K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kas kummaa. Silloin K:n ja JO:n jutut koetaan pelleilynä, kun se palvelee omaa tarvetta, mutta auta armias, jos sanot, että K:n ja B:n yhteinen Viisu kontentti oli pelleilyä, niin sitten kyllä kiellettään asia.
Siis täh, pelleilyä kaikki nuo, se Joksujen Khon tarrautuminen sekä KB-jutut. Ei kai kukaan luule että K oikeasti kosi Btä nuuskalla?
 
vierailija
Eikö shippaamiseen pitänyt riittää ihan vaan pelkkä oma mielikuvitus ja sen piti olla täysin kuviteltua? Silloinhan voi shipata joitakin jotka eivät ole tiettävästi nähneet koskaan tai ovat vaikka tavanneet vain kerran. Eihän siinä mitään todistuaineistoja tarvittu.

Itse näen tämän palstan B ja S jutut lähinnä ylilyötynä huumorina missä hetekat natisee ja on lukittauduttu makuukammariin. Ihan samaa sarjaa kuin ne K ja B-saagan jutut. Sitten on toki ne tosielämän oikeat vihjeet kuten Kirrin takki Nykissä ja niissä ei välttämättä edes shipata.
Mm. tubesta löytyy ns. shippivideoita ihmisistä/tv-hahmoista, jotka eivät ole oikeassa elämässä/tv-sarjassa koskaan edes välttämättä kohdanneet toisiaan. Joku on vain keksinyt, että tehdäänpä näistä kahdesta julkkiksesta kuuma video. Kun tehdään ficcejä, niin niille hahmoille halutaan usein antaa kasvot. Ne kasvot on sitten usein jonkun julkkiksen tai mallin. Mun mielestä sekin on tietynlaista paritusta, kun ficin hahmoille annetaan jonkun julkkiksen kasvot. Sitten on vielä niitä ficcejä, joissa esim. One Direction bändin tai BC:n pojat on ns. pääosassa, mutta tarinat ovat tietysti täyttä fictionia. Heillä on annettu kuvitellut minät, joilla kirjoittaja leikittelee.
 
vierailija
Mäkin tykkään huumorista, ronskimpikin menee. Monet noista kommenteista ei oo kuitenkaan huumoria nähnytkään, ihan tosissaan valitetaan omassa päässä ja täällä palstalla syntyneistä kuvitelmista ja ollaan pettyneinä sitten kaatamassa sitä B:n niskaan. Läppä täysin eri asia, repesin itse esim. niille lento ja panojutuille monesti vaikka ne oli ihan päättömiä. Ei siinä mielessä etteikö vois olla jotain suhdetta mutta tyyliltään. 😂
Huumori on vaikea laji. Mikä toisesta on huumoria, niin toisesta se taas ei ole sitä. Mä en jaksa vauvalla niitä trolleja, jotka ovat selvästi vain jankkaamassa ja haastamassa riitaa siellä, mutta pakko myöntää, että joiden trollien kommentit on osuneet mun nauruhermoon. Menneen talven lumi ja werther’s original, jos nyt jotain äkkiseltään mainitsen. Joskus trollien överit jutut käynnistää kunnon huumorihulinan ja tuntuu että ketju saa uutta virtaa niistä.
 
vierailija
Bojanhan vähä miettinyt aiemmin sitä kokonaan somettomuutta ja pitänyt niitä taukojakin. Sadie on kokonaan someton, esim hänen ig tiliään hallinnoi joku muu. Varmasti Sadie vaikuttaa Bojaniin myös tämän osalta, Bojan saa lisää inspistä olla kokonaan ilman päivittelyä someen kun uusi tyttöystäväkin on.
Ei ole edelleenkään mitään todistetta, että olisi tyttöystävä
 
vierailija
Huumori on vaikea laji. Mikä toisesta on huumoria, niin toisesta se taas ei ole sitä. Mä en jaksa vauvalla niitä trolleja, jotka ovat selvästi vain jankkaamassa ja haastamassa riitaa siellä, mutta pakko myöntää, että joiden trollien kommentit on osuneet mun nauruhermoon. Menneen talven lumi ja werther’s original, jos nyt jotain äkkiseltään mainitsen. Joskus trollien överit jutut käynnistää kunnon huumorihulinan ja tuntuu että ketju saa uutta virtaa niistä.
Trollit vielä erikseen, jokainen voi olla niistä omaa mieltään. Mutta kaikki kommentit täällä ei selkeästi oo mitään huumoria, vaan ihan pettymyksen purkamista osa. Paha vaan silloin, kun se pettymys on oman kuvittelun tai palstajuttujen tulosta.
 
vierailija
Pitkätukkia ovat muuten nämä aiemmat miehet joiden kanssa S on bongattu:



Voivat toki olla vain kavereita. Saa nähdä leikkaako Boitsu hiukset vielä tässä kesän aikana.
 
vierailija
Pitkätukkia ovat muuten nämä aiemmat miehet joiden kanssa S on bongattu:



Voivat toki olla vain kavereita. Saa nähdä leikkaako Boitsu hiukset vielä tässä kesän aikana.
Eivät ainakaan yhtään B:n näköisiä ja kaverihan se B:kin taitaa olla
 
vierailija
Huumori on vaikea laji. Mikä toisesta on huumoria, niin toisesta se taas ei ole sitä. Mä en jaksa vauvalla niitä trolleja, jotka ovat selvästi vain jankkaamassa ja haastamassa riitaa siellä, mutta pakko myöntää, että joiden trollien kommentit on osuneet mun nauruhermoon. Menneen talven lumi ja werther’s original, jos nyt jotain äkkiseltään mainitsen. Joskus trollien överit jutut käynnistää kunnon huumorihulinan ja tuntuu että ketju saa uutta virtaa niistä.
Mulle iskee parhaiten sellainen tilannehuumori, kun joku lohkaisee johonkin sopivaan kohtaan jonkun hauskan tai älyttömänkin jutun. Joillakin se ajoitus vaan toimii. Sen sijaan jonkun toisen jatkuva dissaus vitsinä ei vaan naurata. Kyllä joku yksittäinen werthersjuttukin voi silti osua just sopivaan saumaan ja siinä tilanteessa naurattaa.
 
vierailija
Sadien kanssa on mun mielestä usein nähty aika samantyyppisiä poikia/miehiä, mutta en tiedä onko niistä mitään seurustelutietoja. Esim tässä kuvassa (siis kolmas, jos ei suoraan avaudu siihen) on mun mielestä aika boitsumaisen näköinen kaveri, mutta ei se sitten taas noissa muissa kuvissa ole. Omaan silmään tosi monet saman ikäluokan miehet poseeraa samoin ja hiuksetkin on usein aika samanlaiset. Tätäkin on sadielle paritettu mutta ei niidenkään seurustelusta tainnut mitään oikeaa tietoa tulla. Ilmeisesti vaan hengailivat samassa porukassa.
 
vierailija
Sadien kanssa on mun mielestä usein nähty aika samantyyppisiä poikia/miehiä, mutta en tiedä onko niistä mitään seurustelutietoja. Esim tässä kuvassa (siis kolmas, jos ei suoraan avaudu siihen) on mun mielestä aika boitsumaisen näköinen kaveri, mutta ei se sitten taas noissa muissa kuvissa ole. Omaan silmään tosi monet saman ikäluokan miehet poseeraa samoin ja hiuksetkin on usein aika samanlaiset. Tätäkin on sadielle paritettu mutta ei niidenkään seurustelusta tainnut mitään oikeaa tietoa tulla. Ilmeisesti vaan hengailivat samassa porukassa.
Ei ole totta, selailin just saman tyypin instaa. :D Hänestä ja Sadiesta on kuvia kun ovat sylikkäin mutta kaipa kaveritkin voivat niin olla. Olihan Sonny myös Sadien tissivaossa niissä Damonin kuvissa.
 
vierailija
Ei ole totta, selailin just saman tyypin instaa. Hänestä ja Sadiesta on kuvia kun ovat sylikkäin mutta kaipa kaveritkin voivat niin olla. Olihan Sonny myös Sadien tissivaossa niissä Damonin kuvissa.
Mulle tää tuli just youtubessa vastaan 😄 Tän lisäksi löytyi joku toinenkin nuorukainen joka yksittäisissä kuvissa oli tosi bojanin näkönen mutta ei sitten loppujen lopuksi ollutkaan. Ja siis just sadieen yhdistettynä molemmat, muutaman vuoden takaa. Olin ensin ihan varma että sillä on selvästi tietty tyyppi, mutta se sit kaatui kun näki niitä muita kuvia. Jäi vaikutelma että ei niissä nyt ehkä mitään seurusteluja ollutkaan, ja sitten taas jos sadie on silloin ollut tyyliin 18-20 niin ehkei silloin vielä ole mitään kovin pysyviä suhteita eikä välttämättä mitään yhtä tiettyä tyyppiäkään.
 

Yhteistyössä