V
vierailija
Vieras
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1920936927403897023?t=WpqKhs5hy9KhldJigMNTWQ&s=19 onko synnytys jo noin lähellä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mairen karkkilaarit ja toffeekaramellit.Mikä hiton karkkitili
No se joka tuo instasta niitä K ja P juttuja, eipä taida mikään Bojanin fani olla hän.Mikä hiton karkkitili
Ja hällä sama nimi X:ssä siis.No se joka tuo instasta niitä K ja P juttuja, eipä taida mikään Bojanin fani olla hän.
Joku on päättänyt ottaa karkkitilin hampaisiinsa kun se shippaa K:ta väärille tyypeilleHöpsis, X:ssä karkkitili ainakin löytyy sen juorutilin seuraajista, että.
Mikä juttu tää karkki siis on?Ja hällä sama nimi X:ssä siis.
No se joka tuo instasta niitä K ja P juttuja, eipä taida mikään Bojanin fani olla hän.
No miten niin, tietty minä katsoin kekä sitä typerää juorutiliä seuraa.Joku on päättänyt ottaa karkkitilin hampaisiinsa kun se shippaa K:ta väärille tyypeille
Katso ne juorutilin seuraajat.Mikä juttu tää karkki siis on?
Tai sitten etsii mehukkaita piimätrollailun aineksia Maireja ärsytääkseen. Joillakin on aikaaTaitaa salaa vähän olla.
Eikun minä luulen se on se kuka niitä juoruja vie.Taitaa salaa vähän olla.
Eikun minä luulen se on se kuka niitä juoruja vie.
Taitaa salaa vähän olla.
Seppo vei lähtiessään Mairen puikulan niin ainut ilo, puustien teko jäi ja nyt Maire viettää kaiken aikansa kompostissa ja homopalstoilla. Oisko Seppokin ollut K:n perään, kun niin kovat kaunat Mairella on
Tilillään on kyllä vain K:n kuolauskuvia. Joku B:n antifani ilmeisesti. Oisko jopa Poni.
Niistä pirulaisista ei pääse millään eroon.Mä lähden keräämään nyt vuohenputkia!Ovat nyt ihan parhaimmillaan kastikkeeksi. Ja pakastimeen. Parasta, että kasvavat uudestaan keruun jälkeen.
Onko K nyt vanhempiensa luona vai Miken kotona? Miten ne kodit nyt menikään?
Onko K nyt vanhempiensa luona vai Miken kotona? Miten ne kodit nyt menikään?
Vanhemmillaan. Olisiko äitienpäivän juhlintaa jo etukäteen. Jos menee anoppilaan huomenna varsinaisena päivänä tai muihin velvollisuuksiin.
Seppo kesti ihmeen kauan, onneksi Kärtsä pelastiSeppo vei lähtiessään Mairen puikulan niin ainut ilo, puustien teko jäi ja nyt Maire viettää kaiken aikansa kompostissa ja homopalstoilla. Oisko Seppokin ollut K:n perään, kun niin kovat kaunat Mairella on
Ei näytä ketään sen nimistä. Siis candy jotainko?Katso ne juorutilin seuraajat.
Eiköhän se matka Baseliin ala pian. Mahtaako olla uusiakin harkkoja. Olettaen K:n ja BL:n esiintyvän joko tiistaina tai torstaina.Vanhemmillaan. Olisiko äitienpäivän juhlintaa jo etukäteen. Jos menee anoppilaan huomenna varsinaisena päivänä tai muihin velvollisuuksiin.