K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo Krisin kuvien valoisuus oli hauska huomio, ehkä hänellä on asiat mielessään suhteellisen selkeitä, on tyytyväinen, eikä välttämättä ole tarvinnut käydä läpi yhtä vaikeita tunteita kuin vaikka Bojan. Bojan sanoi ainakin jossain haastattelussa Krisin olevan käytännöllinen, kun Bojan taas vaikuttaa hyvin vahvasti tunneihmiseltä. Janista ja Nacesta en osaa yhtä hyvin sanoa. Nace vaikuttaa yleisesti melko tasapainoiselta ja hyväntuuliselta, mutta en osaa sanoa olisiko ollut koskaan ns. syvemmissä vesissä. Juresta pystyy sanomaan kaikkein vähiten mitään. Sellainen ystävällisyys ja hyväntuulisuus huokuu kuitenkin kaikista heistä, onpa mukana synkempiä / syvempiä sävyjä sitten enemmän tai vähemmän.
Mä luulen myös että krisin ja bojanin kuvien suurin ero oli tämä. B kyllä varmaan aika avoimesti tarttui omiin kipupisteisiinsä, ainakin kuvista välittyy sellainen tunne. Jancen osalta se suurin kysymys oli varmaan se heidän keskinäinen suhde. Ainakin josubsin haastattelussa vaikutti että koko asiaa sanoitettiin ehkä ihan ensimmäisiä kertoja eikä bojan ja jurekaan olleet varmaan kuulleet niitä pohdintoja aiemmin. Nacen omista kuvissa sillä oli kädet tiukasti edessä, joten ehkä kehonkuva oli yksi aihe. Jan sanoi itse että Damon halusi kuvata sitä Janin salaperäisyyttä tai miten sitä nyt nimitettiinkään. Juresta oon miettinyt että oisko kyse voinut olla seksikkyydestä. Hän saa varmaan vähiten ulkonäköön liittyvää huomiota bändissä. Ja sit damon tuli ja tempaisi siitä aivan saatanallisen kuumat kuvat.
 
vierailija
Koska suurimmalla osalla ihmisistä ei ole tarvetta kyseenalaistaan Jeren omia sanomisia. Hän on ihan itse kertonut olevansa hetero.
Uskon että on hetero, silti vähän kummastuttaa se into, jolla hän kähmi Bojania. Ei sellaista ole muiden kanssa näkynyt, vaikka jotain läheisyyttä on omien ystävien ja joidenkin muiden kanssa . Sitä käkka pusua on turha tulla tässä yhteydessä mainitsemaan.
 
vierailija
Totta, sen näen kuitenkin huumorina, en niin vakavana, toisin kuin ne Bojanin katseet ja D:n rinnan silittelyt ja pusut. Toki voihan siinä hyvin jotain omaa jännää tunnelmaansa olla D:n ja Krisinkin välillä, vaikkei mitään suhteen tyyppistä olisikaan.
Mun mielestä näissä kaikissa tilanteissa on ollut huumoria mukana, mutta on ne silti olleet intiimejä. Teippikuvan kanssahan oli toinenkin kuva jossa damonin pää lepäsi krisin alla todella ihanasti. Aattelen siis ettei huumori ja leikki sulje pois kiintymystä, intiimiä tunnelmaa, kiinnostusta tai vielä kiihkeämpiäkään tunteita.
 
vierailija
Mä luulen myös että krisin ja bojanin kuvien suurin ero oli tämä. B kyllä varmaan aika avoimesti tarttui omiin kipupisteisiinsä, ainakin kuvista välittyy sellainen tunne. Jancen osalta se suurin kysymys oli varmaan se heidän keskinäinen suhde. Ainakin josubsin haastattelussa vaikutti että koko asiaa sanoitettiin ehkä ihan ensimmäisiä kertoja eikä bojan ja jurekaan olleet varmaan kuulleet niitä pohdintoja aiemmin. Nacen omista kuvissa sillä oli kädet tiukasti edessä, joten ehkä kehonkuva oli yksi aihe. Jan sanoi itse että Damon halusi kuvata sitä Janin salaperäisyyttä tai miten sitä nyt nimitettiinkään. Juresta oon miettinyt että oisko kyse voinut olla seksikkyydestä. Hän saa varmaan vähiten ulkonäköön liittyvää huomiota bändissä. Ja sit damon tuli ja tempaisi siitä aivan saatanallisen kuumat kuvat.
Hyvin sanoitit tämän! Oon hyvin pitkälti samaa mieltä. 👍
 
vierailija
Koska suurimmalla osalla ihmisistä ei ole tarvetta kyseenalaistaan Jeren omia sanomisia. Hän on ihan itse kertonut olevansa hetero.
Niin niin mutta kun sen jälkeen yksissä juhannusjuhlissa K oli kertonut Oscarille olevansa openminded ja Oscari oli kertonut sen Eedvinille joka kertoi sen taas eteenpäin. Että silleen. Siellä ei ilmeisesti ollut nautoja paikalla jotka olisivat ihan kyselemättä opastaneet poikia että nyt loppuu tuollaiset seksuaalisuuskyselyt.
 
vierailija
Mun mielestä näissä kaikissa tilanteissa on ollut huumoria mukana, mutta on ne silti olleet intiimejä. Teippikuvan kanssahan oli toinenkin kuva jossa damonin pää lepäsi krisin alla todella ihanasti. Aattelen siis ettei huumori ja leikki sulje pois kiintymystä, intiimiä tunnelmaa, kiinnostusta tai vielä kiihkeämpiäkään tunteita.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi ettei huumori sulje mitään pois. Tykkään myös Damonin ja Krisin väleistä, vaikken sellaista samanlaista kiinnostusta heidän välillään osaa nähdä, kuin Bojanin ja Damonin.
 

Yhteistyössä