K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Piti ruveta näköjään korjailemaan että muka Tukholmasta olisi lähdetty, kun torstaisin ei menekään lentoja Kap Verdelle. Eikä Kta ole näkynyt missään Tukholmassakaan. Hyvä yritys, 2/5. Ens kerralla paremmin!
Viimeksi olit varma, että on lentänyt Islannista Helsinkiin, kun ainoa oikea lento kuulemma meni sillon ja sillon. Eikä sit ollukaan. Viilaa vähän noita lento-Marplen taitojasi.

Sopii oikein hyvin kuvaan, että K on viettää aikaa puolisonsa kanssa sponssilomalla tai omalla rahallaan.

Hyviä Kärtsän ja Peksin täyteisiä unia

"Nyt on ns hyvin levänny olo ja valmiina taas uuteen arkeen .." (Pipis) Muutama päivä siihen vaan tarvittiin hurjan menovuoden jälkeen P:n sylissä että saatiin ylirasittunut K taas kehräämään ja turkki kiiltämään.

Mutta on ne maisemat maailman toisellakin puolella varmasti ihan kivoja ja saa mehukkaita ananaksia syödä 🍍 p.s Eikä sitten olla kireitä sponssipostauksissa....🤭

K avaa kännykkänsä Whatsuppin....kirjoittaako, vai eikö kirjoittaa? Näytölle alkaa muodostua kirjaimia.

" Moi, P. En tiedä miten tän sanoisin.... En oo nukkunu moneen päivään, oot mun ajatuksissa jatkuvasti. Voidaanko nähdä......"

Hämmentyneenä ja säikähtäneenä kirjoittamastaan viestistä K painaa nopeasti "Delete" -näppäintä, ohjelma jää paikalleen raksuttamaan ja K hautaa kännykkänsä runkopatjan alle. Mitä ihmettä oikein tein?

Poistaakseen P:n yhteystiedot K kaivaa puhelimensa patjan alta. K:n lähettämän viestin perään on ilmestynyt kaksi sinistä poikkiviivaa luetun merkiksi.

Sovellukseen oli ilmestynyt viesti. "Mä oon edustusreissulla pohjoisessa, tuu tänne viikonlopuksi"

.............

On viikonloppu.

Kelomökin ikkunasta kajastaa hento tulen loimotus. Pakkanen on kiristänyt otettaan. Mtv Maxin NHL streamit ovat pyörineet läpi ja TV näyttää pysäytyskuvaa.

Kaksi miestä nukkuvat lusikassa, suuret, voimakkaat kädet ovat kietoutuneet pienikokoisemman miehen ympärille, huulet suutelevat hellästi ja ahnaasti niskaa ja kaulaa...Huokaukset ja K:n vaikeroivat hiljaiset äännähdykset täyttävät huoneen.
...

Pohjoisen yö on kuulas ja tyyni.

💗

Mitähän paskaa varten toi yks laittaa discordiin linkin ylen ruotsinkieliseen artikkeliin KAJ’sta vertailtuna Käärijään???
Sit ihan helvetens rasittavia, miten odottavat harmitellen pitkää odotusaikaa Kärtsän ja Lotlin yhteisbiisiä 😤 Ihan hauskaa, että saavat kärsiä sen kanssa pitkän odotuksen, kun se muka noin tärkeää taas on 🥱

K avaa kännykkänsä Whatsuppin....kirjoittaako, vai eikö kirjoittaa? Näytölle alkaa muodostua kirjaimia.

" Moi, P. En tiedä miten tän sanoisin.... En oo nukkunu moneen päivään, oot mun ajatuksissa jatkuvasti. Voidaanko nähdä......"

Hämmentyneenä ja säikähtäneenä kirjoittamastaan viestistä K painaa nopeasti "Delete" -näppäintä, ohjelma jää paikalleen raksuttamaan ja K hautaa kännykkänsä runkopatjan alle. Mitä ihmettä oikein tein?

Poistaakseen P:n yhteystiedot K kaivaa puhelimensa patjan alta. K:n lähettämän viestin perään on ilmestynyt kaksi sinistä poikkiviivaa luetun merkiksi.

Sovellukseen oli ilmestynyt viesti. "Mä oon edustusreissulla pohjoisessa, tuu tänne viikonlopuksi"

.............

On viikonloppu.

Kelomökin ikkunasta kajastaa hento tulen loimotus. Pakkanen on kiristänyt otettaan. Mtv Maxin NHL streamit ovat pyörineet läpi ja TV näyttää pysäytyskuvaa.

Kaksi miestä nukkuvat lusikassa, suuret, voimakkaat kädet ovat kietoutuneet pienikokoisemman miehen ympärille, huulet suutelevat hellästi ja ahnaasti niskaa ja kaulaa...Huokaukset ja K:n vaikeroivat hiljaiset äännähdykset täyttävät huoneen.
...

Pohjoisen yö on kuulas ja tyyni.
Pekka Rinne ficci igen?

Yhteistyössä