K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri tätä minä tarkoitin ja kun pieleen menee kuitenkin.
Mulle kaikki täällä muita kohtaan ilkeästi käyttäytyvät ja Käärijää/Jo:ta rumasti dissaavat ovat Aitoja. Se on nykyään synonyymi huonosti käyttäytyvälle ihmiselle, joka yrittää pilata ketjun tunnelman. Enkä ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä kannattaisi sitten miettiä, että miksi joku kutsuu sua Aidoksi.
 
vierailija
Musta ei olisi tarvinnut arvostella Kotkotiakaan, kun siitä on kuultu vain pikku pätkä, sehän voi olla vaikka miten hyvä sitten kun kuullaan se kokonaan, mutta muuten tuo mitä sanot on valitettavasti totta. En ymmärrä miten se jotenkin nostaisi yhtä, jos käy arvostelemassa jotain toista.
Joku eilen haukkui täälläkin parin sivun verran Kärtsää ja hänen kuuntelijoitaan. Ei se ole mitään oikeaa yritystä saada keskustelua aikaiseksi, vaan tarvetta päästä nälvimään jotakuta. Sitä en ymmärrä, että miksi jotkut näissä ketjuissa jaksavat alkaa väittelemään takaisin. Itse poistun muualle/ohitan sellaiset viestit, jotka on selvästi tarkoitettu pelkäksi ilkeilyksi/trollaukseksi.
 
vierailija
Mulle kaikki täällä muita kohtaan ilkeästi käyttäytyvät ja Käärijää/Jo:ta rumasti dissaavat ovat Aitoja. Se on nykyään synonyymi huonosti käyttäytyvälle ihmiselle, joka yrittää pilata ketjun tunnelman. Enkä ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä kannattaisi sitten miettiä, että miksi joku kutsuu sua Aidoksi.
Minusta nämä mun saamat vastaukset eivät ole kovin ystävällisiä rikokseeni nähden. Mun ns huono käytös oli vaan se, että kritisoin joidenkin tapaa kääntää huomio kirjoittajaan ja tehdä henkilöstä erilaisia tulkintoja. Ei mua sinänsä haittaa että mua kutsutaan Aidoksi, vaikka en hän olekaan. Aidoksi kutsuminen on vaan yksi esimerkki just siitä mun mainitsemasta käytöksestä.
 
vierailija
Minusta nämä mun saamat vastaukset eivät ole kovin ystävällisiä rikokseeni nähden. Mun ns huono käytös oli vaan se, että kritisoin joidenkin tapaa kääntää huomio kirjoittajaan ja tehdä henkilöstä erilaisia tulkintoja. Ei mua sinänsä haittaa että mua kutsutaan Aidoksi, vaikka en hän olekaan. Aidoksi kutsuminen on vaan yksi esimerkki just siitä mun mainitsemasta käytöksestä.
Mä ajattelen myös niin et kaikki v-mäiset ihmiset on aitoja.🤷‍♀️
 
vierailija
Mulle kaikki täällä muita kohtaan ilkeästi käyttäytyvät ja Käärijää/Jo:ta rumasti dissaavat ovat Aitoja. Se on nykyään synonyymi huonosti käyttäytyvälle ihmiselle, joka yrittää pilata ketjun tunnelman. Enkä ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä kannattaisi sitten miettiä, että miksi joku kutsuu sua Aidoksi.
Voisitko käyttää edes siinä edessä lyhennettä ns. tai lainausmerkkejä? Ei tuokaan ihan fiksua ja asiallista käytöstä ole nimittää ketä tahansa täällä Aidoksi, kun kyseessä on kuitenkin VAIN YKSI palstailija, ei kuka tahansa välillä typeryksille trollailija? Vai haluat ehkä itsekin käyttäytyä epäasiallisesti?
Varaudu siinä tapauksessa vastauksiin / jankkaukseen siitä, että erehdyit kirjoittajasta.
 
vierailija
Mulle kaikki täällä muita kohtaan ilkeästi käyttäytyvät ja Käärijää/Jo:ta rumasti dissaavat ovat Aitoja. Se on nykyään synonyymi huonosti käyttäytyvälle ihmiselle, joka yrittää pilata ketjun tunnelman. Enkä ole ainoa, joka ajattelee näin. Ehkä kannattaisi sitten miettiä, että miksi joku kutsuu sua Aidoksi.
Nämä pilaavat jopa enemmän ketjun tunnelmaa. Näiden ketjujen aihe ei ole toiset keskustelijat.
 

Yhteistyössä