K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi nyt vaan, mutta mun silmiin täällä on paljon harhaisempaa menoa tällä hetkellä kuin vauvalla. Jostain lippiksestä vedetään hirveät stoorit kehiin ja B on suunnilleen menossa jo naimisiin Sn kanssa!! 😅

Ksta ja Bstä sentään todistetusti nähtiin viisuissa ja sen jälkeen kuumaa kontenttia millä hekumoida, mutta nämä B&S-hehkutukset perustuu puhtaasti mielikuvitukseen niin kauan kuin mitään todistusaineistoa minkään suhteen puolesta ei ole.

Ja silti tosi moni tuntuu ottavan asian täällä totena ilman mitään ironian häivääkään. Ei mulla muuta, jatkakaa. Palaan vauvalle ihkuttelemaan! 😘😂
 
vierailija
Anteeksi nyt vaan, mutta mun silmiin täällä on paljon harhaisempaa menoa tällä hetkellä kuin vauvalla. Jostain lippiksestä vedetään hirveät stoorit kehiin ja B on suunnilleen menossa jo naimisiin Sn kanssa!! 😅

Ksta ja Bstä sentään todistetusti nähtiin viisuissa ja sen jälkeen kuumaa kontenttia millä hekumoida, mutta nämä B&S-hehkutukset perustuu puhtaasti mielikuvitukseen niin kauan kuin mitään todistusaineistoa minkään suhteen puolesta ei ole.

Ja silti tosi moni tuntuu ottavan asian täällä totena ilman mitään ironian häivääkään. Ei mulla muuta, jatkakaa. Palaan vauvalle ihkuttelemaan! 😘😂
No semmoinen ero, että kahta heteroa siellä laitetaan/laitettiin yhteen. Bojanin ja Sadien mahdollinen suhde perustuu faktoihin, tosin pieniin, mutta tosiin. K ja B oli teatteria.
 
vierailija
Miksi luet? Onko se sinulta pois jos haluavat jutella tuollaisia? En minäkään samaa mieltä ole noista, mutta en juoksekaan toiselle palstalle vähättelemään. Ei siellä kukaan ole, ehkä muutama, yhtään enempää tosissaan kuin täälläkään.
He haluavat jatkaa shippausta ja jos sinä et halua, niin älä mene sinne. Yksinkertaista.
Sun kommentti osoitti sen, että mikä vauvan puolella on vikana. Osa siellä on kokoajan puolustuskannalla ja hirveen tosissaan vedetään sitä hommaa. Vaikka samoja naamoja käy molemmissa ketjuissa, niin vauvan puoli on muuttunut nuivemmaksi kuin mitä se oli esim. vielä jouluna. Vauvalla myös usein nälvitään komposti ketjua, toisia faneja jne. En siis sinuna lähtisi yhtään moralisoimaan muita.
 
vierailija
Oon 120 % Bojanisti, eikä mua haittaa Bn somehiljaisuus. Ikävä on kyllä kova, mutta oon vaan onnellinen, jos B on löytäny rakkaan, jonka kanssa on niin hyvä olla, että hetkeksi kaikki muu unohtuu. Eiköhän me vielä saada säteileviä postauksia Bltä, kunhan suurin kiima hieman helpottaa, eikä joka sekunnilla tarvitse olla toisessa kiinni.
Mä oon ihan samaa mieltä, olis ihana jos olis löytänyt jonkun. Kiinnostais tietysti että jos on, niin kenet, mutta ei silläkään niin kiire, eiköhän me jossain vaiheessa saada tietää.
 
vierailija
Miksi luet? Onko se sinulta pois jos haluavat jutella tuollaisia? En minäkään samaa mieltä ole noista, mutta en juoksekaan toiselle palstalle vähättelemään. Ei siellä kukaan ole, ehkä muutama, yhtään enempää tosissaan kuin täälläkään.
He haluavat jatkaa shippausta ja jos sinä et halua, niin älä mene sinne. Yksinkertaista.
Tässä on mun mielestä osa sitä vauvan ongelmaa eli vaikka et ole samaa mieltä niin siellä sitä ei suvaita sanottavan. Tai jos sanot niin olet ankeuttaja. Pitää vaan hiljaa seurata ketjua ja olla samassa höttöpumpulissa kuin muutkin. Eikä sen myöskään pitänyt olla pelkkä shippiketju vaan myös fiilistelijöille tarkoitettu kunhan suvaitsevat toisiaan. Se on aika kapea se alue millä siellä nykyisin saa keskustella.
t. eri
 
vierailija
Anteeksi nyt vaan, mutta mun silmiin täällä on paljon harhaisempaa menoa tällä hetkellä kuin vauvalla. Jostain lippiksestä vedetään hirveät stoorit kehiin ja B on suunnilleen menossa jo naimisiin Sn kanssa!! 😅

Ksta ja Bstä sentään todistetusti nähtiin viisuissa ja sen jälkeen kuumaa kontenttia millä hekumoida, mutta nämä B&S-hehkutukset perustuu puhtaasti mielikuvitukseen niin kauan kuin mitään todistusaineistoa minkään suhteen puolesta ei ole.

Ja silti tosi moni tuntuu ottavan asian täällä totena ilman mitään ironian häivääkään. Ei mulla muuta, jatkakaa. Palaan vauvalle ihkuttelemaan! 😘😂
Ihan Ohiksena. Mä en muuten ymmärrä tämänkaltaisia kommentteja, koska tässä tehdään sellaisen olettamus, että shippaukseen tarvitaan jotakin tietynlaista materiaalia, jotta se shippaus olisi oikeanlaista. Naurattaa myös tuo harha sanan käyttö, koska se kertoo sanan käyttäjästä sellaista, että hän kokee oman shippauksensa jotenkin parempana ja oikeutetumpana kuin muiden harjoittaman shippauksen. Kommentoija ei myöskään selvästikään käsitä, että mitä shippaus edes on. Ei mulla muuta. Tajuan kyllä että tuon kommentin kirjoittaja veti herneet nenuun pahasti ja siksi kirjoitti kommenttinsa.
 
vierailija
Hyvä, että on tämä ketju, jossa ei koko ajan tarvitse olla hyvä ihminen. Minusta rasittavampaa on, jos pitää olla koko ajan positiivinen. Ihmisellä voi olla välillä ns. negatiivisia ajatuksia myös henkilöistä, joista tykkäävät. Ihan niinkuin oikeissa ihmissuhteissa.
Sivusta, täällä sitä negatiivista tulee niin vähästä. Osa tulee täysin omista kuvitelmista. Kuvitellaan esim. että B:tä ei enää kiinnosta eurooppa ja haluaa nyt tehdä uraa jenkeissä. Täysin oma kuvitelma, kun B ei oo mitään sellaista sanonut tai tehnyt ja sitten kritisoidaan B:tä sen oman kuvittelun takia. Tuskinpa kukaan tulee jälkikäteen tänne myöntämään, jos selviää että olikin täysin väärässä. Ei niitä viestejä voi kuitenkaan sitten enää peruuttaa. Mä en yhtään ymmärrä sellaista oman kuvittelun pohjalta kritisoimista, sitä on raskasta lukeakin. Hyvä puoli täällä kuitenkin on että tosiasiat voi myöntää ja niistä voi normaalisti keskustella.
 
vierailija
Eikö shippaamiseen pitänyt riittää ihan vaan pelkkä oma mielikuvitus ja sen piti olla täysin kuviteltua? Silloinhan voi shipata joitakin jotka eivät ole tiettävästi nähneet koskaan tai ovat vaikka tavanneet vain kerran. Eihän siinä mitään todistuaineistoja tarvittu.

Itse näen tämän palstan B ja S jutut lähinnä ylilyötynä huumorina missä hetekat natisee ja on lukittauduttu makuukammariin. Ihan samaa sarjaa kuin ne K ja B-saagan jutut. Sitten on toki ne tosielämän oikeat vihjeet kuten Kirrin takki Nykissä ja niissä ei välttämättä edes shipata.
 
vierailija
Sivusta, täällä sitä negatiivista tulee niin vähästä. Osa tulee täysin omista kuvitelmista. Kuvitellaan esim. että B:tä ei enää kiinnosta eurooppa ja haluaa nyt tehdä uraa jenkeissä. Täysin oma kuvitelma, kun B ei oo mitään sellaista sanonut tai tehnyt ja sitten kritisoidaan B:tä sen oman kuvittelun takia. Tuskinpa kukaan tulee jälkikäteen tänne myöntämään, jos selviää että olikin täysin väärässä. Ei niitä viestejä voi kuitenkaan sitten enää peruuttaa. Mä en yhtään ymmärrä sellaista oman kuvittelun pohjalta kritisoimista, sitä on raskasta lukeakin. Hyvä puoli täällä kuitenkin on että tosiasiat voi myöntää ja niistä voi normaalisti keskustella.
Mä suhtaudun noihin B:tä ei kiinnosta Eurooppa jne. juttuihin huumorilla. Ne on selvästi kirjoitettu kieli keskellä suuta. Toisia miellyttää enemmän vähän mustempi huumori kuin pumpulihöttö. Itse olen molempien huumorilajien ystävä ja siksi viihdyn sekä täällä että vauvalla. Sitä ronskia huumoria kaipaan eniten.
 
vierailija
Bojanhan vähä miettinyt aiemmin sitä kokonaan somettomuutta ja pitänyt niitä taukojakin. Sadie on kokonaan someton, esim hänen ig tiliään hallinnoi joku muu. Varmasti Sadie vaikuttaa Bojaniin myös tämän osalta, Bojan saa lisää inspistä olla kokonaan ilman päivittelyä someen kun uusi tyttöystäväkin on.
 
vierailija
Mä suhtaudun noihin B:tä ei kiinnosta Eurooppa jne. juttuihin huumorilla. Ne on selvästi kirjoitettu kieli keskellä suuta. Toisia miellyttää enemmän vähän mustempi huumori kuin pumpulihöttö. Itse olen molempien huumorilajien ystävä ja siksi viihdyn sekä täällä että vauvalla. Sitä ronskia huumoria kaipaan eniten.
Keskellä kämmentä siis.😂
 
vierailija
Mä suhtaudun noihin B:tä ei kiinnosta Eurooppa jne. juttuihin huumorilla. Ne on selvästi kirjoitettu kieli keskellä suuta. Toisia miellyttää enemmän vähän mustempi huumori kuin pumpulihöttö. Itse olen molempien huumorilajien ystävä ja siksi viihdyn sekä täällä että vauvalla. Sitä ronskia huumoria kaipaan eniten.
Mäkin tykkään huumorista, ronskimpikin menee. Monet noista kommenteista ei oo kuitenkaan huumoria nähnytkään, ihan tosissaan valitetaan omassa päässä ja täällä palstalla syntyneistä kuvitelmista ja ollaan pettyneinä sitten kaatamassa sitä B:n niskaan. Läppä täysin eri asia, repesin itse esim. niille lento ja panojutuille monesti vaikka ne oli ihan päättömiä. Ei siinä mielessä etteikö vois olla jotain suhdetta mutta tyyliltään. 😂
 
vierailija
No semmoinen ero, että kahta heteroa siellä laitetaan/laitettiin yhteen. Bojanin ja Sadien mahdollinen suhde perustuu faktoihin, tosin pieniin, mutta tosiin. K ja B oli teatteria.
Tuosta sulla ei ole mitään oikeaa tietoa, esität nyt faktana että B olisi hetero. Meistä ei kukaan sitä tiedä. Vaikken K/B shippaaja olekaan, niin jos veikata pitäisi, arvaisin ettei ole. Mutta en esitä tätä faktana.
 

Yhteistyössä