K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Otan nyt sen verran kantaa tuohon K/B shippaamiseen tällä palstalla että sori vaan mutta minä saatan kirjoittaa tänne sellaista jos vastaan johonkin täällä olevaan viestiin tai sitten joskus ihan muuten vainkin koska vauvalla (ja puutarhassakin) olen onnistunut saamaan vääntöä ja aitoilua aikaan niin ei nyt huvita niihin kirjoitella. Koittakaa ohitella koska ei niitä nyt niin paljon ole ollut enkä itsekkään aio tarkoituksellisesti palstaa niillä täyttää. Katsotaan vieläkö palaan takaisin noihin ketjuihin.
Mutta kun täällä porukka on korvia myöten täynnä sitä shippiä, eikä voi sietää sitä, niin voisit säki kunnioittaa sitä ja kirjottaa ne jutut niihin ketjuihin johon ne kuuluu.
 
vierailija
Mulla on jo niistä väri lähtenyt, mutta kyllä niitä vielä väännellä voi. Tuntoakaan niissä ei kyllä hirveesti ole. T. Antero 90v ps. Jos jotakin muuta haluat räplätä niin ota joku pönkkä mukaan. Mulukku ei enää seiso.
(VAROITUS: Moraalitonta sisältöä, K-60)
Et kai sä Antero jo alkanut muita mirkkuja vokotella? Se arkkupaikka on mun! 🤨 Olen jo melkein perillä, mutta vähän tuli viivettä matkaan, kun tohkeissani lähdin metsäpolun kautta oikaisemaan ja rollaattorista jäi kannonkoloon yksi rengas. Pönkkää ei tähän hätään ole, mutta eiköhän me jotain kivaa keksitä, kun muistin ottaa tekareille lasin mukaan. 😚 Ja on mulla matkassa myös Lipposen Paavon muistelmat, niin voidaan sitten kuhertelun lomassa niille Paavon kommelluksille yhdessä kiherrellä. 🤭

Tui tui Antero, kohta nähdään! ❤🔥❤🔥

T. Kerttulisi
 
vierailija
Meidän kaikkien yli 40 v. naisten sisällä asuu rietas gay. Se ottaa vallan meistä, kun näemme jonkun tähän saagaan liittyvän miehen kuvan. Syyttäkäämme siis rietasta gayta kaikesta moraalittomuudesta.
 
vierailija
(VAROITUS: Moraalitonta sisältöä, K-60)
Et kai sä Antero jo alkanut muita mirkkuja vokotella? Se arkkupaikka on mun! Olen jo melkein perillä, mutta vähän tuli viivettä matkaan, kun tohkeissani lähdin metsäpolun kautta oikaisemaan ja rollaattorista jäi kannonkoloon yksi rengas. Pönkkää ei tähän hätään ole, mutta eiköhän me jotain kivaa keksitä, kun muistin ottaa tekareille lasin mukaan. Ja on mulla matkassa myös Lipposen Paavon muistelmat, niin voidaan sitten kuhertelun lomassa niille Paavon kommelluksille yhdessä kiherrellä.

Tui tui Antero, kohta nähdään! ‍‍

T. Kerttulisi
Voi luoja sentään. Antakaa armoa meille muille ja sulkekaa se arkun kansi kunnolla. Toivottavasti on äänieristetty.
 

Yhteistyössä