vierailija
Se, mitä eliittipiiri käyttää.Mikä se on?
Tuota...saako vähän kuvausta kuvasta..en ole DiscordissaOikein odotin koska Moraali-Marketta tulee paheksumaan
Onhan toi nyt törkeää läväyttää kaikkien silmille tollanen kuva, kun ohje on annettu kuinka ne voi laittaa piiloon, ja kun ei ole edes mitenkään hieno. K:lle ei oikein sovi tollaset köydet, eikös jollain keikalla ollut kans joku viritys päällä ja näytti kamalalta.Oikein odotin koska Moraali-Marketta tulee paheksumaan
Ei ole, koska en tunnista.Se, mitä eliittipiiri käyttää.
Se onkin vaan meidän fiksujen käytössä.Ei ole, koska en tunnista.
Kuvittelee olevansa eliittipiirilainen mutta ei tollaista tiedäEi ole, koska en tunnista.
Ekstaasi - huumettaMikä se on?
Kuvittelee olevansa eliittipiirilainen mutta ei tollaista tiedä
Ei niin, sen sijaan KAJn Jakobissa ja Bojanissa on jotain samaa.Eihän näytä yhtään.
Mä sekotan aina Bojanin Kiroon.Ei niin, sen sijaan KAJn Jakobissa ja Bojanissa on jotain samaa.
Ei ole mitään samaa, yökEi niin, sen sijaan KAJn Jakobissa ja Bojanissa on jotain samaa.
Loukkaat JakobiaEi niin, sen sijaan KAJn Jakobissa ja Bojanissa on jotain samaa.
Ehkä se siis on siellä Peksin syleilyssä ja halusi ilmottaa sen tällä tavallaMulle tuli todella häiriintynyt ajatus. Lukeekohan Kärde huvitukseksern tätä palstaa - tää on ainoo avoin K & co palsta, tietty sisäsiistin Jodelin lisäksi.
Mä meinaan kirjoitin aamuiseen kokoperheen pieneen ficciin erään jääkiekkoon liittyvän henkilön sanomaksi "oon pohjoisessa, tuu tänne" .
Ja tuo päivitys ilmestyi K:n Instaan kun täällä käytiin hapokkainta keskustelua postaamattomuuden syistä.
Haluaisin uskoa, että ei lukis koska setti on välillä ihan kamalaa. Mut muistan vauvalla olleen joskus samankaltaisia sattumuksia, kun ketju oli hyvässä hapessa. Tyyliin 2023-2024 kesään asti. Pakostakin syntyi käsitys mahdollisesta seuraamisesta tai vähintään jonkun lähipiiriläisen lurkkaamisesta satunnaisesti.Mulle tuli todella häiriintynyt ajatus. Lukeekohan Kärde huvitukseksern tätä palstaa - tää on ainoo avoin K & co palsta, tietty sisäsiistin Jodelin lisäksi.
Mä meinaan kirjoitin aamuiseen kokoperheen pieneen ficciin erään jääkiekkoon liittyvän henkilön sanomaksi "oon pohjoisessa, tuu tänne" .
Ja tuo päivitys ilmestyi K:n Instaan kun täällä käytiin hapokkainta keskustelua postaamattomuuden syistä.
Ois ihanaa, jos lukisi. Näkis kuinka paljon janotaan Peksi-kontenttiaHaluaisin uskoa, että ei lukis koska setti on välillä ihan kamalaa. Mut muistan vauvalla olleen joskus samankaltaisia sattumuksia, kun ketju oli hyvässä hapessa. Tyyliin 2023-2024 kesään asti. Pakostakin syntyi käsitys mahdollisesta seuraamisesta tai vähintään jonkun lähipiiriläisen lurkkaamisesta satunnaisesti.
En usko. Outoa jos lukisi ketjua missä faninsa dissaavat ystäväänsä päivittäin, eikä ärähtäisi mitenkään.Haluaisin uskoa, että ei lukis koska setti on välillä ihan kamalaa. Mut muistan vauvalla olleen joskus samankaltaisia sattumuksia, kun ketju oli hyvässä hapessa. Tyyliin 2023-2024 kesään asti. Pakostakin syntyi käsitys mahdollisesta seuraamisesta tai vähintään jonkun lähipiiriläisen lurkkaamisesta satunnaisesti.
Sama tuli mieleen.Mulle tuli todella häiriintynyt ajatus. Lukeekohan Kärde huvitukseksern tätä palstaa - tää on ainoo avoin K & co palsta, tietty sisäsiistin Jodelin lisäksi.
Jos H:ts meinaat, hänen läsnäoloaan on kyllä arvioitu Jodelissakin rankasti. Tai osa.En usko. Outoa jos lukisi ketjua missä faninsa dissaavat ystäväänsä päivittäin, eikä ärähtäisi mitenkään.
Hassua suhdekuvitelmaa täällä dissataan jos jotain dissataan. Ja henkilön ymppäämistä joka kissanristiäisiin, mitkä liittyvät K:n omiin juttuihin.En usko. Outoa jos lukisi ketjua missä faninsa dissaavat ystäväänsä päivittäin, eikä ärähtäisi mitenkään.