K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
He tutustuvat jatkuvasti töiden ja kavereiden kautta uusiin ihmisiin ja luulen että aika moni heistä ei ole välttämättä heidän musiikkiaan kuunnellut, vrt. ihmiset jotka tuntevat Joksut ensisijaisesti heidän musiikkinsa kautta. Varmaan kaikkiin uusiin Lontoon tuttavuuksiinsakin tutustuivat ihan muita reittejä, ei heistä kukaan Joksufani ollut.
Ai panomielessä vai?
 
vierailija
Olen ollut tumpussa vuosia. Siellä shippaus on kivempaa kuin vauvalla, jossa ollaan niin ahdasmielisiä. Taisi kalikka osua suhun pahasti, kun lähdit tuolle linjalle.
Oi niitä aikoja kun tumblr oli kuumien (mutta siistien) bdsm giffien paratiisi! Luulin että koko paikka kuoli silloin kun seksikielto tuli, mutta siellä sitä taas ollaan. Uuden tilin jouduin kyllä perustamaan.
 
vierailija
En viitsi vauvalle tai puutarhaan kirjoittaa tätä, koska se herättäisi närää, joten sori kaikille, että tulen tänne. Onko täällä muita k/b shippareita mun lisäksi? Muut voi ohittaa mun viestin. Mitä mieltä olette shippi kappaleista? Musta ne on teinien hommaa ja vaikea ajatella, että aikuiset naiset oikeasti lukee sanoituksia ja yhdistää niitä shippiin. Kuumaan uusinkin biisi väkisin liitetään K/B shippiin. Ei käy järkeen mulle, jotenkin yltiöromanttisen lapsellista. Ehkä sitten jatkan shippausta tumpussa samanmielisten kanssa.
Mä näen että ne kappaleet on vaan lisä siihen omaan shippiin eli niiden sanoituksia kuuntelemalla voit kuvitella siihen biisin tarinaan k/b eikä niinkään niin että oikeasti uskottaisiin niiden olevan heistä kirjoitettuja. Tai tuo on minun luuloni asiasta ja mun mielestä se on ihan ok eikä niin vakavaa.
 
vierailija
Oi niitä aikoja kun tumblr oli kuumien (mutta siistien) bdsm giffien paratiisi! Luulin että koko paikka kuoli silloin kun seksikielto tuli, mutta siellä sitä taas ollaan. Uuden tilin jouduin kyllä perustamaan.
Miten siellä pystyy hakemaan tuota sisältöä? Kun haen vaan bdsm niin tulee joku hold your horses eli onko se edelleen kiellettyä siellä? Vaihdoin jo asetuksistakin että aikuisisältö saa näkyä mutta ei auttanut.
 
vierailija
Mä näen että ne kappaleet on vaan lisä siihen omaan shippiin eli niiden sanoituksia kuuntelemalla voit kuvitella siihen biisin tarinaan k/b eikä niinkään niin että oikeasti uskottaisiin niiden olevan heistä kirjoitettuja. Tai tuo on minun luuloni asiasta ja mun mielestä se on ihan ok eikä niin vakavaa.
Käväsin lukemassa. Joo, ihmismieli on kyllä jännä ja pelottavan altis kaikenlaiselle.
 
vierailija
Miten siellä pystyy hakemaan tuota sisältöä? Kun haen vaan bdsm niin tulee joku hold your horses eli onko se edelleen kiellettyä siellä? Vaihdoin jo asetuksistakin että aikuisisältö saa näkyä mutta ei auttanut.
Seksisisällöt rajattiin kokonaan pois joskus 5-7 vuotta sitten. Sitä sääntöä löysättiin jossain vaiheessa mutta ei tosiaan enää ole sellaista.
 
vierailija
Voi kun ne voisikin ohittaa, mutta niitä tuutataan koko ketju täyteen ja ia ihastellaan itkuhymiöiden kanssa.
Minusta näihin on pätenyt sama kuin esim. ficceihin. Näet jo heti alusta mistä kyse ja sitten vaan ohi. En ymmärrä tätä ohittelun vaikeutta ja sitä miksi kaikki pitää lukea jos jo ennestään tietää että ei ole oma juttu tai ei ole kiinnostusta.
 
vierailija
Minusta näihin on pätenyt sama kuin esim. ficceihin. Näet jo heti alusta mistä kyse ja sitten vaan ohi. En ymmärrä tätä ohittelun vaikeutta ja sitä miksi kaikki pitää lukea jos jo ennestään tietää että ei ole oma juttu tai ei ole kiinnostusta.
Ficit voi ohittaa, mutta se yltiöromanttinen ja jatkuva vollotus niistä biiseistä. Ne tukkii koko ketjun.
 
vierailija
Ei nämä nyt ihan tosissaan ole kirjoitettu, itse pystyn helposti ohittamaan, jos tarve tälläiset, mutta jokainen shipatkoon siellä missä tykkää mikään pakko näillä palstoilla ei ole olla
Täällä ketjussa sai purkaa omia tuntemuksiaan, joten miksi tulet tänne niin ärhäkästi puolustamaan B/K shippiä? Shippausta varten on jo niin monta ketjua, että mun mielestä sun toiminta on selvää ex-shippareiden solvaamista.
 
vierailija
Mä näen että ne kappaleet on vaan lisä siihen omaan shippiin eli niiden sanoituksia kuuntelemalla voit kuvitella siihen biisin tarinaan k/b eikä niinkään niin että oikeasti uskottaisiin niiden olevan heistä kirjoitettuja. Tai tuo on minun luuloni asiasta ja mun mielestä se on ihan ok eikä niin vakavaa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Olet ainoa näistä vastaajista, joka tajuaa tämän ketjun tarkoituksen.
 
vierailija
Mä näen että ne kappaleet on vaan lisä siihen omaan shippiin eli niiden sanoituksia kuuntelemalla voit kuvitella siihen biisin tarinaan k/b eikä niinkään niin että oikeasti uskottaisiin niiden olevan heistä kirjoitettuja. Tai tuo on minun luuloni asiasta ja mun mielestä se on ihan ok eikä niin vakavaa.
Aika syvällä ollaan siinä shipissä
 

Yhteistyössä