vierailija
Kyllä, ja 25-vuotiaalle se on ikuisuusTammikuusta on jo aika pitkä aika.
Kyllä, ja 25-vuotiaalle se on ikuisuusTammikuusta on jo aika pitkä aika.
Voi tulla yllätyksenä mutta aina ei ole pakko tehdä sitä työtä minkä alan koulutuksen on hankkinut.Ei ole lastenohjaajalla etätyömahdollisuutta.
Osasi odottaa, pelkäsi, ja vaivaantui pahan kerran. Pelkäsi varmaan myös et tyttöystävä antaa huutia, jos taas hänet yhdistetään Sadieen!Ilmeet ja eleet kertoi siitä, että yllättyi kysymyksistä. Eikä tietenkään kerro sarjasta, vaikka tietäisikin siitä. Ystävän ja kollegan lisäksi voi olla paljon muutakin.
Höpö höpöVoi tulla yllätyksenä mutta aina ei ole pakko tehdä sitä työtä minkä alan koulutuksen on hankkinut.
Kuinka pölvästi olet? Lastenohjaajan koulutuksen suorittanut voi tehdä myös muun alan töitä halutessaan. Ei kukaan pakota lastenohjaajan töihin.Ei ole lastenohjaajalla etätyömahdollisuutta.
Nää on varmaan isoja kannuja, 2-3 litran ainakin.Kuulemma myy keraamisia itsedreijattuja kannuja.
Ei ole mitään tyttöystävää typerys.Osasi odottaa, pelkäsi, ja vaivaantui pahan kerran. Pelkäsi varmaan myös et tyttöystävä antaa huutia, jos taas hänet yhdistetään Sadieen!
Bojan ei valehtele, oikea fani ei luule niin.Ei se Bojan ikinä uskaltas kertoa totuutta. Nace ja Kris eri asiat. Bojan on bändin keulakuva ja seksisymboli. Fanit vähenisi samantien kun kertos olevansa vakaassa parisuhteessa naisen kanssa. Hän antaa faneille mitä fanit haaveilee. Et Bojan on vapaa ja rakastuu heihin tai et Bojanilla on sutinaa suomalaisen miesräppärin kanssa.
Eihän Käärijäkään koskaan ollut oman alan hommissa.Voi tulla yllätyksenä mutta aina ei ole pakko tehdä sitä työtä minkä alan koulutuksen on hankkinut.
Tai Kris ja B joilla on myös koulutusEihän Käärijäkään koskaan ollut oman alan hommissa.
Susta huomaa niin hyvin että et ole aiemmin fanittanut mitään muuta. Ja vissiin muutenkaan tehnyt elämässäsi mitään.Bojan ei valehtele, oikea fani ei luule niin.
Ei niin eikä moni muukaan.Eihän Käärijäkään koskaan ollut oman alan hommissa.
Tää vois olla mun kynästä. Samoilla linjoilla täysin.En usko että K lähtisi tässä kohtaa vaihtamaan puolisoa vaikka tunteet olisivatkin hiipuneet. Sen verran kova myllytys takana, että tuttu ja turvallinen puoliso on tärkeämpi kuin leiskuvat tunteet. Niinhän se on suurimmassa osassa parisuhteita! Poikkeuksia ovat jotkut mattinykäset ja toniniemiset, jotka arjen koittaessa vaihtavat uuteen.
Sen verran kommentoin siihen, että musiikkipiireissä K oli jo ns. tiedetty nouseva tähti 2022. Eli jos olit piireissä, tulevan jonkinlaisen menestyksen pystyi arvaamaan. Toki näin suurta ei kukaan osannut odottaa ja UMK oli myös riski epäonnistumiseen.
En ole sellaista sanonut, etten ikinä.Susta huomaa niin hyvin että et ole aiemmin fanittanut mitään muuta. Ja vissiin muutenkaan tehnyt elämässäsi mitään.
Khan ainoo eläköityä muutaman vuoden päästä. Eihän sitä olisi järkevää tehdä julkkispuolison kanssa joka aikoo pysyä julkisuudessa.K on eri tasolla menestynyt eli eivät sovi.
Ai niin se dreijaa niitä kannuja kotona etänä. Sorry my bad!Kuinka pölvästi olet? Lastenohjaajan koulutuksen suorittanut voi tehdä myös muun alan töitä halutessaan. Ei kukaan pakota lastenohjaajan töihin.
VähintäänNää on varmaan isoja kannuja, 2-3 litran ainakin.
Khan. Mä en kestä tätä intialaista nimeä.Khan ainoo eläköityä muutaman vuoden päästä. Eihän sitä olisi järkevää tehdä julkkispuolison kanssa joka aikoo pysyä julkisuudessa.
Ai makoilisivat molemmat laakereillaan nuorina ihmisinä, aika erikoista. Eli oon eri mieltä.Khan ainoo eläköityä muutaman vuoden päästä. Eihän sitä olisi järkevää tehdä julkkispuolison kanssa joka aikoo pysyä julkisuudessa.
Mä taas en jaksa laittaa puhelimella kaksoispisteitä.Khan. Mä en kestä tätä intialaista nimeä.
No niinhän K on puhunut että haluaa tehdä. Korkeinta pyörittää jotain kioskia jossain lämpimässä maassa.Ai makoilisivat molemmat laakereillaan nuorina ihmisinä, aika erikoista. Eli oon eri mieltä.
Onpa vaikeaa, taitaa olla joku huono android puhelin?Mä taas en jaksa laittaa puhelimella kaksoispisteitä.
Niin jossain kohtaa puhunut, eri asia sitten miten oikeasti tulee toteutumaan.No niinhän K on puhunut että haluaa tehdä. Korkeinta pyörittää jotain kioskia jossain lämpimässä maassa.
iPhone, ja samalla tavalla ne kaksoispisteet kummassakin laitetaan. Sinä taas et näytä jaksavan kirjoittaa yhdyssanoja oikein.Onpa vaikeaa, taitaa olla joku huono android puhelin?