K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmeisesti ne lavapusut ja hivelyt on monelle ihan uutta.

Ne on osa esitystä, jota ne ihan suunnittelevat! Ja vaikka jotain syntyisikin ihan vaan hetken huumassa, se on silti tietoisesti siinä yleisön silmien edessä tapahtuvaa. Sitä paitsi K on parisuhteessa. Miten ihmeessä se olisi Sadielle jotenkin uhka?
Älä jaksa. Mick Jagger on jotain 80-vee. Ja vieläkin flirttailee. Oli Porissa 60-luvulla ja pussaili Keithiä. Nämä on ikivanhoja tapoja viihdyttää yleisöä.
 
vierailija
Tuo Kn parisuhdekortti vedetään usein esiin. Se nyt on jostain pimeältä keskiajalta joku suhdekuvio tai liitto. Täällä ollaan välillä niin vapaamielisiä ja moderneja. Yhtäkkiä joku muutaman kuukauden seurustelu on niin vankalla pohjalla. Hyvin ristiriitaista
Kärtsällä on kyllä omien sanojensa mukaan aika korkea moraali pettämisen suhteen, olkoon sitten pimeältä keskiajalta tai ei. Itse olen tosiaan aika paljon leväperäisempi, mutta en kuvittele että kaikki muut silti ovat,
 
vierailija
Ja sanotaan, ettö eihän K voinut mitenkään viettää Bn kanssa mitään läheisempää kun oli suhteessa. Olen itse rakastunut toiseen. Vakisuhde ei merkinnyt silloin mitään. Kun kuumatunne vei mennessään. Järki lähti.
Mä olen kokenut tuon myös, mutta en sit toisaalta ole mennytkään kirjoittamaan biisiä siitä kuinka minut on petetty.
 
vierailija
Kärtsällä on kyllä omien sanojensa mukaan aika korkea moraali pettämisen suhteen, olkoon sitten pimeältä keskiajalta tai ei. Itse olen tosiaan aika paljon leväperäisempi, mutta en kuvittele että kaikki muut silti ovat,
Aika korkea moraali. Avo-eron jälkeen pyöritti viittä naista samaan aikaan.Vain kahta viitsi painaa.
Tunsi itsensä kamalaksi, mutta mutta
 
vierailija
Ja sanotaan, ettö eihän K voinut mitenkään viettää Bn kanssa mitään läheisempää kun oli suhteessa. Olen itse rakastunut toiseen. Vakisuhde ei merkinnyt silloin mitään. Kun kuumatunne vei mennessään. Järki lähti.
Missä tää ois päässyt tapahtumaan? Jos siis ajatellaan että K ylipäätään oli valmis pettämään kumppaniaan ja b valmis olemaan k:n kanssa siitä huolimatta että se pettää.
 
vierailija
No tämä. Monen mielissä K ja B ovat muhinoineet pitkin Liverpoolia, mutta loppujen lopuksi niitten keskinäiset koskettelut ovat olleet koalahyppyjä ja titanicin leikkimistä. Saattoivat hyvinkin ihastua toisiinsa, mutta eivät he edes istuneet sylikkäin, sen enemmästä puhumattakaan. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että K olisi pettänyt kumppaniaan?! Shippiin sellaset jukuvitelmat tut sopii, mutta ei kannata sekoittaa näitä kollektiivisessa leikissä kehiteltyjä tarinoita todellisuuteen.
Tämä on just sitä mitä olen itsekin ajatellut! Oma shippipettymykseni tai mikä hyytyminen olikaan lähti paljolti juuri siitä etten tykännyt kuinka ihan keksityt jutut muuttuivat totuuksiksi. Ja siis tarkoitan ihan just sitä, että joku asia tavallaan päätetään todeksi ja sitä käytetään sitten ihan perustelunakin. Nyt tältä keväältä tulee mieleen ainakin se, kun on vaan ykskantaan todettu että sta bih ja on kirjoitettu kärtsästä, ja muut tulkinnat on ankeuttamista. Sitten kun jossain ihan muussa yhteydessä toteaa vaikka että tuskin k ja b niin hirveästi toisiaan on kaivannut, niin joku lataa vastaan että höpöhöpö, miksi bojan muuten olisi kirjoittanut sta bih jan. Tuo kaikki jonkun "enemmän" tapahtuminen heidän välillään on myös sellaista, mitä on vaan luettu rivien välistä ja päätetty niin tapahtuneen.
 

Yhteistyössä