K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en usko että kukaan pettyi tai että mitään tapahtui. Se että Bllä oli uusi suhde tänne tullessaan, hillitsi sitä entisenlaista käytöstä. Ei esim. jakanut kuin sen yhden keilauspätkän stoorissaan ja lavalla oli Kn kanssa ihan eri ihminen. Kta ei ole tyde ennenkään hidastanut ja olisi varmasti jatkanut samalla tavalla, mutta B ei halunnut enää tällaista matskua nettiin. Ehkä se ennen tänne tuloa Brotherin korostaminen oli myös sitä, että tajutkaa jo me ollaan vain ystäviä.
Ehkäpä ei enää tuntunut hyvältä jatkaa sitä juttua jos Boitsullakin suhde naisen kanssa ja kun hekin varmasti ovat vuoden aikana sen nähneet että jotkut ottaneet ne heidän juttunsa tosissaan ja kuviteelleet että heidän välillä ollut muutakin kuin ystävyyttä niin ei haluttu enää antaa lisää aihetta siihen... Mä ainakin uskon että heidän välit on edelleen kunnossa, julkisuuteen ei vaan sovi enää nuo jutut
 
vierailija
Oliko niin, että K oli edelleen samoissa tunnelmissa Bojanin suhteen kuin aiemmin, mutta B ei rumasti sanoen ollut enää uuden suhteensa takia kiinnostunut. Luulisi, että Bojanilta olisi riittänyt tunteita myös Kärtsälle uudesta suhteesta riippumatta, jos kyse hänen puoleltaan olisi ollut 30-40 vuotta kestävästä ikuisesta ystävyydestä. Ovat myös siinä mielessä eri tilanteessa, että Kärtsällä oli gf jo silloin kun tutustuivat. K n puolella tilanne ei ole muuttunut, B n kaiketi on. Samaa tunnetta ei Bojanilta enää löydy kuin ljubav videossa oli?
Näin minä tämän näkisin. K olisi jatkanut samalla tavalla kuin ennenkin, Btä ei enää kiinnostanut.
 
vierailija
Pääseeköhän Volde tapaamaan Hollywood tähteä Ruississa? Sehän se vasta oliskin, pukkaisko yhteiskuvaa nettiin?
Bojan raahaa ylpeänä tähteään mukana kaikkialle, kun tapaavat K n kanssa. Ei vaan taida S suostua. Jotenkin musta tuntuu, ettei tästä synny kahden pariskunnan ystävyyttä. K veisi varmaan Sadien porttareiden keikalle, parasta mitä Suomesta saa, tuumaa K.
 
vierailija
Ehkäpä ei enää tuntunut hyvältä jatkaa sitä juttua jos Boitsullakin suhde naisen kanssa ja kun hekin varmasti ovat vuoden aikana sen nähneet että jotkut ottaneet ne heidän juttunsa tosissaan ja kuviteelleet että heidän välillä ollut muutakin kuin ystävyyttä niin ei haluttu enää antaa lisää aihetta siihen... Mä ainakin uskon että heidän välit on edelleen kunnossa, julkisuuteen ei vaan sovi enää nuo jutut
Mitä jos he vaan yksinkertaisesti kyllästyivät jatkamaan sitä juttuaan? Viisut ja sen jälkeinen huuma oli jo ohi.
 
vierailija
Bojan raahaa ylpeänä tähteään mukana kaikkialle, kun tapaavat K n kanssa. Ei vaan taida S suostua. Jotenkin musta tuntuu, ettei tästä synny kahden pariskunnan ystävyyttä. K veisi varmaan Sadien porttareiden keikalle, parasta mitä Suomesta saa, tuumaa K.
Aika vaikea kieltämättä kuvitella näitä neljää minnekkään reissulle yhdessä tai muutenkaan että viettäisivät aikaa pariskuntina keskenään... Tulevatko ees tapaamaan, no mehän ei sitä tietenkään tultais näkemään mutta mielenkiintoinen ajatus
 
vierailija
Ehkäpä ei enää tuntunut hyvältä jatkaa sitä juttua jos Boitsullakin suhde naisen kanssa ja kun hekin varmasti ovat vuoden aikana sen nähneet että jotkut ottaneet ne heidän juttunsa tosissaan ja kuviteelleet että heidän välillä ollut muutakin kuin ystävyyttä niin ei haluttu enää antaa lisää aihetta siihen... Mä ainakin uskon että heidän välit on edelleen kunnossa, julkisuuteen ei vaan sovi enää nuo jutut
Silti olisi voinut postata ihan normaaleja kuvia ystävien kesken, vaikka ihan kaikki joksut siinä mukana, mutta ei juuri mitään. En ihan usko, että välit on kunnossa tai ainakaan entisellään.
 
vierailija
Näin minä tämän näkisin. K olisi jatkanut samalla tavalla kuin ennenkin, Btä ei enää kiinnostanut.
Selittäisikö tämä sitä outoa katsetta K n silmissä, jos sellainen oikeasti oli. Rakas Bojan oli viilentynyt eikä yhteyttä löytynyt. Juuri siltä näytti ne bäkkärivideot ja yhteinen CCC. Bäkkärillä B vaikutti aika välinpitämättömältä. Ja tähän päälle vielä se, että jos tosiaan kävi niin, että K ei mahtunut keikkabussiin. Toisaalta eikös K kuitenkin tullut aika aikaisin Kultsalle sunnuntaina ja ilman seuralaista, se taas ei kertoisi viilenneistä väleistä.
 
vierailija
Tiiättekö, olen todella onnellinen, että pääsin irti tästä hulluudesta. Viime vuosi oli ihanaa aikaa, ihan mielettömän ihanaa. Mutta oli se raskastakin, kun oli pakko seurata koko ajan tapahtumia. Nyt on kuviot muuttuneet ja tunteet laimentuneet, mutta mihinkään en ole pettynyt. Vuosi oli erikoinen ja opettavainen ja antoi miettimisen aihetta omaan elämään.
 
vierailija
Mitä jos he vaan yksinkertaisesti kyllästyivät jatkamaan sitä juttuaan? Viisut ja sen jälkeinen huuma oli jo ohi.
Kyllä se B taas yrittää Kn suosioon, kun näistä uusista ystävistä ei saakaan sitä haluamaansa nostetta. S kun kyllästyy tai juttu ei toimi, niin alkaa Broskin liehittely. K näyttää persettä Blle ja karauttaa Joostin, Tommyn ja Peksin kanssa auringonlaskuun.
 

Yhteistyössä