaa, jotka keikasta postaavat. Mulla menee muutenkin aina sekaisin kuka minkäkin stoorin on laittanut, vaikka pyrinkin seuraamaan aika tarkasti koko sakkia. En siis oudoksu jos just Bojan jättää postaamatta, vaikka nyt solisti onkin, kun sitä keikkamatskua kuitenkin tulee paljon heidän kauttaan. Harmittelen toki jos se on taas instansa hylännyt, mutta toisaalta siitä se aiemmin on ilmoitellut ja tili on kuitenkin tallessa edelleen. Ehkä se on vaan opetellut pysymään poissa somesta, ilman että täytyy deaktivoida koko instaa.
Mikä pointti instatilin deaktivoinnilla edes on, eikö sitä voisi vaan poistaa sovellusta? Ymmärrän jos tilillä olisi jotain ikävää mitä ei halua muiden näkevän ja Twitterissä jotkut tykkää olla dramaattisia ja deaktivoida välillä. Mutta oliko se Bn lähtökin joku statement?
 
vierailija
Niiden Serbian keikkojen jälkeenhän liikkui huhuja että joku oli väkisin yrittänyt suudella Bojania, ja Jurea oli seurattu keikan jälkeen kun se ei halunnut jäädä juttelemaan ja kuvattu auton ikkunan läpi. Ei nämä varmaan siihen Boitsun instatempaukseen liity mutta juoruilen tässä lämpimikseni. :D
 
vierailija
Silti hänellä on edelleen enemmän seuraajia kuin Joksujen tilillä.
Veikkaan ettei nuo seuraajat ole sillä tavalla aktiivisia että ne stoorit olisivat heille tyrkyllä. Tai jotenkin luulisin että vaikka joku varmaan seuraa tarkasti vain bojania vaikkei olisikaan kiinnostunut bändistä muuten, useimmat on ehkä alkaneet seurata tyyliin kärtsä-kontentin takia jo viisuissa ja kun se sisältö jäi, stoorien katsominenkin jäi, eikä insta tuo sellaisia tilejä sitten enää samaan tapaan esiin. Eli seuraajamäärä voi olla iso, mutta stoorien katselumäärät ei silti todennäköisesti yllä lähellekään samoihin lukemiin.
 
vierailija
Niiden Serbian keikkojen jälkeenhän liikkui huhuja että joku oli väkisin yrittänyt suudella Bojania, ja Jurea oli seurattu keikan jälkeen kun se ei halunnut jäädä juttelemaan ja kuvattu auton ikkunan läpi. Ei nämä varmaan siihen Boitsun instatempaukseen liity mutta juoruilen tässä lämpimikseni.
Mitämitä, en muista tollasta suutelujuttua ollenkaan! Ton Juren muistan kyllä. Mutta olikos se tili vain sen yhden yön poissa vai pitempään?
 

Yhteistyössä