K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaikea uskoa, että Joksuille enää tulisi oma keikka tänne toukokuulle. Elokuussa on jo kaksi keikkaa, mikä sekin on aika paljon kuuntelijoihin nähden. Tietysti joku festariesiintyminen toimisi uusien kuuntelijoiden hankkimiseen, mutta kohtaako kysyntä ja heidän palkkiotoive.

vierailija
Eiköhän Joksut olisi jo mainostaneet jos möisivät hurjaa vauhtia. T. Eri
Mä luulen ettei nekään hätiköi tän suhteen, ei ne varmastikaan kuvitelleet että tuo keikka myisi heti loppuun (tai ollenkaan loppuun). Myytävänä on tosi paljon lippuja ja koska siinä on keikka seuraavanakin päivänä, moni vielä miettii ja luottaa siihen, että liput ei ihan heti ole loppumassa.

vierailija
Mä luulen ettei nekään hätiköi tän suhteen, ei ne varmastikaan kuvitelleet että tuo keikka myisi heti loppuun (tai ollenkaan loppuun). Myytävänä on tosi paljon lippuja ja koska siinä on keikka seuraavanakin päivänä, moni vielä miettii ja luottaa siihen, että liput ei ihan heti ole loppumassa.
Muuten vastuu menee tuossa Logomon Kesän Joksujen omassa keikassa? Maksetaanko Joksuille jokin keikkapalkkio vrt esim. festarit vai saavatko he palkkionsa suhteessa myydyistä lipputuloista?

vierailija
Jos K on lentänyt eilen Tukholmasta Kap Verdeen niin on ihan varmaan ollut Hoojan kanssa tekemässä jotain ennen sitä. Ei se Kalle siellä muuten olisi ollut.
Toivottavasti näin ja että olisivat olleet kuvaamassa jotain siihen toiseen yhteisbiisiin liittyvää ja laittaisivat myös sen ulos mahdollisimman pian! Minusta se kuulosti jopa paremmalta kuin SFB, mikä toki on ihan kiva biisi sekin.

vierailija
No kuka sitä jaksaa samaa junnata. Musiikki on intohimolaji. Jos ei enää niin nappaa, niin ei nappaa.
Loman päättymisen jälkeen ovat kyllä aktivoituneet, mutta minua häiritsee se, että jokainen tuntuu puuhailevan omien (musiikki)projektien parissa. Mitään mikä olisi Joker Out-yhtyeenä ei olla oikein saatu, paitsi yksi ostoskeskuskävely ja merch-ale.

vierailija
Jos K on lentänyt eilen Tukholmasta Kap Verdeen niin on ihan varmaan ollut Hoojan kanssa tekemässä jotain ennen sitä. Ei se Kalle siellä muuten olisi ollut.
Miks ei olis lentänyt jo tiistaina Suomesta jos silloin kerran meni täältä suoria lentoja?
En ymmärrä miksi ihmessä Kn mukana oloa olis pitänyt salailla tuolla Tukholmassa. Järkevin selitys on se ettei se ollut siellä.

vierailija
Toivottavasti näin ja että olisivat olleet kuvaamassa jotain siihen toiseen yhteisbiisiin liittyvää ja laittaisivat myös sen ulos mahdollisimman pian! Minusta se kuulosti jopa paremmalta kuin SFB, mikä toki on ihan kiva biisi sekin.
SFB on loppupeleissä aika nerokas biisi. On itsellä yks lemppareista. Mutta olihan se toinen biisi enemmän rap-vaikutteinen ja kuullosti hyvältä sekin.

vierailija
Miks ei olis lentänyt jo tiistaina Suomesta jos silloin kerran meni täältä suoria lentoja?
En ymmärrä miksi ihmessä Kn mukana oloa olis pitänyt salailla tuolla Tukholmassa. Järkevin selitys on se ettei se ollut siellä.
Kärtsä on ihan hyvin voinut olla Tukholmassa Kallen kanssa, vaikka siitä ei mitään hänen omassa somessa näkyisikään. Aikaisemminkin olivat työasioissa siellä siten, että siitä tiedettiin vain sitä kautta, että Kärtsän kädet näkyivät yhdessä Kallen IG-stoorissa.

Yhteistyössä