K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle tuli todella häiriintynyt ajatus. Lukeekohan Kärde huvitukseksern tätä palstaa - tää on ainoo avoin K & co palsta, tietty sisäsiistin Jodelin lisäksi.

Mä meinaan kirjoitin aamuiseen kokoperheen pieneen ficciin erään jääkiekkoon liittyvän henkilön sanomaksi "oon pohjoisessa, tuu tänne" .

Ja tuo päivitys ilmestyi K:n Instaan kun täällä käytiin hapokkainta keskustelua postaamattomuuden syistä. 😳😳

vierailija
Mulle tuli todella häiriintynyt ajatus. Lukeekohan Kärde huvitukseksern tätä palstaa - tää on ainoo avoin K & co palsta, tietty sisäsiistin Jodelin lisäksi.

Mä meinaan kirjoitin aamuiseen kokoperheen pieneen ficciin erään jääkiekkoon liittyvän henkilön sanomaksi "oon pohjoisessa, tuu tänne" .

Ja tuo päivitys ilmestyi K:n Instaan kun täällä käytiin hapokkainta keskustelua postaamattomuuden syistä.
Ehkä se siis on siellä Peksin syleilyssä ja halusi ilmottaa sen tällä tavalla🥰

vierailija

Ja tuo päivitys ilmestyi K:n Instaan kun täällä käytiin hapokkainta keskustelua postaamattomuuden syistä.
Haluaisin uskoa, että ei lukis koska setti on välillä ihan kamalaa. Mut muistan vauvalla olleen joskus samankaltaisia sattumuksia, kun ketju oli hyvässä hapessa. Tyyliin 2023-2024 kesään asti. Pakostakin syntyi käsitys mahdollisesta seuraamisesta tai vähintään jonkun lähipiiriläisen lurkkaamisesta satunnaisesti.

vierailija
Haluaisin uskoa, että ei lukis koska setti on välillä ihan kamalaa. Mut muistan vauvalla olleen joskus samankaltaisia sattumuksia, kun ketju oli hyvässä hapessa. Tyyliin 2023-2024 kesään asti. Pakostakin syntyi käsitys mahdollisesta seuraamisesta tai vähintään jonkun lähipiiriläisen lurkkaamisesta satunnaisesti.
Ois ihanaa, jos lukisi. Näkis kuinka paljon janotaan Peksi-kontenttia😋

vierailija
En usko. Outoa jos lukisi ketjua missä faninsa dissaavat ystäväänsä päivittäin, eikä ärähtäisi mitenkään.

vierailija

Sama tuli mieleen.

vierailija
Kivasti oli poistettu "Ilmankos Boitsu tuoksahtaa" kommentti aamun keskustelusta Slovenia & ohut WC paperi...mutta jätetty paljon vulgaarimpi K:ta koskeva viesti, johon se B oli vaan mun vastaus. On herkkää 😃

Yhteistyössä