K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä postasin näin on varmaan kirjoitusvirheitä mut aivan sama.
It's not fair and appropriate to talk about anyones private life especially if they haven' talked about it by themselves. Even if they are celebrities. Jumping to conclusions and spreading rumours is a no no. Just saying...
 
vierailija
Mä postasin näin on varmaan kirjoitusvirheitä mut aivan sama.
It's not fair and appropriate to talk about anyones private life especially if they haven' talked about it by themselves. Even if they are celebrities. Jumping to conclusions and spreading rumours is a no no. Just saying...
Hyvä että laitoit! Joku fiksukin kommentti siellä välissä. 👍
 
vierailija
Minäkin nyt vielä sotkeudun muistelemaan tätä. Itse muistan että ökyjuhannusjuhlien jälkeen oli joku podcast tai muu sellainen mistä osallistujilta kyseltiin K ja siinä sanoivat että K on sanonut openminded silloin juhlissa. Ja jotenkin se heterojuttukin liittyi siihen. Ei video eikä lehtijuttu vaan pelkkä ääniraita mutta kaipa se tuokin on vielä jostain kaivettava todisteeksi (ja myös oliko kuvaa sveduista vai ei) kun vastapuoli ei voi "kun ne klipit on kaikki poistuneet" sopivasti. Toisen käden tietoa yhtälailla kuin BL kommentti.
Tää klippien katoaminen oli oikeasti aika traagista. Viime juhannuksena kerkesin katsoa vain pari päivitystä nopeasti, koska samaan aikaan jouduin töihin yhden Prigožinin vallankaappausyrityksen takia (en tee mitään ääritärkeää, työni on mahdollistaa niitten oikeesti tärkeitten tyyppien hommat). Kun vihdoin pääsin kunnolla relaamaan puhelimen ääreen, en löytänytkään enää mitään niistä yksityisbileistä. Muistan vaan jotain pätkiä missä K tanssahteli niitten äijien keskellä ja parhaansa mukaan vastaili kiihkeisiin katseisiin.
 
vierailija
Mä en ole nähnyt kuin yhden Slovenialaisen sanovan ettei ole varma kenen gfstä siinä puhutaan. Kaikki muut ovat sitä mieltä että Bn.
LadySLO kirjoitti ainakin näin ja samoin olen twitteristä lukenut, täällä jaetuista linkeistä. Mutta ainoa kroatialainen on ollut se nuori, joka sitten laittoikin tilinsä yksityiseksi. Srkin sanoi kyllä että oli aika sekavasti puhuttu koko juttu. Tai varmaan on muitakin kroaatteja mutta en ole itse nähnyt.
 
vierailija
Tää klippien katoaminen oli oikeasti aika traagista. Viime juhannuksena kerkesin katsoa vain pari päivitystä nopeasti, koska samaan aikaan jouduin töihin yhden Prigožinin vallankaappausyrityksen takia (en tee mitään ääritärkeää, työni on mahdollistaa niitten oikeesti tärkeitten tyyppien hommat). Kun vihdoin pääsin kunnolla relaamaan puhelimen ääreen, en löytänytkään enää mitään niistä yksityisbileistä. Muistan vaan jotain pätkiä missä K tanssahteli niitten äijien keskellä ja parhaansa mukaan vastaili kiihkeisiin katseisiin.
En löydä bileistä enää pahemmin mitään tietoa kuin tän tuben videon.
 
vierailija
Tää klippien katoaminen oli oikeasti aika traagista. Viime juhannuksena kerkesin katsoa vain pari päivitystä nopeasti, koska samaan aikaan jouduin töihin yhden Prigožinin vallankaappausyrityksen takia (en tee mitään ääritärkeää, työni on mahdollistaa niitten oikeesti tärkeitten tyyppien hommat). Kun vihdoin pääsin kunnolla relaamaan puhelimen ääreen, en löytänytkään enää mitään niistä yksityisbileistä. Muistan vaan jotain pätkiä missä K tanssahteli niitten äijien keskellä ja parhaansa mukaan vastaili kiihkeisiin katseisiin.
 
vierailija
En löydä bileistä enää pahemmin mitään tietoa kuin tän tuben videon.
Tuli muistot mieleen tästä videosta. Joku/jotkut veti kunnolla herneet nenään siitä, kun K kehtasi esiintyä rikkaiden bileissä.😁
 
vierailija
LadySLO kirjoitti ainakin näin ja samoin olen twitteristä lukenut, täällä jaetuista linkeistä. Mutta ainoa kroatialainen on ollut se nuori, joka sitten laittoikin tilinsä yksityiseksi. Srkin sanoi kyllä että oli aika sekavasti puhuttu koko juttu. Tai varmaan on muitakin kroaatteja mutta en ole itse nähnyt.
Tää kroatialainen ainakin sanoo että se käännös oli oikein

 
vierailija
Oikeastaan ihan se ja sama. Ei niillä sanomisilla ole kauheasti painoarvoa. K:lla on tyttis ja se on sitä faktaa ja tosielämää. Aika sitten näyttää että pysyvätkö yhdessä.
Ei tässä niistä sanomisista varsinaisesti alunperin ollut kyse (tai tyttiksistäkään) vaan ihan vain siitä että se B tyttöystävälausunto "ei tullut B omasta suusta" joten sillä ei ole väliä mutta ei se K openminded myöskään tullut mutta tätä pidetäänkin totena. Tosin osa muistaa nyt myös jotain videota asiasta mitä ei ole olemassakaan.
 
vierailija
Ei oikeastaan mun mielestä. Hän tuntuu innostuvan tosi herkästi uusista tuttavuuksista. Seurustelukumppanilla pitää olla vahva luotto itseensä ja Bojaniin, kun B hyppii tämän tästä sylistä syliin.
Mistä sä ton keksit, että B lentää sylistä syliin? Ystävistään kyllä näyttää pitävän kiinni, sekä uusista että lapsuuden aikaisista.
 
vierailija
Ei oikeastaan mun mielestä. Hän tuntuu innostuvan tosi herkästi uusista tuttavuuksista. Seurustelukumppanilla pitää olla vahva luotto itseensä ja Bojaniin, kun B hyppii tämän tästä sylistä syliin.
Eihän se missään syleissä ole hyppinyt. Musta Bojan vaikuttaa sellaiselta että on suhteessakin luotettava. Yleensä muuten oma vaisto on osunut kohdalleen tosielämässäkin. Oikeastaan aina. Luotan omaan intuitioon aika vahvasti.
 
vierailija
Tää kroatialainen ainakin sanoo että se käännös oli oikein

Tossa ei taida olla kyse vain varsinaisesta käännöksestä. Ymmärsin Lady Slon ja muutamat muut kommentit niin, että siinä täytyy tulkita kenen suulla BL puhuu. Sanooko ääneen oman kommenttinsa vai B:n kommentin. Oikeastaan tuossa ei ole pelkästään kielitaidosta kyse, vaan siitä miten tulkitsee toisen puhetta. Siksi luotan lady Slo:hon tässä, hän vaikuttaa kielellisesti kyvykkäältä, sellaiselta että osaa ehkä noita sävyjäkin ymmärtää.
 
vierailija
Tykkään B:stä ja kiinnostaa seurata hänen tekemisiään. Fanitan myös ST ja sitä kautta Sadie kiinnostaa.
Muakin lähinnä kiinnosta B. Se on niin hillitty ja hallittu päällepäin, mutta pinnan alla kipinöi, sen takia haluaisin nähdä sen jonkin kuuman, kipinöivän, mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Sellaisen, joka sais siitä sen puolen esiin, joka pilkahtelee lavalla. Ehkä tämä ei ole kuitenkaan Sadie.
 

Yhteistyössä