K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole kukaan pettynyt mihinkään. Kavereita ne on alusta saakka ollut. Shipparit on vain rakentaneet siitä oman todellisuuden. Eikä ole vain K vaan myös Joksut on sitä shippiä ruokkineet yhtä lailla.
Ihan alussa, ehkä luulivat että asiat menee eri tavalla. Bojan oli sen kesäkuun vierailun jälkeen ihan hiljaa koko asiasta, jäi jopa sometauolle paniikkikohtauksen jälkeen. Sen jälkeen piti pitkään välit yksityisinä. Loppusyksystä alkoi olla enemmän sinut asian kanssa. Ja haastatteluissa pystyi puhumaan jo suoremmin, kaverillisesti.
 
vierailija
Ihan alussa, ehkä luulivat että asiat menee eri tavalla. Bojan oli sen kesäkuun vierailun jälkeen ihan hiljaa koko asiasta, jäi jopa sometauolle paniikkikohtauksen jälkeen. Sen jälkeen piti pitkään välit yksityisinä. Loppusyksystä alkoi olla enemmän sinut asian kanssa. Ja haastatteluissa pystyi puhumaan jo suoremmin, kaverillisesti.
Mä taas en huomannut mitään eroa Bn käytöksessä ennen ja jälkeen Helsingin. Ihan samalla tavalla käyttäytyi somessa ja haastattelussakin puhui Ksta ja visiitistä ja teki instaan kiitospostauksen.

Paniikkikohtaus tuli vasta heinäkuun lopulla ja on useamman kerran avannut sen taustoja. Ei se liity Khon mitenkään.
 
vierailija
Ihan alussa, ehkä luulivat että asiat menee eri tavalla. Bojan oli sen kesäkuun vierailun jälkeen ihan hiljaa koko asiasta, jäi jopa sometauolle paniikkikohtauksen jälkeen. Sen jälkeen piti pitkään välit yksityisinä. Loppusyksystä alkoi olla enemmän sinut asian kanssa. Ja haastatteluissa pystyi puhumaan jo suoremmin, kaverillisesti.
Ei tuo somepoistuminen liittynyt K:hon ja täällä vierailuun. Ei kannata kirjoittaa tapahtumia uudestaan. Kesäkuun alun jälkeen tapahtui paljon ennen heinäkuun loppua. B biletti ja ryyppäsi viikon UK:ssa tai sai koronan niinkuin haastatteluissa sanoo ja joutui tiputukseen, syytettiin faniin sotkeutumisesta ja heillä oli Gregor kohu. Ne oli ne syyt siihen kesän romahdukseen ja somesta poistumiseen, on itsekin niistä puhunut. Itseasiasta kesäkuun Suomen vierailun jälkeen on haastatteluita, joissa iloisesti puhuu miten kivaa Suomessa oli.
 
vierailija
Mitä mitä. Tuun ohimennen katsomaan, onko mitään kivaa keskustelua ja kappas, yön aikana palsta räjähtänyt. 😅 No onpahan taas selattavaa. Mä en sano juuta enkä jaata, mutta oon muutaman kerran katsellut niitä Saksan klippejä, ja siellä B vilkuilee koko ajan parvelle ja on niin liekeissä. 🔥 Jokin tämän on aiheuttanut.
 
vierailija
Mitä mitä. Tuun ohimennen katsomaan, onko mitään kivaa keskustelua ja kappas, yön aikana palsta räjähtänyt. No onpahan taas selattavaa. Mä en sano juuta enkä jaata, mutta oon muutaman kerran katsellut niitä Saksan klippejä, ja siellä B vilkuilee koko ajan parvelle ja on niin liekeissä. Jokin tämän on aiheuttanut.
Luultavasti D, haluaisin uskoa että S, mutta en vaan usko, ainakaan vielä.
 

Yhteistyössä