vierailija
Höpö höpöSveriges sak är vår.
Höpö höpöSveriges sak är vår.
Det är santSveriges sak är vår.
Eiköhän Joksut olisi jo mainostaneet jos möisivät hurjaa vauhtia. T. EriMistä sinä myytyjen lippujen määrän tiedät, kun lippu.fi ei sitä näytä?
Mä luulen ettei nekään hätiköi tän suhteen, ei ne varmastikaan kuvitelleet että tuo keikka myisi heti loppuun (tai ollenkaan loppuun). Myytävänä on tosi paljon lippuja ja koska siinä on keikka seuraavanakin päivänä, moni vielä miettii ja luottaa siihen, että liput ei ihan heti ole loppumassa.Eiköhän Joksut olisi jo mainostaneet jos möisivät hurjaa vauhtia. T. Eri
Muuten vastuu menee tuossa Logomon Kesän Joksujen omassa keikassa? Maksetaanko Joksuille jokin keikkapalkkio vrt esim. festarit vai saavatko he palkkionsa suhteessa myydyistä lipputuloista?Mä luulen ettei nekään hätiköi tän suhteen, ei ne varmastikaan kuvitelleet että tuo keikka myisi heti loppuun (tai ollenkaan loppuun). Myytävänä on tosi paljon lippuja ja koska siinä on keikka seuraavanakin päivänä, moni vielä miettii ja luottaa siihen, että liput ei ihan heti ole loppumassa.
Tulihan se sieltä!Kärvänällä on monta nimea!
Mulla oli jo lippu, mut tää on mahtava lisä!Nyt on lippu Ruisrockiin hankittu Meinasin jättää tänä vuonna väliin, mutta eihän Kärppyliä ja Kaj:ta samana päivänä voi jättää väliin.
No kuka sitä jaksaa samaa junnata. Musiikki on intohimolaji. Jos ei enää niin nappaa, niin ei nappaa.Jotenkin ihmetyttää tuo Joksujen meininki, on niin erilaista kuin vaikka vuosi sitten. Loma loppui, mutta eipä sitä juuri mitenkään huomaa.
Kertoo vain siitä, että bändin primus motorilla on uudet intressit....No kuka sitä jaksaa samaa junnata. Musiikki on intohimolaji. Jos ei enää niin nappaa, niin ei nappaa.
Höpö höpö, Pirkka spagetti on ihan yhtä hyvää.Rummo Bio spagetti (vaalea)on älyttömän hyvää! Täydellinen liitto jauhelihakastikkeen kanssa!! On näissä eroja
Ei enää edes kusisia viikkokirjeitä. Oi mitä vaivannäköä.Jotenkin ihmetyttää tuo Joksujen meininki, on niin erilaista kuin vaikka vuosi sitten. Loma loppui, mutta eipä sitä juuri mitenkään huomaa.
Laitatti ripset Riikan kanssa.Jos K on lentänyt eilen Tukholmasta Kap Verdeen niin on ihan varmaan ollut Hoojan kanssa tekemässä jotain ennen sitä. Ei se Kalle siellä muuten olisi ollut.
Toivottavasti näin ja että olisivat olleet kuvaamassa jotain siihen toiseen yhteisbiisiin liittyvää ja laittaisivat myös sen ulos mahdollisimman pian! Minusta se kuulosti jopa paremmalta kuin SFB, mikä toki on ihan kiva biisi sekin.Jos K on lentänyt eilen Tukholmasta Kap Verdeen niin on ihan varmaan ollut Hoojan kanssa tekemässä jotain ennen sitä. Ei se Kalle siellä muuten olisi ollut.
Loman päättymisen jälkeen ovat kyllä aktivoituneet, mutta minua häiritsee se, että jokainen tuntuu puuhailevan omien (musiikki)projektien parissa. Mitään mikä olisi Joker Out-yhtyeenä ei olla oikein saatu, paitsi yksi ostoskeskuskävely ja merch-ale.No kuka sitä jaksaa samaa junnata. Musiikki on intohimolaji. Jos ei enää niin nappaa, niin ei nappaa.
Miks ei olis lentänyt jo tiistaina Suomesta jos silloin kerran meni täältä suoria lentoja?Jos K on lentänyt eilen Tukholmasta Kap Verdeen niin on ihan varmaan ollut Hoojan kanssa tekemässä jotain ennen sitä. Ei se Kalle siellä muuten olisi ollut.
SFB on loppupeleissä aika nerokas biisi. On itsellä yks lemppareista. Mutta olihan se toinen biisi enemmän rap-vaikutteinen ja kuullosti hyvältä sekin.Toivottavasti näin ja että olisivat olleet kuvaamassa jotain siihen toiseen yhteisbiisiin liittyvää ja laittaisivat myös sen ulos mahdollisimman pian! Minusta se kuulosti jopa paremmalta kuin SFB, mikä toki on ihan kiva biisi sekin.
Koska NM mukanaMiks ei olis lentänyt jo tiistaina Suomesta jos silloin kerran meni täältä suoria lentoja?
En ymmärrä miksi ihmessä Kn mukana oloa olis pitänyt salailla tuolla Tukholmassa. Järkevin selitys on se ettei se ollut siellä.
Tää oli hienosti kuvailtuOn kulunut 2 viikkoa siitä kun niiden lomat loppuivat, ja onko ne tehneet mitään muuta kuin kerran porukalla kävelleet ostarilla? Juu, julkistivathan tosiaan keikan ELOKUULLE, oliko vielä jotain muuta... Niin paljon tapahtumia ettei kaikkea muistakaan.
Kärtsä on ihan hyvin voinut olla Tukholmassa Kallen kanssa, vaikka siitä ei mitään hänen omassa somessa näkyisikään. Aikaisemminkin olivat työasioissa siellä siten, että siitä tiedettiin vain sitä kautta, että Kärtsän kädet näkyivät yhdessä Kallen IG-stoorissa.Miks ei olis lentänyt jo tiistaina Suomesta jos silloin kerran meni täältä suoria lentoja?
En ymmärrä miksi ihmessä Kn mukana oloa olis pitänyt salailla tuolla Tukholmassa. Järkevin selitys on se ettei se ollut siellä.