vierailija
Mene sinne hiton vauvalleTÖ taisi aiheuttaa kohunsa ihan itse haukkumalla Miken kuvia yms.
Mene sinne hiton vauvalleTÖ taisi aiheuttaa kohunsa ihan itse haukkumalla Miken kuvia yms.
Luotan ainakin Keisteri/Piispanen duon.Joskus K tietää yllättävän vähän, jos asia ei häntä suoraan koske. Ei tosiaan tunnistanut edes omana viisuvuonnaan kaikkia muita kilpailijoita. Eikä tuntenut vanhoja viisuklassikoita, jotka luulin suurin piirtein kaikkien tietävän. Ehkä hän vaan ei tajunnut, että tuo lyhyt kohtaaminen otetaan kannanottona, kun Israel on kuitenkin viisuihin päästetty. Onhan se vähän ristiriitaista. Mitenköhän siellä Suomen tämän vuoden delegaatiossa Israelin edustajan kohtaamiseen on varauduttu ja valmennettu.
Jokainen haluaa harrastaa seksiä mutta en tiedä, että mitä tolla tyylillä tarkoittaa. Ei kai se seksin harrastaminen niin erilaista ollut nykyään kuin silloin, kun Ricky Martin oli in. Osaako joku tulkita sanat mua paremmin?Kn lyricaa, jota en oikein tajua.
Huhhahhei-biisistä
"Se saa joka iikan haluu duunaa skidii niinku tyylii silloi"
Ne kommentit mitä sinne laitettiin oli lähinnä arvostelua. Tulkintakysymyksiä tietysti.TÖ taisi aiheuttaa kohunsa ihan itse haukkumalla Miken kuvia yms.
Otetaanpa toinen tulkinta. Tekemään lapsia siihen tahtiin kuin silloin kun isot ikäluokat syntyi. Joo ei ehkä kovin todennäköinen,Kn lyricaa, jota en oikein tajua.
Huhhahhei-biisistä
"Se saa joka iikan haluu duunaa skidii niinku tyylii silloi"
Netissä lukee silloi. Ja edellisessä lauseessa mainitaan Ricky Martin.Eikö se oo niinku tyylii sillai? Eli kolme samansorttista täytesanaa.
Eiköhän se tarkoita että niinkun tyyliin sillä hetkellä. Eli kaikille tulee halu lähteä tekemään lapsia heti. Ja tuskin siis konkreettisesti lapsia tekemään vaan petipuuhiin.Netissä lukee silloi. Ja edellisessä lauseessa mainitaan Ricky Martin.
Tottakai se on "sillai", kuten Raptorikin aikoinaan lauloi Oi beibissä: "tahtoisin olla sun kanssasi sillai". Nykynuoret ei sit vissiin käytä enää tuota "olla sillai" = olla sillä lailla, viittauksena petipuuhiin.Netissä lukee silloi. Ja edellisessä lauseessa mainitaan Ricky Martin.
"Okei, en pistä vastaan jos tää menee (Tuhmaks)Tottakai se on "sillai", kuten Raptorikin aikoinaan lauloi Oi beibissä: "tahtoisin olla sun kanssasi sillai". Nykynuoret ei sit vissiin käytä enää tuota "olla sillai" = olla sillä lailla, viittauksena petipuuhiin.
No ei kyllä tule mieleen kuin lapsien teko, omassa päässä vikaa, jos muuta tulee mieleen"Okei, en pistä vastaan jos tää menee (Tuhmaks)
Enkä pelkää sanoo jos tää menee (Too much)
Kun ne soittaa Rickyy vanhaa kunnon Marttinii
Se saa joka iikan haluu duunaa skidii niinku tyylii silloi
Näin lukee lyricassa.
Kamalin tulkinta tästä on.
Duunaa skidii = Nai sakkolihaa
Siksi tuo sanoitus on sekava.
Antaa vääriä mielleyhtymiä
Olla sillai oli yleinen ilmaisu petipuuhiin joskus mun nuoruudessa sata vuotta sitten. K on liian nuori tietämään sen, mutta tiesi kuitenkin.Tottakai se on "sillai", kuten Raptorikin aikoinaan lauloi Oi beibissä: "tahtoisin olla sun kanssasi sillai". Nykynuoret ei sit vissiin käytä enää tuota "olla sillai" = olla sillä lailla, viittauksena petipuuhiin.
Ei tuo tulkinta sovikaan tuohon lauseeseen, nyt kun tarkemmin luin. K ei taida tarkoittaa tuota vanhaa ilmaisua.Olla sillai oli yleinen ilmaisu petipuuhiin joskus mun nuoruudessa sata vuotta sitten. K on liian nuori tietämään sen, mutta tiesi kuitenkin.
Joo pylly on identtinen.Muistuttaa varsinkin tässä kuvassa erästä henkilöä?
Cole Sprouse on Instagram: "Good morning to my publicity team"
colesprouse on June 7, 2022: "Good morning to my publicity team".www.instagram.com
No ei muistuta, ketä pitäisi?Muistuttaa varsinkin tässä kuvassa erästä henkilöä?
Cole Sprouse on Instagram: "Good morning to my publicity team"
colesprouse on June 7, 2022: "Good morning to my publicity team".www.instagram.com
Kenen kanssa? Aika hehtaari on joo, Kris?Joo pylly on identtinen.
Damon muuten aikoinaan jakoi tämän kuvan stooreissaan.
Jos täytyy kysyä, niin sitten ei muistuta. Näen omiani.No ei muistuta, ketä pitäisi?
Sanotaanhan näinkinNo ei kyllä tule mieleen kuin lapsien teko, omassa päässä vikaa, jos muuta tulee mieleen
K:n lauluissa ei, sinulla nyt joku pakkomielle asiaanSanotaanhan näinkin
Mä duunasin yhtä muijaa eilen.
Mä duunasin yhtä skidii eilen.
Mitä eroa sanonnassa.
Jälkimmäinen rikos
Mikä rikos jälkimmäinen olisi? Siis tuon käyttö sanoituksessa?Sanotaanhan näinkin
Mä duunasin yhtä muijaa eilen.
Mä duunasin yhtä skidii eilen.
Mitä eroa sanonnassa.
Jälkimmäinen rikos
Mitä ei ole?K:n lauluissa ei, sinulla nyt joku pakkomielle asiaan
Skidi on lapsi.Mikä rikos jälkimmäinen olisi? Siis tuon käyttö sanoituksessa?