vierailija
Se on serbokroatia eli sama kieli käytännössä.Joo, sehän on käytännössä melkein sama kuin serbia. Ja Bojan kai osaa kroatiaakin?
Se on serbokroatia eli sama kieli käytännössä.Joo, sehän on käytännössä melkein sama kuin serbia. Ja Bojan kai osaa kroatiaakin?
Osa tuntuu vauvalla uskovan että B ei harrasta seksiä kuin vakaassa parisuhteessa ja sellaista B ei tietenkään ole koska K.Ei varmaan seurustellut, mutta en luottaisi siihen, että B olisi avoin suhteistaan julkisuudessa. Joksujen fanit on pääasiassa nuoria naisia (ja osa miehiä), joista suurin osa on ihastunut Boitsuun. Ei hän julkisesti tuo seurusteluitaan julki. Vai uskooko ihmiset oikeasti, että hän olisi ollut 17-vuotiaasta yksin. S on myös tosi yksityinen henkilö eikä varmasti halua B:n tuovan suhdetta julkisuuteen jos yhdessä ovat. Ei muutkaan Joksut enää suhteistaan puhu.
Ja joku kroatialainen taisi kehua että Boitsu osaa tosi hyvin käyttää kroatia-spesifejä sanoja silloin kun ovat Kroatiassa keikoilla/haastatteluissa eli tuskin mitään väärinymmärryksiä sen puolesta olisi ollut.Se on serbokroatia eli sama kieli käytännössä.
Minä en tähän paritukseen usko ja selviäisi kyllä nopeasti, jos näin olisi, B ei tuollaisia muutenkaan paljastelisiStana ku sitä on ihminen niin utelias, niin pitäisi tietää heti kaikki ja nyt no kyllä sen Sadien joku bongaa jos se Bn kanssa missä tahansa kulkee.
Niin se taitaa olla. Ihme teorioita siellä on kehitetty että asiat on saatu selitettyä tietyin päin. Toivottavasti tämän asian selvittyä voisi lopettaa sen jauhamisen miten B:n uudet biisitkin kertoo K:sta. Selvästi ei näin ole. Olen kurkkuani täynnä sitä jotenkin kaikessa loukattua uhriraukka kuvaa, johon B vauvalla on tungettu. Vaikka tyyppi on koko ajan näyttänyt nauttivan elämästään ja menestyksestään täysin rinnoin.Osa tuntuu vauvalla uskovan että B ei harrasta seksiä kuin vakaassa parisuhteessa ja sellaista B ei tietenkään ole koska K.
Ei sitä kukaan osaa yhdistää johonkin Sloveeni laulajaan, muut kuin meSadieta koskevissa twitter ketjuissa ei ainakaan mitään häneen liittyviä paritusjuttuja ole tullut lisää
Nyt mennään vähän asioiden edelle kun B:n kohdalla puuttuu aidot todisteetTuli mieleen et nyt CT ja B on molemmat pienemmän mittapuun muusikoita ja kummallakin maailmankuulu näyttelijänainen.
Joo, B on niin tuntematon että se vielä suojaa mahdollista suhdetta. Tietty jos paparazzikuvia alkaa tulla niin sitten mielenkiinto herää.Ei sitä kukaan osaa yhdistää johonkin Sloveeni laulajaan, muut kuin me
No miksi et usko? Tuskin noi twitteristit valehtelee, kun jäisivät kyllä kiinni ja tuskin se BL omasta päästään mitään keksisi. Eli kuka se tyttöystävä sitten olisi?Minä en tähän paritukseen usko ja selviäisi kyllä nopeasti, jos näin olisi, B ei tuollaisia muutenkaan paljastelisi
Se on B ja K ketju, nämä asiat eivät kuulu sinne mitenkäänNiin se taitaa olla. Ihme teorioita siellä on kehitetty että asiat on saatu selitettyä tietyin päin. Toivottavasti tämän asian selvittyä voisi lopettaa sen jauhamisen miten B:n uudet biisitkin kertoo K:sta. Selvästi ei näin ole. Olen kurkkuani täynnä sitä jotenkin kaikessa loukattua uhriraukka kuvaa, johon B vauvalla on tungettu. Vaikka tyyppi on koko ajan näyttänyt nauttivan elämästään ja menestyksestään täysin rinnoin.
No hän on kb-shippari, ei tietenkään hän voi uskoa.No miksi et usko? Tuskin noi twitteristit valehtelee, kun jäisivät kyllä kiinni ja tuskin se BL omasta päästään mitään keksisi. Eli kuka se tyttöystävä sitten olisi?
Toivottavasti B:n ura ei mene samaan tyyliin CT:n kanssa. Vai onko B:n ura kohta hiipunut ja ainut mistä kukaan hänet tietää on tyttisTuli mieleen et nyt CT ja B on molemmat pienemmän mittapuun muusikoita ja kummallakin maailmankuulu näyttelijänainen.
No enhän niitä asioita sinne kirjoitakaan vaan tänne..Se on B ja K ketju, nämä asiat eivät kuulu sinne mitenkään
Luulen, että mitään tyttöystävää ei ole vaan B on puhunut ystävistään ja tämä keskustelu on koskenut BL:n tyttöystävääNo miksi et usko? Tuskin noi twitteristit valehtelee, kun jäisivät kyllä kiinni ja tuskin se BL omasta päästään mitään keksisi. Eli kuka se tyttöystävä sitten olisi?
Miksi et kuvaa ottanut?Ettekä uskonu mua ku sanoin et näin S:n Ruotsissa B:n seurassa
En usko vieläkään, sori.Ettekä uskonu mua ku sanoin et näin S:n Ruotsissa B:n seurassa
Eikä uskota vieläkäänEttekä uskonu mua ku sanoin et näin S:n Ruotsissa B:n seurassa
Joo, en mäkään. Oli niin ylimalkaista.En usko vieläkään, sori.
Täh en oo kyllä tällaista missään lukenut ?Ettekä uskonu mua ku sanoin et näin S:n Ruotsissa B:n seurassa
Sen ketjun on vallanneet fanaattiset puritanistit ja nykymeno ei paljoa eroa a-studiosta. Paitsi tietty poistelun osalta.Se on B ja K ketju, nämä asiat eivät kuulu sinne mitenkään
Kerro kaikki yksityiskohdat niin saatan uskoa.Ettekä uskonu mua ku sanoin et näin S:n Ruotsissa B:n seurassa