K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tai kun se on julkaistu niin ei olla ajateltu asiaa sillä hetkellä sen enempää tai sitten heitä ei haittaa se, että ihmiset spekuloi.
D:hän on julkaissut sekä ton videon että sylikuvan storeissaan teksteillä ”too much love 😂” ja ”feeling loved”. Tuskin on sattumaa, että nuo ”feeling loved”-tekstit ovat juuri B:n kuvien yhteydessä rehelliseksi tarkoitetuissa raittiuden edistymisestä kertovissa päivityksissä. Kyllä mun mielestä D selvästi haluaa kertoa, että hänen ja B:n välillä on rakkautta. Se onko se platonista, yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin liittyvää vai mitä, on vaikea arvata. D:stä on varmasti vaan kiva vähän hämmentää meitä liian uteliaita.
 
vierailija
Mua ei kyllästytä itse shippi, vaan mä olen jotenkin tympääntynyt toiseen osapuoleen näistä ns. yksinään. En haluis olla, mutta minkäs teet. Suorastaan mietin, että mitä mä näin siinä alussa, nyt tuntuu vaan kaikki typerältä. Nyt kun muut intoilee tulevista keikoista, mä ajattelen vaan, että täytyy pysyä pois palstalta hetken aikaa.
Mä taas olen innoissani, että kerrankin vauvalla puhutaan Kärtsystä.🤩 Liikaa on usein juttua Joksuista ja silloin taas mä vaihdan paikkaa.😂
 
vierailija
D:hän on julkaissut sekä ton videon että sylikuvan storeissaan teksteillä ”too much love 😂” ja ”feeling loved”. Tuskin on sattumaa, että nuo ”feeling loved”-tekstit ovat juuri B:n kuvien yhteydessä rehelliseksi tarkoitetuissa raittiuden edistymisestä kertovissa päivityksissä. Kyllä mun mielestä D selvästi haluaa kertoa, että hänen ja B:n välillä on rakkautta. Se onko se platonista, yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin liittyvää vai mitä, on vaikea arvata. D:stä on varmasti vaan kiva vähän hämmentää meitä liian uteliaita.
Aika samoilla linjoilla. Musta on aika selvää että hyvin läheisiksi on tultu lyhyessä ajassa, koko bändi + D, mutta etenkin bojan ja Damon. Voihan sitä jommallakummalla tai molemmilla olla jotain muutakin mielessä, mutta pelkästään sellaisen vihjaaminen saattaa vaatia vähän enemmän aikaa ja toisenlaiset olosuhteet kuin viiden äijän kimppakämppä tai kiertuebussi. Silti voi olla ihan luontevaa olla toisessa tiiviisti kiinni ja vaikka pussatakin, ja sitä luultavasti ihan haluaakin tehdä jos vähänkään on kiinnostusta. Siis vaikkei loppujen lopuksi edes ehdottelisi mitään siitä pidemmälle menevää.
 
vierailija
Näytelty Miksi ihmeessä ne olisi NÄYTELLEET tuollaisen kohtauksen?!
No tietysti joksut suosion lisäämiseksi ja D nyt hakee ihan muuten vaan huomiota on niin sen tyyli ja saahan sekin lisää seuraajia joksujen kautta, tälläinen m+m sisällön tuottaminen on nyt muotia B tietää sen varsin hyvin, näin pidetään seksuaalivähemmistötkin tyytyväisinä
 
vierailija
No tietysti joksut suosion lisäämiseksi ja D nyt hakee ihan muuten vaan huomiota on niin sen tyyli ja saahan sekin lisää seuraajia joksujen kautta, tälläinen m+m sisällön tuottaminen on nyt muotia B tietää sen varsin hyvin, näin pidetään seksuaalivähemmistötkin tyytyväisinä
Tässä ei nyt ole oikeasti mitään järkeä. Damonilla on yli miljoona seuraajaa. Sille ei tosiaan ole mitään väliä sillä tuleeko jostain joku jokereitten fanilauma joukon jatkoksi. Tuo video ei edes ollut jokereitten materiaalia vasn damonin. Ja siis jos halutaan pitää seksuaalivähemmistöt tyytyväisinä, ei lähtökohtaisesti teeskennellä että kuuluttaisiin niihin.

Sitten on vielä ihan se, että miksi kukaan suunnittelisi ja näyttelisi juuri tuollaisen videon. Video jonka kuvassa nauraa jatkuvasti, ei oikein tiedä mitä kuvaisi, ja taustalla pyörii muuta porukkaa. Tilannekin alkaa ihan kesken kaiken, vaikka kai kuvaamisen sitten olisi voinut saman tien aloittaa ihan alussa.
 
vierailija
D:hän on julkaissut sekä ton videon että sylikuvan storeissaan teksteillä ”too much love 😂” ja ”feeling loved”. Tuskin on sattumaa, että nuo ”feeling loved”-tekstit ovat juuri B:n kuvien yhteydessä rehelliseksi tarkoitetuissa raittiuden edistymisestä kertovissa päivityksissä. Kyllä mun mielestä D selvästi haluaa kertoa, että hänen ja B:n välillä on rakkautta. Se onko se platonista, yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin liittyvää vai mitä, on vaikea arvata. D:stä on varmasti vaan kiva vähän hämmentää meitä liian uteliaita.
Jos et ole huomannut niin D käyttää noita feeling loved juttuja usein. Ei kerro mitään. Seuraavassa postissa voi lukea sad, lonely, yms.
 
vierailija
D:hän on julkaissut sekä ton videon että sylikuvan storeissaan teksteillä ”too much love 😂” ja ”feeling loved”. Tuskin on sattumaa, että nuo ”feeling loved”-tekstit ovat juuri B:n kuvien yhteydessä rehelliseksi tarkoitetuissa raittiuden edistymisestä kertovissa päivityksissä. Kyllä mun mielestä D selvästi haluaa kertoa, että hänen ja B:n välillä on rakkautta. Se onko se platonista, yhteisiin mielenkiinnon kohteisiin liittyvää vai mitä, on vaikea arvata. D:stä on varmasti vaan kiva vähän hämmentää meitä liian uteliaita.
Mä olen jotenkin kyllästynyt siihen, että joku vaan haluaa hämmentää. Kyllästynyt tähän kun ihmiset vihjailee asioita, jotka ei sitten pidäkään paikkaansa. Ihan lähtien tuosta tapauksesta K ja B. Miksi siinäkään ei voinut olla rehellisesti ystäviä vaan soppaan piti sotkea homomaustetta. Ymmärrän kyllä että D, K, B ...tarvitsee tällaista käytöstä ja tällaista viestintää pitääkseen pöhinää yllä, mutta kaipaan vanhanaikaista rehellisyyttä.
 
vierailija
Kaunis on Sadie kyllä, oikein sopiva Blle
 

Yhteistyössä