K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meinaatko jatkaa tuota kieltämistä jos vaikka S bongattais kesän aikana useammankin eri festarin bäkkäriltä tai B lähtis heti Sea Starin jälkeen taas Nykkiin?
No sehän olisi kyllä jo ihan eri tilanne, silloin suhde näyttäisi aika todennäköiseltä. Nyt on vielä aika vähäiset merkit suhteesta.

(Oon eri kelle vastasit mutta sen kanssa samoilla linjoilla)
 
vierailija
Bojan ei tule enää Suomeen festarien jälkeen.
Tuleeko festareillekkaan?
On ihan muut kuviot
Ai meinaat että ei tulis ees Ruissiin esiintymään kun on ihan muut kuviot? Joksuilla on edelleen Suomessa eniten kuuntelijoita joten ihan varmasti he vielä tänne keikkailemaan tulevat vaikka ei enää välttämättä tänä vuonna jos syksyn ja loppuvuoden keikat keskittyvät balkanille ja ehkä sinne Australiaan
 
vierailija
Tottakai ne tulee tänne kun kuuntelijoita on. Jos tekevät sen lisäksi kiertueita kauemmas, vaikka sinne Australiaan niin hyvä heille. Toivottavasti saavat Usaan ja Japaniinkin keikkoja joskus. Mä seuraan ainakin mielenkiinnolla. 🥰
Minä myös! Eikä niitten keikkojen tartte aina mitään isoja olla, eikä loppuunmyytyjäkään. Ihmettelen miten omat fanit haukkuu niitä huonosta keikkamyynnistä. Onhan esimerkiksi luke black tulossa parin viikon päästä Helsinkiin ihan pieneen paikkaan ja lippujakin on edelleen saatavilla, eikä sillekään naureskella surkeasta suosiosta.
 
vierailija
Ai meinaat että ei tulis ees Ruissiin esiintymään kun on ihan muut kuviot? Joksuilla on edelleen Suomessa eniten kuuntelijoita joten ihan varmasti he vielä tänne keikkailemaan tulevat vaikka ei enää välttämättä tänä vuonna jos syksyn ja loppuvuoden keikat keskittyvät balkanille ja ehkä sinne Australiaan
On vaan sellainen fiilis.
Jos esiintyvät su päivällä klo 13.00 kuka jaksaa kammeta lavan eteen.
Jos ei todella ole fani.
Suomessa yksi keikka heinäkuussa?
 
vierailija
Minä myös! Eikä niitten keikkojen tartte aina mitään isoja olla, eikä loppuunmyytyjäkään. Ihmettelen miten omat fanit haukkuu niitä huonosta keikkamyynnistä. Onhan esimerkiksi luke black tulossa parin viikon päästä Helsinkiin ihan pieneen paikkaan ja lippujakin on edelleen saatavilla, eikä sillekään naureskella surkeasta suosiosta.
Ne ei tule lyömään läpi edes Sadien avulla missään muualla kuin Euroopassa, ei edes Briteissä. 2 vuotta ja bändiä ei enää ole.
 
vierailija
Totta.
Ainakin silloin kun kamerat käy.
Muuta me emme näe.
Mutta olemme nähneet myös sellaisia kuvia ja videoita joissa he eivät ole tienneet olevansa kuvassa, ja silloinkin ovat ihan samanlaisia. Ei siis mitään paparzzikuvia vaan esim eri tilaisuuksista yleiskuvaa jossa ei parhaillaan poseerata kameroille. Ja he siis ovat olleet sieltä jostain 17-vuotiaasta lähtien hyvin fyysisiä toisiaan kohtaan, se olisi jo aika pitkä ja harvinaisen varhaisella iällä kehitelty esitys. Sitä en tiedä onko k aiemminkin homoleikkinyt härtsän kanssa, mutta esim OF oli tietysti esitystä.
 

Yhteistyössä