K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse oon ottanut siltä kantilta, että seurailen B:n ja K:n ystävyyttä, uskon kyllä että kivoja tapaamisia tullaan vielä heidän välillään näkemään paljon. K vaikuttaa olevan yksityiselämässään jo vakiintunut mutta B:lle toivoisin myös sellaista suhdetta missä hänkin olisi tosi onnellinen. Siksi näitä hänen uusia tuttavuuksiaan on mukava seurata. Ajattelen että tietää kyllä itse kuka on hänelle sopiva, niin en laita asialle liikaa ns. omia odotuksia. Toki omat arvaukset asiasta on ja onhan se kiinnostavaa, kenen kanssa joskus päätyy yhteen. Sekä Joksujen että K:n musiikkia kuuntelen ja seuraan noita urakuvioitakin mielenkiinnolla. Ylipäätään Joksujen kaikenlaista sisältöä on kiva seurata, Lontoon kokkauksia ym. oli kiva katsoa. En tiedä oliko tästä nyt mitään apua teille, mutta musta se, että päästää siitä suhdeajatuksesta irti, avaa tavallaan uusia ovia. Itsestä on ollut ainakin hauskaa seurailla molempia ihan näinkin.
Erittäin hyvin sanoitettu.
 
vierailija
Huomenta vaan! Just avasin ketjun ja kun ajattelin vastata yhteen viestiin, sivu päivittyi ja nyt en löydä sitä enää mistään Joku kuitenkin mainitsi joksujen olleen kolme yötä jeren vanhemmilla. Mistä tällainen tieto on vai onko kyse siitä että se on todennäköistä? Mä en ehtinyt siinä helmikuun lopulla seurata mitään ketjua kunnolla enkä oikein tiedä mitä stooreja silloin keltäkin on tullut (toki oon nähnyt myöhemmin keilausta ja kuvan tai videon sieltä ilmeisesti pöyhösten keittiöstä tms). Mutta en siis tiedä onko tyyliin vaikka jure laittanut jonkun stoorin nukkumisistaan (tää nyt onkin tosi toimiva esimerkki kun se ei ikinä laita mitään ).

Ois ihanaa vieraanvaraisuutta jos K on oikeasti järjestänyt heille yöpaikan noinkin moneksi yöksi. Uskon että hän saa ihan vastaavaa kohtelua kun menee joskus sinne Sloveniaan. Mutta oon kyllä ihan yhtä taipuvainen uskomaan että jokerit ovat yöpyneet hotellissa, kun se nyt varmaan on lähtökohtaisesti heilläkin se eka ajatus kun viiden hengen porukassa matkustetaan.
Eiks ne tulleet Suomeen ti? ja siirtyivät hotellille pe? Vai miten se nyt meni.
 
vierailija
Tarkoitin lähinnä tilannetta, jossa festarit toisivat heille lisää yleisöä entisen fanikunnan lisäksi, siis vaikkapa vasta ensi vuonna tms. Tuo yhteistyö on ehkä vähän huono sana, koska en miettinyt mitään yhteisbiisejä tms vaan ajattelen ennemminkin sitä että kun he suomessa ovat nyt käyneet aika paljon ja varmaan jatkossakin käyvät, heillä voisi olla kiinnostusta hakeutua samantyyppisten bändien pariin joko esiintymään tai katsomaan. En siis ajattele että K olisi aktiivisesti heidän esteenään tai pyrkisi jotenkin rajoittamaan, en missään nimessä! Hänestä on tietenkin ollut heille hyötyä. Mutta jos siis joksut päätyisivätkin ison levy-yhtiön listoille ja kirjoittaisivat kymmenen mieletöntä hittiä, heitä seuraisi Suomessa aina käärijän varjo. Se rajaisi kyllä täällä heidän kuuntelijakuntaansa. Jos heidät taas yhdistettäisiin nimellisesti muihinkin artisteihin, tilanne olisi toinen. Yleensähän tällainen ei ole merkityksellistä, bändit tulevat ja menevät ilman mitään tuttavuuksia kyseisissä maissa, mutta jokerit keikkailevat suomessa poikkeuksellisen paljon. Siksi on luontevaa että jossain vaiheessa heitä yhdistetään tiettyihin keikkapaikkoihin, artisteihin, tilaisuuksiin tms.
"Mutta jos siis joksut päätyisivätkin ison levy-yhtiön listoille ja kirjoittaisivat kymmenen mieletöntä hittiä, heitä seuraisi Suomessa aina käärijän varjo. Se rajaisi kyllä täällä heidän kuuntelijakuntaansa."
Siis miten Käärijä rajaisi Suomessa heidän kuulijakuntaansa, jos he tekisivät mielettömiä hittejä? Nyt en aivan ymmärrä. Eikö Suomalaisen normaali reaktio olisi, jos näin kävisi, että "Jess, Käärijän ansiosta ne olivat valmiiksi jo "puoliksi suomalaisia", mahtavaa! Miten en itse ollut aikaisemmin tajunnut digata näitä!"
?
Mikä ihmeen Käärijän varjo siis? He tunsivat Suomen euroviisukakkosen, miten se voisi olla varjo? Vai mitä muuta suurempi yleisö tästä yhteydestä tietää? "Jotkut shippas näitä"? Miten se ois varjo JOKSUILLE? Ai että kun silti pitivät yhteyttä Jereen? En tajua.
En sanoisi, että Jeren imago on sellainen, että olisi painolasti olla ulkomaalainen ja täällä hänen ystävänsä.
Ja EN OLE K-fani.
 
vierailija
Taitaa olla niin että suurin osa meistä on kompostissa muista syistä kuin siitä että shippaus olisi jotenkin aiheuttunut pettymystä tai negatiivisia tunteita. Itse ainakin olen.

Mulla ykkössijasta kilpaili viime vuonna K ja palstahuumori vaikka toki kirjoittelin shippauskommenttejakin aika lailla. Taisin joskus ajatella että uuh, olispa kuumaa jos näillä olisi ollut/tulisi olemaan jotain. Ilmeisesti en ole ollut yhtä syvällä tässä kuin jotkut kun mitään pettymyksen tapaista ei ole tullut tunnepuolella. Itse shippi on nyt kyllä itselläni väljähtynyt melkolailla.

Vastasin nyt kuitenkin mutta en osaa antaa sen kummempia neuvoja ratkaisuksi kuin että kannattaisko miettiä löytyisikö sitten jokin muukin asia joka tuottaisi mielihyvää.
Mulla osin samaa. En tiedä päädyinkö edes shippaamaan, kun viisuaikana luulin K:n olevan homo ja B näytti siltä, että ei ehkä aiemmin tiennyt olevansa ja nyt sitten oli henkilökohtaisen kehityskeskustelun aika. Ajattelin että niiden välillä oli kiinnostavaa säpinää ja oli kiinnostava seurata mihin se siitä kehkeytyy. Sitten aika pian emoaluksella julkistettiin k:n kumppanin nimi ja kiinnostukseni mahdolliseen suhteeseen sammahti siihen paikkaan. Olin kyllä silloin hyvin aktiivinen emoketjussa, mutta se olikin sitä aikaa kun jokereista tiedettiin vasta vähän ja kaikki heissä oli uutta ja ihmeellistä, kesäkuussa suunnilleen vasta opettelin niitten nimiä ja huomasin yksi kerrallaan että nämäpä ovatkin kiinnostavia miehiä.

En siis oikein tiedä mihin lokeroon asetun, kun olin kiinnostunut siitä ihan oikean suhteen mahdollisuudesta, ja jos shippi on kuvitteluun perustuvaa leikkiä, niin siihen en ole b:n ja k:n osalta päässyt mukaan. Mutta olin kyllä kieltämättä vähän pettynyt, ettei sitä suhdetta heidän välilleen syntynyt.

Tähän liittyy mun mielessä myös nyt sekin ristiriita, kun erityisesti tässä ketjussa käy aina välillä joku ärhentelemässä että kaikki suhteiden pohtiminen on shippausta. Onko näin? Kun mulla on käsitys, että se ei ole riippuvaista tosielämästä ja vaikka tosielämän asioita shippauksessa voidaankin "hyödyntää", niitä voidaan surutta jättää myös huomioimatta. Koska se on sitä leikkiä. Mä suhtaudun janceen suunnilleen tällä tavalla. Mutta shippasinko minäkin tätä original pääparia, kun halusin nähdä tuleeko k:n ja b:n välille jotain, vaikka se kiinnostus loppui osaltani heti kun tajusin toisen olevan jo suhteessa? Mulle siis tämä juttu oli olemassa vain tosielämän ehdoilla. Eli onko se leikkiä vai onko kaikki suhteista kiinnostuminen shippausta? Tämä on mulle nyt epäselvää.
 
vierailija
"En tiedä päädyinkö edes shippaamaan, kun viisuaikana luulin K:n olevan homo ja B näytti siltä, että ei ehkä aiemmin tiennyt olevansa ja nyt sitten oli henkilökohtaisen kehityskeskustelun aika."
Omg kun tää ois ollut kuumaa 🤤
 
vierailija
Mulla osin samaa. En tiedä päädyinkö edes shippaamaan, kun viisuaikana luulin K:n olevan homo ja B näytti siltä, että ei ehkä aiemmin tiennyt olevansa ja nyt sitten oli henkilökohtaisen kehityskeskustelun aika. Ajattelin että niiden välillä oli kiinnostavaa säpinää ja oli kiinnostava seurata mihin se siitä kehkeytyy. Sitten aika pian emoaluksella julkistettiin k:n kumppanin nimi ja kiinnostukseni mahdolliseen suhteeseen sammahti siihen paikkaan. Olin kyllä silloin hyvin aktiivinen emoketjussa, mutta se olikin sitä aikaa kun jokereista tiedettiin vasta vähän ja kaikki heissä oli uutta ja ihmeellistä, kesäkuussa suunnilleen vasta opettelin niitten nimiä ja huomasin yksi kerrallaan että nämäpä ovatkin kiinnostavia miehiä.

En siis oikein tiedä mihin lokeroon asetun, kun olin kiinnostunut siitä ihan oikean suhteen mahdollisuudesta, ja jos shippi on kuvitteluun perustuvaa leikkiä, niin siihen en ole b:n ja k:n osalta päässyt mukaan. Mutta olin kyllä kieltämättä vähän pettynyt, ettei sitä suhdetta heidän välilleen syntynyt.

Tähän liittyy mun mielessä myös nyt sekin ristiriita, kun erityisesti tässä ketjussa käy aina välillä joku ärhentelemässä että kaikki suhteiden pohtiminen on shippausta. Onko näin? Kun mulla on käsitys, että se ei ole riippuvaista tosielämästä ja vaikka tosielämän asioita shippauksessa voidaankin "hyödyntää", niitä voidaan surutta jättää myös huomioimatta. Koska se on sitä leikkiä. Mä suhtaudun janceen suunnilleen tällä tavalla. Mutta shippasinko minäkin tätä original pääparia, kun halusin nähdä tuleeko k:n ja b:n välille jotain, vaikka se kiinnostus loppui osaltani heti kun tajusin toisen olevan jo suhteessa? Mulle siis tämä juttu oli olemassa vain tosielämän ehdoilla. Eli onko se leikkiä vai onko kaikki suhteista kiinnostuminen shippausta? Tämä on mulle nyt epäselvää.
Et shipannut. Mulla on sama, että aito suhde ainoastaan kiinnostaa ja en ole shippaaja, koska näin toimisin ilman koko terminkin olemassaoloa ja lisäksi mulla vaikuttaa asioihin reaalielämä koko ajan.
Joskus toki tsoukilla mayhemoin tai deluluilen jos on herkullinen tilaisuus. Mutta sekin on ennemmin vitsailua kuin minkään shipin ylläpitoa.
 
vierailija
Musta toi voi hyvinkin olla juuri noin. Porttarit ei varmaan ole boitsun lempimusaa eivätkä varsinaisesti hänen kavereitaan. On ihan selvää että b:n Suomen kontaktit on syntyneet pääasiassa k:n kautta, mutta sehän ei tarkoita että ne olisivat juuri sellaisia joita B itse etsisi. Tässä vaiheessa K on aika hallitsevassa asemassa joksujen suomen keikkailussa. Se on tietenkin ollut heille eduksi, mutta pidemmän päälle se rajaa sekä heidän fanikuntaa että yhteistyömahdollisuuksia, vaikka heidät opittaisiin tuntemaan laajemminkin. Jos he siis saisivat vähänkin nimeä ja radiosoittoa, mutta heidät tunnettaisiin aina vain jonakin käärijän jatkeena. Olisikin ihan kiinnostavaa nähdä millaisten bändien kanssa (tai keikoilla) he hengaisivat sellaisilla suomifestareilla joilla K ei ole mukana.
Löytävät vielä Pyhin ja hengailevat teflareitten kanssa.
 
vierailija
"Mutta jos siis joksut päätyisivätkin ison levy-yhtiön listoille ja kirjoittaisivat kymmenen mieletöntä hittiä, heitä seuraisi Suomessa aina käärijän varjo. Se rajaisi kyllä täällä heidän kuuntelijakuntaansa."
Siis miten Käärijä rajaisi Suomessa heidän kuulijakuntaansa, jos he tekisivät mielettömiä hittejä? Nyt en aivan ymmärrä. Eikö Suomalaisen normaali reaktio olisi, jos näin kävisi, että "Jess, Käärijän ansiosta ne olivat valmiiksi jo "puoliksi suomalaisia", mahtavaa! Miten en itse ollut aikaisemmin tajunnut digata näitä!"
?
Mikä ihmeen Käärijän varjo siis? He tunsivat Suomen euroviisukakkosen, miten se voisi olla varjo? Vai mitä muuta suurempi yleisö tästä yhteydestä tietää? "Jotkut shippas näitä"? Miten se ois varjo JOKSUILLE? Ai että kun silti pitivät yhteyttä Jereen? En tajua.
En sanoisi, että Jeren imago on sellainen, että olisi painolasti olla ulkomaalainen ja täällä hänen ystävänsä.
Ja EN OLE K-fani.
No varjohan se olisi esimerkiksi siksi että kaikki suomalaiset eivät todellakaan fanita käärijää. Lisäksi tämä on aika poikkeuksellinen tilanne, että näin erityyppisten artistien fanikunnat ovat hyvin samat. Se herkästi rajaa ulkopuolelle esimerkiksi niitä, jotka muuten kiinnostuisivat joksujen tyyppisestä indierockista, mutta eivät etsi sellaista euroviisuista eivätkä pidä k-yhteyttä millään tavalla meriittinä. Jossain määrin nämä ovat aina imago- ja uskottavuuskysymyksiä, niin tyhmältä kuin se tuntuukin.

En tiedä millaisesta ratakiskosta tätä nyt vääntäisin. Kun en ajattele K:n toimivan mitenkään väärin, enkä itse pidä häneen liittyvää yhteyttä esteenä omalle fanittamiselleni. Mutta voin silti hyvin kuvitella, että joksuja itseään voisi kiinnostaa suomesta löytyvä indieskene ja saada myös sieltä sekä kavereita että kuuntelijoita. Käärijän tunteminen ei siis sellaisenaan ole varjo eikä rajoite, mutta jos heidän näkyvyytensä Suomessa liittyy aina häneen ja hänen kautta tavattuihin artisteihin, he eivät näy omana itsenään.
 
vierailija
Kuinka te ootte työstäneet shippauksen (tai miksi tätä näiden kahden meiningin vuoden ajan kestänyttä tiivistä seuraamista haluattekaan nimittää) aiheuttamaa pettymystä? Huomaan että saan nykyisin enemmän pahaa kuin hyvää mieltä kaikesta tästä. Suoraan sanottuna mielialani muistuttaa usein sydänsurua. Onko paras ratkaisu vaan lopettaa seuraaminen? Siis ainakin näiden faniyhteisöjen jos nyt ei kohteiden itsensä.
Mä pääsin "pettymyksestä" yli. Jossain vaiheessa ajattelin kyllä, että tää keissi & nää palstat aiheuttaa enemmän pahaa mieltä kuin hyvää. Mut nyt on taas hyvä mieli, vauvallakin kuumistellaan ja höpötellään laidasta laitaan hyvällä fiiliksellä. Olen siirtynyt enemmän B ja JO fiilistelijäksi, mutta Ruissia odotan kuin muuta nousevaa. 💚❤
 
vierailija
Et shipannut. Mulla on sama, että aito suhde ainoastaan kiinnostaa ja en ole shippaaja, koska näin toimisin ilman koko terminkin olemassaoloa ja lisäksi mulla vaikuttaa asioihin reaalielämä koko ajan.
Joskus toki tsoukilla mayhemoin tai deluluilen jos on herkullinen tilaisuus. Mutta sekin on ennemmin vitsailua kuin minkään shipin ylläpitoa.
Kiitos! Näin tämän itsekin olen pähkäillyt. Ja joo, voin heittäytyä johonkin mayhemiin kyllä mukaan ihan hauskanpidon nimissä, vaikkei se itselleni mitenkään merkityksellinen juttu olekaan. Samoin mua on kiinnostanut vaikka damonin sylittelyt, sekä bojanin että krisin kohdalla, mutta esim just krisin osalta sen seurustelu on sen kokoinen este mulle, että ne pohdinnat loppui oikeastaan heti. En ole halukas kuvittelemaan sen enempiä bojanin ja damoninkaan välille, mutta seurasin kyllä oikein mielelläni millaisia videoita ja kuvia heistä oikein tuli tarjolle.

Jancesta taas tykkään leikitellä together and married-hengessä, vaikka niillä varmaan molemmilla on ihan oikeat seurustelukumppanit. Mun omassa mielessä näissä on siis suuri ero miten suhtaudun mahdollisiin suhteisiin. Jancen halaukset ja sydänsilmäilyt on just sitä mitä tumpussa rebloggaan noteworthyna, mutta Bojanin mahdollisista miehistä tai naisista olen kiinnostunut lähinnä sillä Michael Jackson popcornien kanssa -tyylillä.
 
vierailija
No varjohan se olisi esimerkiksi siksi että kaikki suomalaiset eivät todellakaan fanita käärijää. Lisäksi tämä on aika poikkeuksellinen tilanne, että näin erityyppisten artistien fanikunnat ovat hyvin samat. Se herkästi rajaa ulkopuolelle esimerkiksi niitä, jotka muuten kiinnostuisivat joksujen tyyppisestä indierockista, mutta eivät etsi sellaista euroviisuista eivätkä pidä k-yhteyttä millään tavalla meriittinä. Jossain määrin nämä ovat aina imago- ja uskottavuuskysymyksiä, niin tyhmältä kuin se tuntuukin.

En tiedä millaisesta ratakiskosta tätä nyt vääntäisin. Kun en ajattele K:n toimivan mitenkään väärin, enkä itse pidä häneen liittyvää yhteyttä esteenä omalle fanittamiselleni. Mutta voin silti hyvin kuvitella, että joksuja itseään voisi kiinnostaa suomesta löytyvä indieskene ja saada myös sieltä sekä kavereita että kuuntelijoita. Käärijän tunteminen ei siis sellaisenaan ole varjo eikä rajoite, mutta jos heidän näkyvyytensä Suomessa liittyy aina häneen ja hänen kautta tavattuihin artisteihin, he eivät näy omana itsenään.
Joo, en ole enää mukana tämän päivän artistien fanituksissa, niin en tiedä, mikä voima somella siinä on, mutta silti epäilen, että tällä yhteydellä olisi mitään haittaavaa vaikutusta Jokereitten mahdolliseen suosioon Suomessa.
Mitenköhän kattavaa joku K-vihaaminen oikeasti on? Lisäksi miten se haittaa fanituksessa, että faneissa on myös K:ta fanittavia? Esim. en itse fanita K:ta, (toivon ainoastaan kaksikkoa yhteen), mutta missä se siis on haittana, että osa Jokereiden faneista fanittaa myös K:ta? Kun nämä uudet fanit eivät tietenkään edes toivo näille parisuhdetta, jossa voi teoreettisesti haitata se, että se toinen tekee jotain mitä itse ei toivo. (Mutta siinäkään se ei lähde faneista, vaan artistista.)
Ymmärrän jnkv sitä, että artistien imagollakin on merkitystä fanittamiseen liittyen, mutta missä näiden kanssakäymisestä on jotain merkkejä? Eipä juuri missään. Maaliskuussa vedettiin Ccc Tallinnassa, siinä se viime ajoilta.
Jos se oikeasti estää imagollisesti tutustumasta Jokereihin, jos hittibiisejä saisivatkin, niin pidän aika ihmeellisenä.
 
vierailija
En usko mihinkään Jokereiden hitteihinkään, siis ulos omasta fanikunnastaan murtautuviin, varsinkaan Suomessa, Balkan on mahdollinen. Jokerit on hyvä bändi, minusta on ok jos heidän suosionsa pysyy suunnilleen nykyisellään, on kiva vaihteeksi fanittaa pientä bändiä, kun oon aina vain fanittanut suurimpia (tai rapakon takana olevia, jotka eivät tule edes Suomeen).
 
vierailija
"En tiedä päädyinkö edes shippaamaan, kun viisuaikana luulin K:n olevan homo ja B näytti siltä, että ei ehkä aiemmin tiennyt olevansa ja nyt sitten oli henkilökohtaisen kehityskeskustelun aika."
Omg kun tää ois ollut kuumaa
No just sitä mä odottelin 😁 Mä katsoin paljon niitä ccc reaktiovideoita ennen viisuja ja todella usein niissä erityisesti miehet pohtivat että is he gay, he is so gay. Jäin siis siihen luuloon enkä sen kummemmin kyseenalaistanut asiaa. Sit kun se ilmestyi selittämään että this guy is my puppy ja what you wanna eat, me? niin oottelin vaan että nuori balkanin poika päätyy johonkin ratkaisuun. Mutta olin myös siinä uskossa että K:lla ei olisi kumppania ja siksi luulin että jotain näiden kahden välillä olisi voinut syntyä.
 
vierailija
Mulla osin samaa. En tiedä päädyinkö edes shippaamaan, kun viisuaikana luulin K:n olevan homo ja B näytti siltä, että ei ehkä aiemmin tiennyt olevansa ja nyt sitten oli henkilökohtaisen kehityskeskustelun aika. Ajattelin että niiden välillä oli kiinnostavaa säpinää ja oli kiinnostava seurata mihin se siitä kehkeytyy. Sitten aika pian emoaluksella julkistettiin k:n kumppanin nimi ja kiinnostukseni mahdolliseen suhteeseen sammahti siihen paikkaan. Olin kyllä silloin hyvin aktiivinen emoketjussa, mutta se olikin sitä aikaa kun jokereista tiedettiin vasta vähän ja kaikki heissä oli uutta ja ihmeellistä, kesäkuussa suunnilleen vasta opettelin niitten nimiä ja huomasin yksi kerrallaan että nämäpä ovatkin kiinnostavia miehiä.

En siis oikein tiedä mihin lokeroon asetun, kun olin kiinnostunut siitä ihan oikean suhteen mahdollisuudesta, ja jos shippi on kuvitteluun perustuvaa leikkiä, niin siihen en ole b:n ja k:n osalta päässyt mukaan. Mutta olin kyllä kieltämättä vähän pettynyt, ettei sitä suhdetta heidän välilleen syntynyt.

Tähän liittyy mun mielessä myös nyt sekin ristiriita, kun erityisesti tässä ketjussa käy aina välillä joku ärhentelemässä että kaikki suhteiden pohtiminen on shippausta. Onko näin? Kun mulla on käsitys, että se ei ole riippuvaista tosielämästä ja vaikka tosielämän asioita shippauksessa voidaankin "hyödyntää", niitä voidaan surutta jättää myös huomioimatta. Koska se on sitä leikkiä. Mä suhtaudun janceen suunnilleen tällä tavalla. Mutta shippasinko minäkin tätä original pääparia, kun halusin nähdä tuleeko k:n ja b:n välille jotain, vaikka se kiinnostus loppui osaltani heti kun tajusin toisen olevan jo suhteessa? Mulle siis tämä juttu oli olemassa vain tosielämän ehdoilla. Eli onko se leikkiä vai onko kaikki suhteista kiinnostuminen shippausta? Tämä on mulle nyt epäselvää.
Mielenkiintoinen aihe ja näkökulma sulla. Me kaikki varmaan suhtaudutaan K&B shippiin eri tavoin, koska meillä on ollut eri lähtökohdat siihen. Itse olen fanittanut Kärtsää pitkään ja mulle oli jotenkin täysin selvää, että hän on hetero (perustuen hänen omiin sanomisiin ja historiaansa), joka tykkää pelleillä m&m teemalla. Viisuissa ja sen jälkeen tämä m&m teema pääsi kunnolla kukoistamaan. Löysi ehkä sen kautta samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa toteuttaa tätä. Itselleni oli kokoajan täysin selvää se, että hänellä on naispuolinen kumppani. En mä siis mitenkään poissulje sitä, etteikö K voisi olla curious, openminded tms. mutta ongelma on ehkä se, että katsojien on vaikea joskus erottaa/eivät halua erottaa, että mikä tässä on Käärijää ja mikä Jereä. Musta olisi ollut ihanaa nähdä kahden hyvännäköisen miehen rakkaustarina, viisut ja osa maailmasta olisivat kaivanneet sitä. Ehkä itsekin olisin saattanut lähteä tähän huumaan mukaan pahemmin, jos en olisi tiennyt tiettyjä realiteetteja. Oli miten oli, niin K ja B olivat valloittavia yhdessä.
 
vierailija
Huomenta vaan! Just avasin ketjun ja kun ajattelin vastata yhteen viestiin, sivu päivittyi ja nyt en löydä sitä enää mistään Joku kuitenkin mainitsi joksujen olleen kolme yötä jeren vanhemmilla. Mistä tällainen tieto on vai onko kyse siitä että se on todennäköistä? Mä en ehtinyt siinä helmikuun lopulla seurata mitään ketjua kunnolla enkä oikein tiedä mitä stooreja silloin keltäkin on tullut (toki oon nähnyt myöhemmin keilausta ja kuvan tai videon sieltä ilmeisesti pöyhösten keittiöstä tms). Mutta en siis tiedä onko tyyliin vaikka jure laittanut jonkun stoorin nukkumisistaan (tää nyt onkin tosi toimiva esimerkki kun se ei ikinä laita mitään ).

Ois ihanaa vieraanvaraisuutta jos K on oikeasti järjestänyt heille yöpaikan noinkin moneksi yöksi. Uskon että hän saa ihan vastaavaa kohtelua kun menee joskus sinne Sloveniaan. Mutta oon kyllä ihan yhtä taipuvainen uskomaan että jokerit ovat yöpyneet hotellissa, kun se nyt varmaan on lähtökohtaisesti heilläkin se eka ajatus kun viiden hengen porukassa matkustetaan.
Ei ole varmaa tietoa. Joku kertoi Janin niin sanoneen jollekin fanille, mutta tämäkin asia kerrotaan täällä totena, vaikka todisteita ei ole. JO oli kyllä käymässä ke-iltana pöyhösillä ja varmasti pe-su hotellissa, kaikki muu on spekulaatiota. Itse uskon heidän vain viettäneen iltaa ja saunoneen pöyhösillä ja menivät jo ke hotelliin.
 
vierailija
Äsh, tämä joksujen viestintä on mennyt tylsäksi. Kaipaan tammikuun Lontoon aikoja ja jotain persoonallisempaa. Ja en tarkoita sillä mitään henkilökohtaisia paljastuksia, mutta muutakin kuin viiden hlön jakoja samanlaisista keikkakuvista tai muiden tarinoista. Koska persoonallisempaa otetta voi harrastaa ilman suuria paljastuksia. K.:han onnistuu tässä, välillä jopa kauhulla odottaa mitä on luvassa. 😁
 
vierailija
Äsh, tämä joksujen viestintä on mennyt tylsäksi. Kaipaan tammikuun Lontoon aikoja ja jotain persoonallisempaa. Ja en tarkoita sillä mitään henkilökohtaisia paljastuksia, mutta muutakin kuin viiden hlön jakoja samanlaisista keikkakuvista tai muiden tarinoista. Koska persoonallisempaa otetta voi harrastaa ilman suuria paljastuksia. K.:han onnistuu tässä, välillä jopa kauhulla odottaa mitä on luvassa.
Mä kaipaan Joksujen julkaisuihin Damonin kädenjälkeä.
 
vierailija
Äsh, tämä joksujen viestintä on mennyt tylsäksi. Kaipaan tammikuun Lontoon aikoja ja jotain persoonallisempaa. Ja en tarkoita sillä mitään henkilökohtaisia paljastuksia, mutta muutakin kuin viiden hlön jakoja samanlaisista keikkakuvista tai muiden tarinoista. Koska persoonallisempaa otetta voi harrastaa ilman suuria paljastuksia. K.:han onnistuu tässä, välillä jopa kauhulla odottaa mitä on luvassa.
Klla on kyllä persoonallista, mutta tylsää sekin jo on. Aina samaa tekohauskaa naamanvääntelyä yms.
 
vierailija
Joo, en ole enää mukana tämän päivän artistien fanituksissa, niin en tiedä, mikä voima somella siinä on, mutta silti epäilen, että tällä yhteydellä olisi mitään haittaavaa vaikutusta Jokereitten mahdolliseen suosioon Suomessa.
Mitenköhän kattavaa joku K-vihaaminen oikeasti on? Lisäksi miten se haittaa fanituksessa, että faneissa on myös K:ta fanittavia? Esim. en itse fanita K:ta, (toivon ainoastaan kaksikkoa yhteen), mutta missä se siis on haittana, että osa Jokereiden faneista fanittaa myös K:ta? Kun nämä uudet fanit eivät tietenkään edes toivo näille parisuhdetta, jossa voi teoreettisesti haitata se, että se toinen tekee jotain mitä itse ei toivo. (Mutta siinäkään se ei lähde faneista, vaan artistista.)
Ymmärrän jnkv sitä, että artistien imagollakin on merkitystä fanittamiseen liittyen, mutta missä näiden kanssakäymisestä on jotain merkkejä? Eipä juuri missään. Maaliskuussa vedettiin Ccc Tallinnassa, siinä se viime ajoilta.
Jos se oikeasti estää imagollisesti tutustumasta Jokereihin, jos hittibiisejä saisivatkin, niin pidän aika ihmeellisenä.
Ei varmaan yhtenevät fanikunnat haittaa ketään mahdollista uutta kuuntelijaa, mutta se ei ole myöskään edistävä tekijä. On siis aika epätodennäköistä että joku enää tässä vaiheessa tai myöhemmin innostuisi jokereitten musasta käärijän myötävaikutuksesta. Vähän sama jos joku vastaava bändi olisi jonkun baby lasagnan tai vaikka loreenin kavereita ja näkyisivät lähinnä hänen kauttaan. En lähtisi tutustumaan bändiin vaikka he olisivat kuinka paljon esillä, koska ensiajatukseni ei luultavasti olisi että nuo varmaan soittavat minua kiinnostavaa indiemusaa. Sellainen bändi saattaisi jossain vaiheessa jäädä mieleeni nimenä tai naamoina, mutta en silti muistaisi heitä välttämättä muuten kuin siitä loreen/BL-yhteydestä. Jos sitten taas oikein kovasti inhoaisin loreenia/baby lasagnaa, saattaisin ihan aktiivisestikin vältellä kyseistä mielikuvitusbändiä. Ei sen yhteyden siis tarvitse olla mitään yhteisesiintymisiä, kuten CCC eri lavoilla, koska se ei kuitenkaan näy niille, jotka eivät vielä ole bändiin varsinaisesti tutustuneet, eikä kyse ole siitäkään että vain käärijävihaajat jättäisivät tutustumatta. Minä en vähimmässäkään määrin inhoa käärijää, mutta en myöskään kuuntele sentyyppistä musiikkia, vaikka CCC oli mielestäni kaikkien aikojen viisu. Eli jos siis nyt K:n rinnalla näkyisi toistuvasti joku uusi artisti josta en ole kuullut, en luultavasti millään tavalla huomioisi asiaa.
 
vierailija
Ja sit kun jäbät lähtee heti Ruissin jälkeisellä aamulennolla täältä hitokseen, niin kaikki voi viimeinkin jättää shippilaivan.
Mä olen varautunut tällaiseen vaihtoehtoon. Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista tällä hetkellä, siis en tarkoita välttämättä seurustelua, ja viime Suomen vierailun tunnelmista ei kyllä enteile sitä, että tulossa olisi pidempää yhdessä oloa.
 
vierailija
Ei ole varmaa tietoa. Joku kertoi Janin niin sanoneen jollekin fanille, mutta tämäkin asia kerrotaan täällä totena, vaikka todisteita ei ole. JO oli kyllä käymässä ke-iltana pöyhösillä ja varmasti pe-su hotellissa, kaikki muu on spekulaatiota. Itse uskon heidän vain viettäneen iltaa ja saunoneen pöyhösillä ja menivät jo ke hotelliin.
Mäkin arvelen heidän yöpyneen hotellissa alusta alkaen, vaikka iltoja olisi vietetty yhdessä ihan missä vaan.
 
vierailija
Mä olen varautunut tällaiseen vaihtoehtoon. Tiedot Bojanin elämän ihmissuhteista tällä hetkellä, siis en tarkoita välttämättä seurustelua, ja viime Suomen vierailun tunnelmista ei kyllä enteile sitä, että tulossa olisi pidempää yhdessä oloa.
Ai että musta ois hauskaa, että Bojan lentäis heti ruissin keikan jälkeen johonkin ja muut joksut jäis tänne pariksi päiväksi viettään aikaa vaikka pilvet pilvet-jätkien kanssa.
 
vierailija
Klla on kyllä persoonallista, mutta tylsää sekin jo on. Aina samaa tekohauskaa naamanvääntelyä yms.
Toki voi olla välillä näinkin, mutta K:n grillauskuva voisi olla yksi hyvä esimerkki jostain muusta. Esim. joksut olisivat voinet huomioida vaikka juren synttäreitä jotenkin muuten kuin laittamalla kolmea samaa kuvaa julkaisuihin. Olisi varmaan riittänyt tarinassa jokin onnitteluviesti, tämä olisi välittänyt faneille positiivista kuvaa.
 

Yhteistyössä