K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eivät tapaile faneja, se on ihan selvää ja ovat sanoneet sen jo kauan sitten. Tottakai nuorilla ihmisillä on varmasti muuten seurustelu- tai tapailusuhteita, ainakin välillä, mitä nyt kiireiltään ehtivät. Krisillä on ilmeisesti hyvin pitkäkestoinenkin. Ihan normaalia, en itse ainakaan ajattele etteikö olisi. En tiedä ajatteleeko moni muukaan.
En mä kauheasti luota julkkisten sanomisiin tässä asiassa ja tilaisuus voi tehdä varkaan. Joksut vaan puhtaasti vaikuttavat siltä, etteivät ne lähtisi tuollaiseen mukaan. En viitsi käydä katsomassa kyseistä sivua. Jotenkin se kommentoinnin taso, että he haisevat jne. ei tunnu omalta.
 
vierailija
En mä kauheasti luota julkkisten sanomisiin tässä asiassa ja tilaisuus voi tehdä varkaan. Joksut vaan puhtaasti vaikuttavat siltä, etteivät ne lähtisi tuollaiseen mukaan. En viitsi käydä katsomassa kyseistä sivua. Jotenkin se kommentoinnin taso, että he haisevat jne. ei tunnu omalta.
Ihan törkeää haukkumistahan tuo vaan on, ei tulis mieleenkään mennä edes lukemaan.
 
vierailija
Fiksut nuoret miehet jotka saa helposti kumppaneita muutenkin ei todellakaan ole niin hölmöjä, että käyttäytyisi kuin jotku elähtäneet vanhat rokkarit on aikanaan kasarilla saattaneet toimia.
 
vierailija
Bojan oli varmasti aluksi liian hätäinen. Damon joutui vähän opettamaan sitä.

Ensin kevyesti luumua suuhun ja kielellä nuollaan alapinnalta. Sitten aloitetaan rytmikkäämmät imut syvemmälle.. D auttoi pitämällä kevyesti Bojanin päästä kiinni 😛
Jos nää on sun ohjeet, niin ei hyvältä näytä. Ei muuta kuin opettelemaan. Kyllä se siitä.
 
vierailija
Tuo ylähuuli ja mies. Herrajumala
Mä en ole K fani, mutta näen kyllä tuon kuumistelun syyn, ja tykkään itsekin. Ja mielelläni katselisin lisääkin. Valitettavasti se toinen puoli K:sta, jota tuo esiin sillä junttihuumorillaan esille somessa, kumoaa tuon kuuman puolen K:sta. Ristiriitaista.
 

Yhteistyössä