K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi tämä menee sulla noin tunteisiin? Ihan asiallista ja aiheellista pohdintaa tuossa oli.
Ai onko asiallista pohdintaa, että tänne yhtäkkiä sataa viestejä, joissa väitetään tai vihjataan, että K on ryypiskellyt ja huonossa kunnossa ja mitenkähän jaksaa vetää kiertueen ja on varmaan ollut kännissä lavalla tai ainakin huonosti on mennyt ja ei varmaan jaksa vetää albumipromoja ja niin edellleen.
Näitä tuli yhtäkkiä niin monta, että todennäköistä on vaan se, että joku vastailee itselleen.
 
vierailija
Tuonhan takia melkein kaikki menestyneet bändit ja artistit on nykyään linjanneet että kiertueella pysytään raittiina, koska kilpailu on oikeasti todella kovaa. Ehkä joskus ennen vanhaan riitti että kiertueella pystyi antamaan 80% ja oli vähän jurrisia päiviä, mutta nykyään löytyy satoja muita nousevia artisteja jotka on valmiita antamaan 110%, ja nämä on ne jotka nousevat lopulta edelle.

K ei pysty nyt edes tuuduttautumaan pelkkään musapuoleen, kun Ccc:n kanto on ohi ja K ei taida olla edes top 20 kuunnelluimpien artistien joukossa Suomessa. Jäljellä on livepuoli, ja se on K:n valttikortti. Jos kiertueillekaan ei riitä motivaatio antaa saman verran kuin muut nousevat artistit, niin mikä K:lle ja tiimille jää joka kantaisi uraa tulevatkin vuodet?
 
vierailija
Tuonhan takia melkein kaikki menestyneet bändit ja artistit on nykyään linjanneet että kiertueella pysytään raittiina, koska kilpailu on oikeasti todella kovaa. Ehkä joskus ennen vanhaan riitti että kiertueella pystyi antamaan 80% ja oli vähän jurrisia päiviä, mutta nykyään löytyy satoja muita nousevia artisteja jotka on valmiita antamaan 110%, ja nämä on ne jotka nousevat lopulta edelle.

K ei pysty nyt edes tuuduttautumaan pelkkään musapuoleen, kun Ccc:n kanto on ohi ja K ei taida olla edes top 20 kuunnelluimpien artistien joukossa Suomessa. Jäljellä on livepuoli, ja se on K:n valttikortti. Jos kiertueillekaan ei riitä motivaatio antaa saman verran kuin muut nousevat artistit, niin mikä K:lle ja tiimille jää joka kantaisi uraa tulevatkin vuodet?
Ja huoh! Kärtsä antaa keikoilla kaikkensa, enemmän kuin tuo sun 110%. Ole nyt vaan hiljaa. Erityisesti nyt näillä Eurotourin keikoilla ihmiset on just tätä sanoneet, että K todella pistää itsensä täysin likoon ja antaa kaikkensa. Jotkut on raahanneet mukanaan tuttujaan, jotka eivät ole varsinaisesti olleet faneja, mutta livekokemus on muuttanut käsityksen ja haluavat uudestaan Kärtsyn keikalle.
Ei nyt sun mustamaalaukset onnistu.
 
vierailija
Moniko teistä huolestuneista on ollut yhdelläkään euro tourin keikalla? Mä olen ollut ja voin sanoa että Kärtsä oli todella energinen, veti todella hyvän keikan ja yleisö söi hänen kädestään! Joi vettä lavalla. Välispiikit ihan normi Kärtsää, ei todellakaan humalaisen kuuloisia. Hän antoi kaikkensa!
 
vierailija
Moniko teistä huolestuneista on ollut yhdelläkään euro tourin keikalla? Mä olen ollut ja voin sanoa että Kärtsä oli todella energinen, veti todella hyvän keikan ja yleisö söi hänen kädestään! Joi vettä lavalla. Välispiikit ihan normi Kärtsää, ei todellakaan humalaisen kuuloisia. Hän antoi kaikkensa!
Kukaan ei ole väittänyt että K on ollut humalassa keikoilla, vaan kyse on tuosta että lomat ja välipäivät menee ryypäten jo toista vuotta putkeen. Sitten on huonovointinen keikkapäivinä, ja musiikista tulee keskinkertaista kun työt tehdään juhlimisten jälkeisinä päivinä.
 
vierailija
Kukaan ei ole väittänyt että K on ollut humalassa keikoilla, vaan kyse on tuosta että lomat ja välipäivät menee ryypäten jo toista vuotta putkeen. Sitten on huonovointinen keikkapäivinä, ja musiikista tulee keskinkertaista kun työt tehdään juhlimisten jälkeisinä päivinä.
On väitetty täällä, jos ei suoraan niin on vihjattu ihan selvästi. Myöskään sun esittämät väitteet ei pidä paikkaansa. Se että K ihan vasitella sanoo, että on tullu ryypättyä ei tarkoita sitä, että hän oikeasti ryyppää koko ajan ja putkeen. Huonovointisuudesta ei ole todistetta. Kuten sanottu, Brysselin keikan myöhästymien johtuu keikkajärjestäjien sekoilusta, ei Kärtsän voinnista. Vatsavaivoja voi tulla vaikka ihan syömisistä kenelle tahansa. Fanien mielestä uusi musiikki ei ole keskinkertaista. Porukat on tykänneet uusista biiseistä ja odottaa innolla levyä.
 
vierailija
Se BC:n tauollejäämis-ilmoitus tuli täysin puskista, kun äsken oli uusi levy ja paljon haastiksia siitä miten maailmanvalloitus tästä etenee... K:n kohdalla en ikävä kyllä ylläty yhtään jos keväällä käy ilmi että levy-yhtiö on ehdottanut sillekin pidemmälle tauolle jäämistä. Itse asiassa yllättyisin jos K onnistuu vaan jatkamaan ens kesänä normi festarikiertueilla.
Mä kyllä vähän epäilen että K ei muutenkaan ole ens kesänä enää mikään festarien vetonaula. Pitäisi tulla joku järjettömän iso uusi hitti.
 
vierailija
Kukaan ei ole väittänyt että K on ollut humalassa keikoilla, vaan kyse on tuosta että lomat ja välipäivät menee ryypäten jo toista vuotta putkeen. Sitten on huonovointinen keikkapäivinä, ja musiikista tulee keskinkertaista kun työt tehdään juhlimisten jälkeisinä päivinä.
No eiköhän se oo kuitenki harvinaista että olis huonovointinen keikkapäivinä. Me nyt satuttiin näkemään toi yks vlog jossa oli. Mutta ei se tarkota että se olis yleistä.
 
vierailija
Toivon niin että K:n levy menestyisi, ja se vois mennä kevään tauolle hyvillä mielin ja koota itseään rauhassa. :(
Mä luulen levyllä on ihan hyvät mahdollisuudet menestyä suomalaisten keskuudessa, jo ihan noin kiinnostavuustasolla. Riippuu varmaan aika paljon siitä miten sitä on päätetty promota. Jos K on vaikka saatu järkättyä useisiin eri haastiksiin kertomaan tuosta kuluneesta vuodesta, ja samalla vaikka Autiomaa saisi hieman radiosoittoa niin se voisi toimia hyvin.

Jotenkin luulisi että Warnerilla ois edes jotain motivaatiota panostaa kunnolliseen levypromoon tällä levyllä, eikä vaan lähettää K:ta keikoille cd-pinon kera ilman mitään siinä sivussa. Onhan niilläkin lehmä ojassa sen suhteen saadaanko K:sta uusi kestomenestyjä vai ei.
 
vierailija
Brysselissä oli, ja se ei ollut tuo vlogi. Eli tässä on vain 9 keikan kiertueella ollut jo kaksi päivää.
K veti keikan täysillä, ei vaikutusta siihen mitenkään. Ilmeisesti oli vatsavaivoja ja ne eivät varsinkaan hänen tapauksessaan liity vältäämättä mitenkään juomiseen vaan ihan vaikka vain tuohon epäsäännölliseen ruokarytmiin joka on väistämätöntä kiertueella.
 
vierailija
Mä kyllä vähän epäilen että K ei muutenkaan ole ens kesänä enää mikään festarien vetonaula. Pitäisi tulla joku järjettömän iso uusi hitti.
Riippuu miten levyllä menee. Ja kyllä hyvän live-esiintyjän maine kantaa kohtalaisesti. Ja emme tiedä onko keväälle esimerkiksi valmistettu jokin kesäsinkku joka ei sovi levylle mutta jolla on hyvää festaripotentiaalia. Eli emme tiedä.
 
vierailija
Hyvällä mallilla K:lla on urajutut, mulla ei ole europassia mutta instan ja kertomusten perusteella vaikuttaa tosi hyvältä meno. Toki tahti on ollut kova jo edellisen vuoden UMK:sta asti, joten toivottavasti hänellä on keväällä aikaa pitää riittävän pitkä tauko, että ehtii palautua kunnolla ja huolehtia terveydestä. Jokainen tarvii lomaa, etenkin tuollaisen keikkaputken jälkeen mikä hänellä on nyt meneillään/ tulossa.
 
vierailija
Tuskinpa on. Halukkaat on jo nähneet ja monelle kerta riittää. Fanaattisimmat fanit vaan jää.
Öö, miten tää nyt ei oikeen kuulosta... Mietin vaikka Haloo Helsinkiä tai Apulantaa, joita oon fanittanut jo monta vuotta. Edelleen vetää festareilla kärkituloja ja yleisömassoja, vaikka viimeisestä hitistä on kummallakin jo useampi vuosi aikaa.
 

Yhteistyössä