K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vtuttaa kun siellä ei mikään pysy. Yrittää lukea myöhemmin kommentteja, niin huomaa että välistä on poisteltu jotain.
Sama ja sitten on aina jossain välissä vaan kommentointia että kuuluu muuhun ketjuun mutta et tiedä mikä kuuluisi ja minne. Ja vielä tosi vähästä aina lähtee. No olen ratkaissut sen niin että käyn lukemassa pari kertaa päivässä mitä on jäänyt ja luotan siihen että poistetut ilmestyvät kaksplussalle jompaan kumpaan ketjuun.
 
vierailija
Saksalaiselle gay mammalle kysymys. Jos teen käyttiksen tonne sivustolle ja laitan itseni daddyksi sinne, niin ei kai mua voi joku toinen daddy tulla yksäreillä iskemään? En haluais johonkin Catfish ohjelmaan päätyä 🤣
 
vierailija
D ollut palloilemassa. Kunnon lihaksikkaita miehiä kentällä 🥵 Nuo Dn sukkikset pikkusen nauratti, anteeksi.
Mä voisin seurata D:tä jo ihan vain senkin takia, että hänellä on vilkas ”mieselämä”. Se poika osaa hakeutua komeiden miesten pariin vai hakeutuuko ne komistukset hänen luokse. D:llä on erittäin hyvät tai siis katseenkestävät työedut.😉
 
vierailija
miksi näistä rööripettereistä pitää jauhaa joka puolella. ihan käsittämätöntä, että nykyään heteromiehenkin pitäisi käyttää kaiken aikansa näiden miettimiseen ja toitottaa joka puolella, kuinka siistiä ja mahtavaa on, kun mahdollisimman monet miehet ajaa toisiaan hanuriin.
 
vierailija
Nimenomaan! Lisäksi upee ja rohkee!
Muakin nauratti ne. Lisäksi olivat typerän näköiset. 😄 Tuollainen ”rohkeus” tuntuu aika itsetarkoitukselliselta, B:n kanssa bäkkärillä ym arkisissa tilanteissa ei kulje noin, mutta sitten pitää kokeilla jalkapallomatsissa, että saako huomiota niillä. Ja kehua ympäristöä, kun ”ei saanut”. Ei varmaan jossain Losissa saakaan.
 
vierailija
Muakin nauratti ne. Lisäksi olivat typerän näköiset. Tuollainen ”rohkeus” tuntuu aika itsetarkoitukselliselta, B:n kanssa bäkkärillä ym arkisissa tilanteissa ei kulje noin, mutta sitten pitää kokeilla jalkapallomatsissa, että saako huomiota niillä. Ja kehua ympäristöä, kun ”ei saanut”. Ei varmaan jossain Losissa saakaan.
Olihan siitä kuvat bäkkäriltä ja keikkabussista just niissä verkkosukkiksissa ja korkeissa koroissa.
 

Yhteistyössä