vierailija
Sivupersoona sitten.En ole Aito, hän ei enää shippaa kaikki on mennyttä A:n mielestä
Sivupersoona sitten.En ole Aito, hän ei enää shippaa kaikki on mennyttä A:n mielestä
Tää ei näytä miltään huumorilta ihan, kun B:llä ei saisi olla ystäviä joka kuvassa vilahtavalle paritetaanMee jo vttuun niine harhoines, ku et näytä tajuavan edes huumoria.
No en, A ei kai täällä paljoa viihdySivupersoona sitten.
Ei tule onnistuun. Vantaalaisen kukkanen on mulle varattu. T. TommyNo ei tietty ku se odottaa yhtä vantaalaista. Sille se sit tarjoaa kukkasensa.
B on ollut tuhansien ihmisten kanssa samoissa kuvissa ja häntä ei ole paritettu näistä 99%:lle ollenkaan. Lähinnä vain niille, joiden kanssa jotakin saattaisi olla.Tää ei näytä miltään huumorilta ihan, kun B:llä ei saisi olla ystäviä joka kuvassa vilahtavalle paritetaan
Vaihda jo hyvä ihminen ketjua, kun et näytä ymmärtävän mistä tässä ketjussa on kyse!Tää ei näytä miltään huumorilta ihan, kun B:llä ei saisi olla ystäviä joka kuvassa vilahtavalle paritetaan
Samaa mieltä. Ei ole hänellä tarve harrastella seksiä siellä sun täällä.Minun arvio B:stä edelleen se bi aseksuaali
Kukkasensa? Köh ja anteeks.No ei tietty ku se odottaa yhtä vantaalaista. Sille se sit tarjoaa kukkasensa.
Serkkunsakin kanssa hiljattain, että seliseli, ei näy näissäkään tekoparituksissa kuin ystävyyttäB on ollut tuhansien ihmisten kanssa samoissa kuvissa ja häntä ei ole paritettu näistä 99%:lle ollenkaan. Lähinnä vain niille, joiden kanssa jotakin saattaisi olla.
Hetero kolli se on. Panee tälläkin hetkellå sitä Hollywood misukkaa.Samaa mieltä. Ei ole hänellä tarve harrastella seksiä siellä sun täällä.
Onhan se hyvä, että meitä täysjärkisiäkin on paikallaNäitä Markettoja saapui näköjään useampi. Kirkonmenot vissiin loppu just.
Tommy saanko tulla vetään sua letistä ja letkusta?Ei tule onnistuun. Vantaalaisen kukkanen on mulle varattu. T. Tommy
Pappi ja suntio tarvitsevat hermolepoa tämän jälkeen.Näitä Markettoja saapui näköjään useampi. Kirkonmenot vissiin loppu just.
Tai Damskua. Ei se selibaatissa elä, vaikka jotkut niin haluaa uskoa.Hetero kolli se on. Panee tälläkin hetkellå sitä Hollywood misukkaa.
Et kyllä mene. T. Siveys-Jorma 62v.Tommy saanko tulla vetään sua letistä ja letkusta?
- Himokas Pirkko 56v
Saa tulla suihinotolle.Pappi ja suntio tarvitsevat hermolepoa tämän jälkeen.
Minkälainen on siveys-jorma? Haluaisin tutustua!Et kyllä mene. T. Siveys-Jorma 62v.
Saattaa hyvinkin elää, emme voi tietää, eikä voi yleistää, että nuoret miehet yleensä tai muuta vastaavaa, luulen, että B on hyvinkin tarkka seurastaanTai Damskua. Ei se selibaatissa elä, vaikka jotkut niin haluaa uskoa.
Haluaisin tutustua tähän Siveys-Jormaan, kiinnostava yhdistelmäEt kyllä mene. T. Siveys-Jorma 62v.
Jorma tulee tänne Daddyn käsittelyyn. Piiskataan ne turhat patoumat ulos. T. Big Hairy Master DaddyEt kyllä mene. T. Siveys-Jorma 62v.
Kiitos. T. Hämeenlinnalainen pastoriSaa tulla suihinotolle.
Mielipiteesi on kuultu n. 2000 kertaa. Next.Saattaa hyvinkin elää, emme voi tietää, eikä voi yleistää, että nuoret miehet yleensä tai muuta vastaavaa, luulen, että B on hyvinkin tarkka seurastaan