K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei vttu sentään. Minkä helkutin takia jonkun piti mennä vauvalle kirjoittamaan, että entinen nimimerkillinen on muuttanut kompostiin? Jokainen saa kirjoittaa missä haluaa ja suurin osa meistä kommentoijista seilaa näissä kaikissa ketjuissa miten sattuu.
 
vierailija
En tainnut varsinaisesti heitä shipata, vaikka innostuin kyllä silloin aluksi niitten kemioista. En ehkä niinkään pettynyt siihen juttuun, mutta vähän taisin kyllästyä. Musta tuli Janisti aika varhaisessa vaiheessa
Jep. K:n ja B:n kemioissa oli jotakin kiehtovaa, mutta se alkoi olemaan liian söpöstelevää mun makuuni. Mäkin olin Janisti todella pitkään, mutta ennen joulua kyllästyin myös häneen. Kärtsä ja Tommy taas on mun juttuja ollut pitkään. Bojanin Damon kuvio kiehtoi mua jonkin aikaa, mutta nyt toivon, että sekä Bojan että Damon lähtisivät kiertelemään maailmaa ja että heidän instat täyttyisivät toinen toistaan komeammista miesten kuvista, joita he ovat matkallaan tavanneet ja vähän siis muutakin.😆 Joo näin käy ehkä vain mun unelmissa, mutta saahan sitä haaveilla.
 
vierailija
Ei vttu sentään. Minkä helkutin takia jonkun piti mennä vauvalle kirjoittamaan, että entinen nimimerkillinen on muuttanut kompostiin? Jokainen saa kirjoittaa missä haluaa ja suurin osa meistä kommentoijista seilaa näissä kaikissa ketjuissa miten sattuu.
Nimimerkkien vainoaja tietää kyllä tämänkin ketjun, että jos sille päälle tulee niin ei mahda mitään
 
vierailija
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.

Janin haitari/balkanin shemeikan äiskä/IK
Ei ole pakko vastata, mutta oletko sä mun ohella näitä ns. siveys-Jorma juttuja heitteleviä? Vauvalla taas heittelin juttua joskus mm. Jonnena ja A,M&P kompona.
 
vierailija
Eiköhän meitä ole täällä enemmänkin 💕 Mut savustettiin perusteellisella poistokampanjalla vauvalta alkuvuodesta ja oon ollut vähän koditon siitä lähtien. Täällä on kyllä ollut aika kivaa.

Janin haitari/balkanin shemeikan äiskä/IK
Voi Immu-rakas, täälläkö sä oot piileskellyt? Toivottavasti tiedät, että meitä sun faneja /opetuslapsia on lukuisia ja se on vaan se yksi, joka tuota savustusta harrastaa.

Käy please vauvallakin aina välillä, vaikka sitten nimettömänä! Siellä on usein ihan hyvä meininki, välillä jopa hillittömän hauska, jos nyt ei ihan alkuaikojen veroinen.
 
vierailija
Voi Immu-rakas, täälläkö sä oot piileskellyt? Toivottavasti tiedät, että meitä sun faneja /opetuslapsia on lukuisia ja se on vaan se yksi, joka tuota savustusta harrastaa.

Käy please vauvallakin aina välillä, vaikka sitten nimettömänä! Siellä on usein ihan hyvä meininki, välillä jopa hillittömän hauska, jos nyt ei ihan alkuaikojen veroinen.
Täällä toinen Immu-fani! Myönnän auliisti että tulin kompostin puolelle ihan vaan uteliaisuuttani katsomaan, kuka täältä löytyy, ja sitten se on vielä Immu! 😭 Kosken kuohuntaa on todellakin ollut ikävä. 💦
 
vierailija
Voi Immu-rakas, täälläkö sä oot piileskellyt? Toivottavasti tiedät, että meitä sun faneja /opetuslapsia on lukuisia ja se on vaan se yksi, joka tuota savustusta harrastaa.

Käy please vauvallakin aina välillä, vaikka sitten nimettömänä! Siellä on usein ihan hyvä meininki, välillä jopa hillittömän hauska, jos nyt ei ihan alkuaikojen veroinen.
Musta vauvan ketju on pidemmän aikaa ollut usein tylsä ja nuiva. Viisujen aikaan tunnelma piristyi siellä ja meno oli ajoittain todella hauskaa. Sen kuitenkin huomaa, että osa näistä Immun kaltaisista loistavista kirjoittajista on lähtenyt sieltä pois.
 
vierailija
Musta vauvan ketju on pidemmän aikaa ollut usein tylsä ja nuiva. Viisujen aikaan tunnelma piristyi siellä ja meno oli ajoittain todella hauskaa. Sen kuitenkin huomaa, että osa näistä Immun kaltaisista loistavista kirjoittajista on lähtenyt sieltä pois.
A-studioksi se on paljolti muuttunut nyt ihan viimeaikoina mutta vaikuttaa että tykkäävät siitä sellaisenaan.
 
vierailija
Se oli aktiivinen viisujen ja äitienpäivän aikoihin. Olikohan viime lauantaina, kun siellä oli illalla erityisen hauska tunnelma (ne AI kuvajutut). Paljon on edelleen ankeutusta, trollailua ja tietty tämän yhden show. Parhaimmillaan olen nähnyt ns. tavallisena arkipäivänä noin 30-45 yläpeukkua jossakin viestissä, joten oletan että porukan määrä on laskenut.
Kiitos vastauksesta! Aika paljon siis edelleen väkeä. Muistelen että jossain vaiheessa oli jotain 70. Eli ehkä noin puolet jäljellä.
 
vierailija
Tämä ketju on
K/B-shipissä pettyneiden ja entisten shippaajien tukiketju. Myös realisteille tervetuloa.
No miksi täällä on sitten vain 1% jotain shippipettymysten käsittelyä ja 99% sivuhenkilöitä, spekuilua, kiimailua ja muuta hassuttelua. Heti ketjun eka sivu alkaa B/D-shippikeskustelulla. Pitäisikö teidän pettyneiden tehdä oma ketju jos häiritsee.
 

Yhteistyössä