K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä nyt vielä yksi vähän selvempi videopätkä siitä hiivatin pususta. Tästä jo oikeastaan ihan aloituskuvastakin näkee mistä suunnasta suukko lähtee liikkeelle. Conor on heti kääntyneenä kohti bojania ja pitää se rinnuksista kiinni. Bojanin pää ei käänny mihinkään kun conorin naama on jo sen poskessa kiinni.

Joo, ei ole merkityksellinen juttu, mutta kun nyt kerran puhetta on niin käydään sit perusteellisesti läpi.
 
vierailija
Tässä nyt vielä yksi vähän selvempi videopätkä siitä hiivatin pususta. Tästä jo oikeastaan ihan aloituskuvastakin näkee mistä suunnasta suukko lähtee liikkeelle. Conor on heti kääntyneenä kohti bojania ja pitää se rinnuksista kiinni. Bojanin pää ei käänny mihinkään kun conorin naama on jo sen poskessa kiinni.

Joo, ei ole merkityksellinen juttu, mutta kun nyt kerran puhetta on niin käydään sit perusteellisesti läpi.
No siis tässä
 
vierailija
No nämä pelleilyt D:n kuvissa ja esim. kiertueella Behind your eyes kappaleessa se hinkutus Kris:in pehvan takana ja sitten niihin puheisiin heittänyt haastatteluissa jotain, että miehetkö eivät tykkää yms. sukupuolineutraalia juttua
No mut siis miten nuo on esittämistä? Tarkoitan että onko sinusta vain homoilla oikeus pidellä bändikaveristaan kiinni ja kysyä sukupuolineutraaleja tarkennuksia?
 
vierailija
No nämä pelleilyt D:n kuvissa ja esim. kiertueella Behind your eyes kappaleessa se hinkutus Kris:in pehvan takana ja sitten niihin puheisiin heittänyt haastatteluissa jotain, että miehetkö eivät tykkää yms. sukupuolineutraalia juttua
Onhan B mm. ilmanuollut Jania ja hiplannut tämän paljasta nänniä. Onkohan B edes ajatellut, että siinä voisi olla jonkun mielestä jotakin erikoista.
 
vierailija
No mut siis miten nuo on esittämistä? Tarkoitan että onko sinusta vain homoilla oikeus pidellä bändikaveristaan kiinni ja kysyä sukupuolineutraaleja tarkennuksia?
Bojan on ainakin koko instahistoriansa ollut hyvin läheinen vaikka kenen poikien kanssa. En nyt tiedä onko se mitään esittämistä jos se kaulailu tapahtuu ihan luontevasti vuosi toisensa jälkeen.
 
vierailija
Homostelut on siis muoti-ilmiö joka osaltaan selittää tämän K B hullutuksen. Ja myös molempien päähenkilöiden erilliset homostelut. Mua alkaa kyllästyttää tämä ilmiö. Ja Jokereissa mua varsinkin on alkanut tympiä se keskinäinen hiplaus. Keskittyisivät musiikkiinsa niin ei tarvitsisi viedä huomiota muuhun.
 
vierailija
Conor ei pidä Bojanin rinnuksista kiinni, vaan hänellä on kädessään juoma. Bojan sen sijaan tarraa Conorin päästä kiinni ja kumartuu suutelemaan häntä. Ja pitää siitä päästä kiinni aika pitkään.
Conor kyllä aloittaa pusuun lähentymisen, mutta Bojan ei todelkakaan ole siinä vain ”suudeltavana”, vaan käy melkein sen jälkeen itse päälle.
 
vierailija
Homostelut on siis muoti-ilmiö joka osaltaan selittää tämän K B hullutuksen. Ja myös molempien päähenkilöiden erilliset homostelut. Mua alkaa kyllästyttää tämä ilmiö. Ja Jokereissa mua varsinkin on alkanut tympiä se keskinäinen hiplaus. Keskittyisivät musiikkiinsa niin ei tarvitsisi viedä huomiota muuhun.
Minua ärsyttää etenkin se Jance touhuilu varsinkin kun Jan muuten vaikutti siinä yhdessä haastattelussa siitä jotenkin kiusaantuneelta niin miksi jatkaa tuota esitystä?
 
vierailija
Onhan B mm. ilmanuollut Jania ja hiplannut tämän paljasta nänniä. Onkohan B edes ajatellut, että siinä voisi olla jonkun mielestä jotakin erikoista.
Janin kanssa sillä on ollut vaikka mitä kädestäpitelyjä ja melkein pusuja (veikkaan että myös ihan osuneita pusujakin vaikkei niistä kuvamateriaalia olekaan jaossa, paitsi se yksi lavapusu), paljaan rinnan hivelyjä tuon nännilirputuksen lisäksikin yms. Myös krisin paljasta rintaa se on hivellyt, ja sitähän se on räplännyt muutenkin joka käänteessä jo ihan niiltä varhaisilta vuosilta lähtien. Ne nyt vaan on tollasia. Ei sellasta tartte esittää.
 

Yhteistyössä