K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jossain damonin ja muiden sen kavereiden stooreissa ja postauksissa on näkynyt pilkahduksia sadiesta kaveriporukassa. Niissä se vaikuttaa riehakkaammalta ja hauskalta, ei mitenkään tylsältä. Uskoisin että se on kyllä tehnyt boitsuun vaikutuksen muullakin kuin kuuluisuudellaan. Jotenkin se on musta kiinnostavampi kuin useimmat niistä slovenialaisista täydellisiksi hiotuista tytöistä joita joksujen kaveriporukkaan näyttää paljon kuuluvan. Ennemminkin sadiesta tulee samat vibat kuin siitä mila persinistä, joka on selvästi boitsulle läheinen. Ehkä se tietty maanläheisyys tekee sen. Ovat siis todella kauniita kumpikin, mutta se ei vaikuta olevan se seikka jota he ensisijaisesti tuovat itsessään esiin.
Uskon kyllä että hänessä täytyy olla jotain erityistä. Muistan itsekin yhden postauksen, jossa hän hassuttelee Damonin kanssa. Damoniin Sadie on ainakin tehnyt suuren vaikutuksen.
 
vierailija
Tännekö minä kirjoitin siitä K kotkotista että ne lopun taustakotkotukset on kuin Wiskaria ja nythän K on Mökkitiellä Kiron stoorin mukaan.
Mitä ihmeellistä siinä on kun Warner ja Mökkitie on samaa lafkaa. Kot kot taitaa saavuttaa ihan lähipäivänä miljoonaan kuuntelut Spotifyssa ja Tubessa pelkkä visualisointi kohta 300 t. Selvästi kotkotus toimii. 😂
 
vierailija
Onko D:tä seuraavia paikalla? Mistähän tuo D:n eilisen stoorin kuva on otettu, tietääkö kukaan? Olisikohan voinut siirtää itsensä jo sinne Hampuriin? 😉 Ainakin siellä studiollakin on muistaakseni aika korkeita huoneita ja jopa tuon tyyppistä seinää. Vaikka voihan tuo olla vaikka Losista, kukapa tietää.
 
vierailija
Onko D:tä seuraavia paikalla? Mistähän tuo D:n eilisen stoorin kuva on otettu, tietääkö kukaan? Olisikohan voinut siirtää itsensä jo sinne Hampuriin? Ainakin siellä studiollakin on muistaakseni aika korkeita huoneita ja jopa tuon tyyppistä seinää. Vaikka voihan tuo olla vaikka Losista, kukapa tietää.
Musta se näytti joltain urheiluhallilta :D En kyllä tunnistanut sitä miksikään tietyksi paikaksi.
 
vierailija
Musta se näytti joltain urheiluhallilta En kyllä tunnistanut sitä miksikään tietyksi paikaksi.
Ei aavistustakaan paikasta. Vähän mietin vain, että kun Joksuilla on aikataulupainetta ja keskittyvät täysillä työhön niin menisikö sinne kukaan ulkopuolinen hengaamaan? Se olisi kuitenkin häiriö luomiseen ja veisi aikaa itse työstä, vaikka tykkäisivät kaikki henkilöstä.
 
vierailija
Tämä. Miten kukaan voisi olla ihastumatta Bojaniin.

Mun on ollut jotenkin vaikeaa uskoa tätä Sadie-juttua. Kai mulla sitten oli yllättävän vahvat omat käsitykseni Bojanista.
Eihän se mikään virallinen juttu olekaan, spekulointia vaan niin kuin kaikki muukin. Jos oikein arvaan, niin mulla on sama käsitys, eikä se oo muuttunut. Se ei johdu siis omista toiveista, vaan omista tulkinnoista. Kyllä tänne palstan sekamelskaan kaikki erilaiset tulkinnat mahtuu.
 
vierailija
Tämä. Miten kukaan voisi olla ihastumatta Bojaniin.

Mun on ollut jotenkin vaikeaa uskoa tätä Sadie-juttua. Kai mulla sitten oli yllättävän vahvat omat käsitykseni Bojanista.
Mulla on Sadiesta niin väritön käsitys, että siksi jotenkin hankala ymmärtää, että hän on Bojanin kanssa. Uskon järjelläni, että Sadie on varmaan todella ihana persoona, mutta tuo suhde ei jotenkin mene tajuntaan silti. Hän näyttää niin pikkutytöltä (en taas tiedä, saako näin sanoa).
 
vierailija
Ei aavistustakaan paikasta. Vähän mietin vain, että kun Joksuilla on aikataulupainetta ja keskittyvät täysillä työhön niin menisikö sinne kukaan ulkopuolinen hengaamaan? Se olisi kuitenkin häiriö luomiseen ja veisi aikaa itse työstä, vaikka tykkäisivät kaikki henkilöstä.
Ei välttämättä, jotenkin jäin vaan katsomaan tuota paikkaa.
 
vierailija
Mulla on Sadiesta niin väritön käsitys, että siksi jotenkin hankala ymmärtää, että hän on Bojanin kanssa. Uskon järjelläni, että Sadie on varmaan todella ihana persoona, mutta tuo suhde ei jotenkin mene tajuntaan silti. Hän näyttää niin pikkutytöltä (en taas tiedä, saako näin sanoa).
Sadie on kyllä symppis, mutta eihän ne ole Bojanin kanssa yhtään sen todennäköisemmin kuin joku muukaan. Musta se vaikutti ihan väärinkäsitykseltä koko homma. Mä nään niin päin, että olisivat kyllä Bojanin kanssa söpö pari ja mielelläni seuraisin niidenkin kuvioita jos olisivat yhdessä mutta tuskinpa se totta on.
 
vierailija
Toisaalta olisi hyvä, jos Bojan seurustelee. Tilanne olisi selkeä, eikä tarvitsisi pohtia, onko sillä nyt joku vai ei.🙂 Nyt olisivat samassa tilanteessa K n kanssa, vaikka ei sillä enää ole merkitystä, kun saattaa olla, että eivät enää juurikaan tapaa. Olisin halunnut nähdä sen tilanteen, kun Bojan kuljettaa tyttistään kaikkialle mukanaan, mutta sehän ei olisi muutenkaan kai mahdollista, kun kyseessä on Sadie.
 
vierailija
Sadie on kyllä symppis, mutta eihän ne ole Bojanin kanssa yhtään sen todennäköisemmin kuin joku muukaan. Musta se vaikutti ihan väärinkäsitykseltä koko homma. Mä nään niin päin, että olisivat kyllä Bojanin kanssa söpö pari ja mielelläni seuraisin niidenkin kuvioita jos olisivat yhdessä mutta tuskinpa se totta on.
Kyllä sitä todennäköisyyttä jonkin verran on. Ei sitä nyt kenen tahansa takia NYC iin lennähdetä. Varmaan vaan ei nähdä heistä vilahdustakaan yhdessä, jos seurustelevat, koska Sadie on niin salaperäinen yksityiselämässä suhteen.
 
vierailija
Toisaalta olisi hyvä, jos Bojan seurustelee. Tilanne olisi selkeä, eikä tarvitsisi pohtia, onko sillä nyt joku vai ei. Nyt olisivat samassa tilanteessa K n kanssa, vaikka ei sillä enää ole merkitystä, kun saattaa olla, että eivät enää juurikaan tapaa. Olisin halunnut nähdä sen tilanteen, kun Bojan kuljettaa tyttistään kaikkialle mukanaan, mutta sehän ei olisi muutenkaan kai mahdollista, kun kyseessä on Sadie.
Olisi kyllä ihana nähdä Boitsu jonkun kanssa ihan rakastuneena, olipa kumppani sitten mies tai nainen. Uskon enemmän kyllä siihen mieheen. Eiköhän ne K:n kanssa ole ystäviä ja tapaa niin kuin ennenkin, jospa se K:kin menis joskus B:lle päin kyläilemään. Samaa mieltä kanssasi että olis jollain tavalla helpompaakin jos B:lla olis myös joku.
 

Yhteistyössä