K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ole nähnyt Bllä kummankaan kanssa kyllä mitään juttua, mutta niin erilailla me nähdään asiat. Hyvä että täällä saa sanoa kaikki oman mielipiteensä. Mulla vaan vahvistuu se Sadie ajatus päivä päivältä. Olen myös pitänyt Btä heterona koko ajan, mutta olen avoin muiden mielipiteille kyllä.
Miksi sillä pitää olla yhtään ketään? Ihme päähänpinttymä.
 
vierailija
Ajattelen aika samalla tavalla, ehkä jotain oli, muttei toiminut tai ei ollut muutenkaan vakavaa. Tuo fanitaide on söpöä ja hauskaa, mutta kumppanina olisin ihmeissäni, jos toinen käytänössä kannustaisi shippaajia shippaamaan häntä ystäväni kanssa. En ole edes mustasukkainen tyyppi, mutta minusta se olisi outoa. Siksi tuntuu todennäköisemmältä että ovat ainakin tällä hetkellä vaan kavereita kaikki.
Ullatus 🤣
 
vierailija
Mä en ole nähnyt Bllä kummankaan kanssa kyllä mitään juttua, mutta niin erilailla me nähdään asiat. Hyvä että täällä saa sanoa kaikki oman mielipiteensä. Mulla vaan vahvistuu se Sadie ajatus päivä päivältä.
LOL. Bojan ei todellakaan ole yhdessä mun tytön ja sen kaveteiden fanittaman tähden kanssa. Ois liian absurdia ja muutenkin.
 
vierailija
Kyllä se nyt vaan taitaa olla. Läheisiä ystäviä ovat joka tapauksessa. Eikö jo se ole absurdia?
Mun mielestä ystävyys ei vielä ole absurdia. Mageeta se kyllä on, kun minua koomisesti alaspäin tästä "yllättävästä nuortumisestani" " alas päin" katsonut lapseni saa yks kaks tietää minulta, että niiih, tämä fanittamani turhake ja tyhmyri on tavannut Sadien... ja viettänyt iltaa tämän kanssa :D Ja minä olen yks kaks mahdollinen tietolähde Sadien ykeityisempään elämään :D (Hän ei seuraile somea kovinkaan kattavasti)
 
vierailija
Ihmettelin sitä fantasoijaa, joka luuli että Klla on Euroopan kiertueellaan nyt varaa pyytää lipuista enemmän. Millä logiikalla ois? Bölessä kalliimmat kuin Saksassa.
Ei Saksan lipun hintoja kai vielä tiedetä, Manchester 25 eur? Ihan normaalilta lipun hinnalta vaikuttaa, eikä kukaan ole mitää fantasioinut asiaa on ihan vaan mietitty, joksuillahan jäi lippuja myymättä, kun oli kallistettu liikaa parempi näin päin
 
vierailija
Samaa mieltä minäkin. Toisaalta en oikeastaan edes ihmettelisi vaikka bojan itse yllyttäisi shippikuvien postaamiseen, vaikka hänellä siis joku suhde olisi (en osaa päättää oisko se damoniin vai Krisiin ku oon just lukenu molempiin sopivia ficcejä ). Jotenkin nuo kuvat on niin viatonta kuitenkin, söpöä ja lämmintä. Ihan eri asia oisi vaikka se videopätkä jossa d kuvasi huivipäistä krisiä ja sai siltä maailman kauneimman hymyn. Eli siis ne "oikeat" jutut tuntuisi jossain, fanien kuvitelmat ehkä hymyilyttäisi. Mutta totta kai jokainen meistä mustistelee omista lähtökohdistaan ja omien kokemustensa vankina, ei näissä mitään yhtä oikeaa vastausta ikinä voi olla. Mutta mullakin on kyllä sellainen olo että ei B ja D ollut kuin korkeintaan joku lyhyt juttu, jotain pientä säätöä ja kokeilua ilman sen suurempia toiveita yhteisestä tulevaisuudesta. Kris ja Damon on varmaan olleet ihan vaan dear friends koko ajan. Kris ja Bojan taas, niillä on epäilemättä maailman kaunein viha-rakkaussuhde
Näin nuo kuvat nyt isommalta näytöltä ja olivat vieläkin kesympiä kuin pieneltä näytöltä vaikutti. Voisin ehkä nähdä itsekin sen tilanteen, että B vitsillä kannustais laittamaan noita. Olishan se muutenkin yhdessä laitettuna vähän eri tilanne, kuin se jos yhtäkkiä huomaisi että jaha, poikkis on sitten yöllä vähän postaillut kuvia itsestään ja kaveristani. Olipa niin tai näin, jos B:llä ja D:llä olis jotain nyt meneillään niin aika hiton loistavasti ne onnistuis kyllä peittämään sen.
 
vierailija
Ei Saksan lipun hintoja kai vielä tiedetä, Manchester 25 eur? Ihan normaalilta lipun hinnalta vaikuttaa, eikä kukaan ole mitää fantasioinut asiaa on ihan vaan mietitty, joksuillahan jäi lippuja myymättä, kun oli kallistettu liikaa parempi näin päin
Viimevuonnahan K sanoi, että kiertueelta tuli persnettoa. Onko tilanne nyt sitten parempi?
 

Yhteistyössä