V
vierailija
Vieras
Sitten ei, jokainen saa ollakin omaa mieltänsä.Vai niin. Ei se nyt kuitenkaan mitenkään erityisen hyvä ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten ei, jokainen saa ollakin omaa mieltänsä.Vai niin. Ei se nyt kuitenkaan mitenkään erityisen hyvä ollut.
Ei ollut edes kovin erilainen.Se oli hieno veto Tykkään et K kokeilee eri tyylejä.
Höpöhöpö.Ei ollut edes kovin erilainen.
Joo, sen pitää päästä ensimmäisten joukossa ”antamaan kritiikkiä” ja vahtimaan ettei kukaan loukkaa B:ta. Ei taida ketään vain ohjelmassa kiinnostaa B yhtäänNytkö aito fani on ottanut Ruutuplussankin
Häh, nimimerkillisellähän on ollut alusta asti vai kestä te puhuttu nytten, minä otin vasta eilen kyllä. Ja siis ite tykkäsin tästä Viivin päivän biisistä.Joo, sen pitää päästä ensimmäisten joukossa ”antamaan kritiikkiä” ja vahtimaan ettei kukaan loukkaa B:ta. Ei taida ketään vain ohjelmassa kiinnostaa B yhtään
Ahaa ... Mut tämähän on vain ja ainoastaan sinun pääsi tuote. Ei missään noissa ficceissä ole yhtä suuri merkkiä mitä nimi "tarkoittaa", sinähän se rikollinen tässä nyt olet, tämähän (!) on selkeää seksuaalista häirintää et yhdistät jonkun ficcin hahmon oikeaan etunimeen ja - mä voin pelastaa sut sillä, älä hätäänny, et kaikki maailman Johannekset tuskin nostaa kunnianloukkaussyytteitä sua vastaan. Ei niitä varmaan kiinnosta. Joten selvisit säikähdyksellä.Johku=Johannes
Olihan siinä enemmän ns. oikeaakin laulamista.Ei ollut edes kovin erilainen.
No ei se siitä huolimatta ole kovin erilainen.Höpöhöpö.
En ole toi kunnianloukkauksesta puhunut, mutta kyllä tosta henkilöt vaan tajuaa melkein kaikki, jotka vaan VE seuraa.Ahaa ... Mut tämähän on vain ja ainoastaan sinun pääsi tuote. Ei missään noissa ficceissä ole yhtä suuri merkkiä mitä nimi "tarkoittaa", sinähän se rikollinen tässä nyt olet, tämähän (!) on selkeää seksuaalista häirintää et yhdistät jonkun ficcin hahmon oikeaan etunimeen ja - mä voin pelastaa sut sillä, älä hätäänny, et kaikki maailman Johannekset tuskin nostaa kunnianloukkaussyytteitä sua vastaan. Ei niitä varmaan kiinnosta. Joten selvisit säikähdyksellä.
En ole toi kunnianloukkauksesta puhunut, mutta kyllä tosta henkilöt vaan tajuaa melkein kaikki, jotka vaan VE seuraa.
Miksi te kuitenkin luette niitä?En ole toi kunnianloukkauksesta puhunut, mutta kyllä tosta henkilöt vaan tajuaa melkein kaikki, jotka vaan VE seuraa.
En minä lue, pyrin välttämään sitä, on ällöjä.Miksi te kuitenkin luette niitä?
Häh, nimimerkillisellähän on ollut alusta asti vai kestä te puhuttu nytten, minä otin vasta eilen kyllä. Ja siis ite tykkäsin tästä Viivin päivän biisistä.
Kaikki tietää että nimimerkillinen=AitoHäh, nimimerkillisellähän on ollut alusta asti vai kestä te puhuttu nytten, minä otin vasta eilen kyllä. Ja siis ite tykkäsin tästä Viivin päivän biisistä.
Nehän on sama henkilöMä tuuttaan tänne kohta Aito/Ennustaja prnoa jos ette saatana lopeta kinastelua
Palstan parasta antia!!En minä lue, pyrin välttämään sitä, on ällöjä.
Luetaan, kun tiedät niin tarkkaan sisällön.En minä lue, pyrin välttämään sitä, on ällöjä.
*luethanLuetaan, kun tiedät niin tarkkaan sisällön.
Tykkäät kuitenkinEn minä lue, pyrin välttämään sitä, on ällöjä.
Ihan paskaa, en itse edes seuraa enää, kun ei ole mitään muuta ku sitä typerää karnevaalia.Miten toi JO some on nykyään noin tylsä. Pelkkää lippukauppaa ja lapsellista animaatiota. Mitä niille on tapahtunut kun ei ne edes yritä enää.