K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luulen, et B on selvillä vesillä, hänen olemuksestaan näkynyt hyvä mieliala, keikoilla on tuonut parastaan esille ja löytänyt uusia valloituksia. K on ehkä joutunut käymään asioita läpi, siis kaikkinensa ja se sen ahdistus on näkynyt päällepäin. Toivottavasti saanut mielen tasattua ja saa aloitettua keikkailun hyvillä mielin. Ihan varmasti ovat hyviä kavereita ja enemmänkin, eihän ne viisujen tapahtumat unohdu koskaan mielestä.
Tuon mummin pikku löppähuulen takia K ei oo joutunu käymään läpi kuule yhtää mitään. Herää jo teiniunestasi 😄
 
vierailija
Se riesen viittaus saattaa tarkoittaa ihan vaan jotakin rajumpaa vaniljan sijaan. Ei välttämättä liity miehiin mitenkään.
Itse olen ollut tätä mieltä kaikenaikaa. Paatilla en edes viitsinyt alkaa vääntämään kun siellä se halutaan nähdä B viittauksena. Veikkaan että jo kysyisi keneltä tahansa ulkopuoliselta (joka siis ei ole K&B jutussa mukana) niin tulkinta olisi nimenomaan vanilja ja rajumpi meno.
 
vierailija
Itse olen ollut tätä mieltä kaikenaikaa. Paatilla en edes viitsinyt alkaa vääntämään kun siellä se halutaan nähdä B viittauksena. Veikkaan että jo kysyisi keneltä tahansa ulkopuoliselta (joka siis ei ole K&B jutussa mukana) niin tulkinta olisi nimenomaan vanilja ja rajumpi meno.
Apua, en oo edes tullut ajatelleeksi että joku voisi tosissaan luulla sitä joksikin bojan-viittaukseksi 😂 Mutta näinhän se menee muittenkin biisien kanssa. Esim kun SBJ on tulkittu bojanin ikävöinniksi, sitä on käytetty suorastaan todistusaineistona suhteesta.
 
vierailija
Apua, en oo edes tullut ajatelleeksi että joku voisi tosissaan luulla sitä joksikin bojan-viittaukseksi Mutta näinhän se menee muittenkin biisien kanssa. Esim kun SBJ on tulkittu bojanin ikävöinniksi, sitä on käytetty suorastaan todistusaineistona suhteesta.
En tiedä ovatko tosissaan mutta tarkoitin enemmän sitä jos siellä mainitsee muun näkökulman niin alkaa se valitus että "antakaa meidän olla täällä vaaleanpunaisessa hötössämme älkääkä tulko pilaamaan ilmapiiriä". Että joo, vitseinä tai vaikka oikeina tulkintoinakin nuo olisi ihan käypiä mutta pitäisi kyllä pystyä ottamaan vastaan ne muutkin näkökulmat.

JO biisien tulkinnat olen aika lailla ohitellut kun en jaksa kääntää niitä ajatuksella ja käännöksiin saattaa hukkua jotkut nyanssit jokatapauksessa.
 
vierailija
Ai että, lueskelin damonin damiano-kuvien kommentteja ja joku haukkui kuvattavan heikkoitsetuntoiseksi. Damon on vastannut siihen niin hyvin, mutta en saa kopioitua tekstiä täällä millään läpi 😔
 
vierailija
Mulla näiden mahdollinen heterous ei estä shippaamista. Varsinaisesti en edes shippaaja ole, vaan mua kiinnostaa näistä nykyään eniten D ja viihdyn täällä, koska moni muukin täällä tuntuu tykkäävän hänestä. Mielelläni seuraan myös Bojanin matkaa maailmalla. Kärtsääkin kuumistelen ja hänen musiikkiaan kuuntelen. Henkilöhahmoista silti D tällä hetkellä ykkönen. Tommysta tykkään myös.
Shippaaminen on paljolti fiktiota, jokainen tietää sen. Antaa kaikkien kukkien kukkia täällä kompostissa. Muakin kiinnostaa B:n seikkailut maailmalla jostain syystä ja kaikki ne tyypit, joita se "tapaa". Mielelläni seuraisin myös K:n seikkailuja ja valloituksia maailmalla, mutta taitaa K viihtyä vaan kotosuomessa.
 
vierailija
"Antaa kaikkien kukkien kukkia täällä kompostissa" kivasti sanottu. Eikö näin ole. Täällä rupeaa rehottamaan nekin, jotka ei viljeltynä kasva. Ties minkälainen ruusutarha täältä kasvaakaan. 🤎
 

Yhteistyössä