K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se ois ihan helppoa, jos häntä edes vähäänkään kiinnostaisi yrittää. Videolla on niin järkyn jähmeä tunnelma, ettei ketään voi syyttää, jos naisfanit eivät tuosta lämpene ajatukselle, että Bojan on kuuma päiväuni itselle.
Moni lämpeni kyllä, luepa kommentteja, et vaan halua huomata sitä. 😘 Ehkä sun makuun on raavaat suomiäijät, niin kaikki hienovaraisempi viestintä jää huomaamatta?
 
vierailija
O
Et taida tietää asiasta yhtään mitään? Ovat esitelleet toisilleen perhettään ja läheisiä ystäviään. Heistä on kuva yhdessä kun S on Ljubljanassa käymässä. Ei hän sinne nyt muuten vaan olisi mennyt jotain puolituttua tapaamaan. B on itse kutsunut S:ää ystäväkseen haastattelussa, mutta silti tästä kaikesta huolimatta väität että ovat ehkä yhdesti nähneet, siis häh? Mä en tiedä ovatko ystäviä, vai muuta, enkä kuvittelekaan tietäväni, mutta en ymmärrä tuota ystävyyden vähättelyä. Se kuulostaa siltä ettei asiasta tiedetä mitään, edes sitä vähää mitä muut, mutta silti on muodostettu siitä tosi vahva kanta.
On sanonut ystävä ja kollega haastattelussa ja kumonnut juoruja kahdessa haastattelussa, Riviera juttu oli pahin valhe.
 
vierailija
En tiedä onko tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Mutta tiedän kenen kanssa toinen on viettänyt aikaansa viimeiset kaksi vuotta ja kenen kanssa toinen puolestaan tämän vuoden tammikuun ja elokuun välillä.
 
vierailija
Katopa noita kommentteja tossa yläpuolella ja mieti uudestaan. B ilmaissut monesti, että häntä häiritsee S juorut ja täällä ne pyörii edelleen, ei todellakaan ole mitään "faktoihin perustuvaa" keskustelua. Eli turha leikkiä mitään parempaa fania, jos olet osa tätä kuviota.
Turha yrittää kääntää keskustelua alkuperäisestä pois, itse lähinnä seuraan keskustelua ja kommentoin kyllä asiallisesti. Ja näen nuo erot kyllä selkeästi, nuo K ja B -jutut menee joillakin vain liian pitkälle.
 

Yhteistyössä