K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainakin näin Juresta ja Krisistä jotain fanityttöjen kanssa sekstaamisjuttuja taas, lahjoitettu jollekin ilmainen festariranneke muka jne.
Niin ja sit siellä puhutaan jostain faniporukasta (alliance?), joiden nimet kuulemma usein on on laitettu listalle keikkaa varten, ilmeisesti siis pääsevät ilmaiseksi keikoille ja varmaan myös eturiviin jne. Jotenkin kai tuntevat bändin jo paremmin kun ovat niin usein käyneet.
 
vierailija
No tuon tilin juttuihin ei kannata uskoa siellä kirjoitetaan oikeastaan ihan mitä tahansa ja väitetään, että olisi todisteita, vaikka todellisuudessa en usko, että heillä sellaisia on
Twitterjuorut on siis ihan faktaa kun juorutaan teitä kiinnostavista asioista, siis Sadiesta ja Bojanista. Mut siis tässä kohtaa twitterkirjoituksiin ei voikaan luottaa?
 
vierailija
Twitterjuorut on siis ihan faktaa kun juorutaan teitä kiinnostavista asioista, siis Sadiesta ja Bojanista. Mut siis tässä kohtaa twitterkirjoituksiin ei voikaan luottaa?
Mihinkään twitterkirjoituksiin ei voi luottaa ilman minkäänlaista todistetta asiasta sen varmaan itsekin ymmärrät. Äläkä yleistä täällä ketjuissa käynneistä, mihin kukakin luottaa
 
vierailija
Niin ja sit siellä puhutaan jostain faniporukasta (alliance?), joiden nimet kuulemma usein on on laitettu listalle keikkaa varten, ilmeisesti siis pääsevät ilmaiseksi keikoille ja varmaan myös eturiviin jne. Jotenkin kai tuntevat bändin jo paremmin kun ovat niin usein käyneet.
No mitä ilmeisimmin näin ei edes ole tapahtunut, mutta näitä juttuja en kyllä tajua. Saahan bändi tutustua ihmisiin ja kutsua heitä keikoille. Minullakin on tuttuja joiden keikoilla olen käynyt niin että nimi on ollut listalla, eikä siihen mitään sen ihmeellisempää ole liittynyt. Ei se ole muilta mitään pois.
 
vierailija
No mitä ilmeisimmin näin ei edes ole tapahtunut, mutta näitä juttuja en kyllä tajua. Saahan bändi tutustua ihmisiin ja kutsua heitä keikoille. Minullakin on tuttuja joiden keikoilla olen käynyt niin että nimi on ollut listalla, eikä siihen mitään sen ihmeellisempää ole liittynyt. Ei se ole muilta mitään pois.
Täällähän (tai vauvalla) oli yksi joka oli tavastiallekin mennyt listalta, kun ei saanut lippua. Eikä sekään bändin kanssa ollut missään tekemisissä, vaan tunsi jonkun siellä työskentelevän, jonka kautta pääsi keikalle. Tuo on toki kadehdittavaa siihen nähden, että se lippumayhem oli aika koettelemus, mutta tuo ei siis ole mitenkään erikoista eikä nimi listalla tarkoita mitään seksipalveluja.
 
vierailija
Sorruin nyt sitten selaamaan ton juorutilin juttuja tarkemmin vaikka aikaisemmin olen vältellyt sitä. Ihan hirveää sontaa ja täyttä trollausta, paskapuhetta ja keksittyjä juttuja. Vaikka siellä seassa olisikin yksittäinen tosi väite, sitä on mahdotonta huomata tuon sonnan seasta. Ensinnäkin oli jo nämä ylilyönnit Gregorista, sitten väitetään Juren tienneen ja salanneen sen ja käyttäneen hyväkseen alaikäisiä faneja (mitä helvettiä), sitten väitetään Krisin pettävän tyttöystäväänsä, Bojanin pettävän tyttöystäväänsä, ja välissä on pahaa puhetta toisista faneista ja itse bändistä, jopa koko Suomi pääsee mustalle listalle, kun Joksut kuulemma nuoleskelee liikaa suomalaisten perseitä. Aivan järkyttävää sontaa. Ei se tosin hirveästi eroa siitä puheesta, mitä täälläkin pahimmillaan on, mutta nuo twiitit saattavat oikeasti päätyä Joksujen nähtäväksi toisin kuin suomenkielisen anonyymipalstan nurkkaan haudatut trollit.
 
vierailija
No mitä ilmeisimmin näin ei edes ole tapahtunut, mutta näitä juttuja en kyllä tajua. Saahan bändi tutustua ihmisiin ja kutsua heitä keikoille. Minullakin on tuttuja joiden keikoilla olen käynyt niin että nimi on ollut listalla, eikä siihen mitään sen ihmeellisempää ole liittynyt. Ei se ole muilta mitään pois.
Niin mut siis tässä oli kyse siitä, että yksi ja sama faniporukka saa tämän erikoiskohtelun usealla keikalla.
 
vierailija
Niin ja sit siellä puhutaan jostain faniporukasta (alliance?), joiden nimet kuulemma usein on on laitettu listalle keikkaa varten, ilmeisesti siis pääsevät ilmaiseksi keikoille ja varmaan myös eturiviin jne. Jotenkin kai tuntevat bändin jo paremmin kun ovat niin usein käyneet.
Eturiviin pääsee jonottamalla, siihen ei saa paikkaa vaikka olisi nimi listalla. Nuo olivat niitä viisufaneja joihin he tutustuivat jo varhain prepartyjen aikana, joten ei sinänsä olisi ihme jos johonkin olisivat päässeetkin bändin kautta, mutta ei mulle kyllä ihan sellaista kuvaa ole jäänyt että ne nyt kovin läheisiä ystäviä kuitenkaan olisi. Ne ovat kyllä tuoneet itseään vahvasti fandomissa esiin, joten varmasti riittää kateellisia ja muuten vaan haukkujia. Sama porukkahan oli just vakuuttuneita siitä kuinka kultsalla oli vibes off, vaikka eivät olleet paikallakaan. Mutta silti ihmettelen tätä heihin kohdistuvaa kiukkua, koska ei ne juuri tällä hetkellä mitenkään erityisen aktiivisesti juuri JO fandomissa ole esillä. Että jos he olisivatkin tyyliin viime vuonna päässeet jollekin keikalle kutsuttuina niin miten se tässä vaiheessa jotain vielä korpeaa?
 
vierailija
Sorruin nyt sitten selaamaan ton juorutilin juttuja tarkemmin vaikka aikaisemmin olen vältellyt sitä. Ihan hirveää sontaa ja täyttä trollausta, paskapuhetta ja keksittyjä juttuja. Vaikka siellä seassa olisikin yksittäinen tosi väite, sitä on mahdotonta huomata tuon sonnan seasta. Ensinnäkin oli jo nämä ylilyönnit Gregorista, sitten väitetään Juren tienneen ja salanneen sen ja käyttäneen hyväkseen alaikäisiä faneja (mitä helvettiä), sitten väitetään Krisin pettävän tyttöystäväänsä, Bojanin pettävän tyttöystäväänsä, ja välissä on pahaa puhetta toisista faneista ja itse bändistä, jopa koko Suomi pääsee mustalle listalle, kun Joksut kuulemma nuoleskelee liikaa suomalaisten perseitä. Aivan järkyttävää sontaa. Ei se tosin hirveästi eroa siitä puheesta, mitä täälläkin pahimmillaan on, mutta nuo twiitit saattavat oikeasti päätyä Joksujen nähtäväksi toisin kuin suomenkielisen anonyymipalstan nurkkaan haudatut trollit.
Eihän Bojanilla edes ole tyttöystävää?
 
vierailija
Niin mut siis tässä oli kyse siitä, että yksi ja sama faniporukka saa tämän erikoiskohtelun usealla keikalla.
Tuskin saa. Ei ole mitään näyttöä siitä että näin olisi. He ovat ahkeria keikoilla kävijöitä ja käyvät paljon muillakin kuin joksujen keikoilla ja tutustuvat moniin muihinkin artisteihin.

Mutta jos siis saisivatkin erikoiskohtelua niin mitä sitten? Kyllä joksut saavat tutustua ihmisiin, myös faneihin, ja he saavat tarjota kavereilleen mahdollisuuksia tulla keikoille. Jos nämä ihmiset eivät sitä mahdollisuutta hyödyntäisi, ei sitä kuitenkaan kellekään randomille tarjottaisi. Se ei siis oikeasti ole keltään mitään pois.
 
vierailija
Sorruin nyt sitten selaamaan ton juorutilin juttuja tarkemmin vaikka aikaisemmin olen vältellyt sitä. Ihan hirveää sontaa ja täyttä trollausta, paskapuhetta ja keksittyjä juttuja. Vaikka siellä seassa olisikin yksittäinen tosi väite, sitä on mahdotonta huomata tuon sonnan seasta. Ensinnäkin oli jo nämä ylilyönnit Gregorista, sitten väitetään Juren tienneen ja salanneen sen ja käyttäneen hyväkseen alaikäisiä faneja (mitä helvettiä), sitten väitetään Krisin pettävän tyttöystäväänsä, Bojanin pettävän tyttöystäväänsä, ja välissä on pahaa puhetta toisista faneista ja itse bändistä, jopa koko Suomi pääsee mustalle listalle, kun Joksut kuulemma nuoleskelee liikaa suomalaisten perseitä. Aivan järkyttävää sontaa. Ei se tosin hirveästi eroa siitä puheesta, mitä täälläkin pahimmillaan on, mutta nuo twiitit saattavat oikeasti päätyä Joksujen nähtäväksi toisin kuin suomenkielisen anonyymipalstan nurkkaan haudatut trollit.
Mun mielestä on suuri ero näihin palstoihin. Täällä ei kyllä ikinä heitellä epämääräisiä syytöksiä mistään rikoksista. Nuo seksuaaliseen hyväksikäyttöön liittyvät jutu on todella törkeitä. Jos ne ovat totta, niiden kanssa mennään poliisille eikä vihjailla twitterissä (saati kerätä mitään docsia).
 
vierailija
En usko tälläiseen hetkeäkään, ei olisi edes taloudellisesti mitään järkeä joksuille.
En mäkään, mutta myös sen verran luulisi pojilla olevan päässä järkeä, että pitävät fanit kädenmitan päässä itsestään. Mun on vaikea kuvitella, että olisivat julkisesti puhuneet siitä, etteivät sekaannu faneihin tai tuo tyttöystäviä kiertueille, ellei nämä asiat oikeasti olisi olleet heillä keskusteluissa.
 
vierailija
En mäkään, mutta myös sen verran luulisi pojilla olevan päässä järkeä, että pitävät fanit kädenmitan päässä itsestään. Mun on vaikea kuvitella, että olisivat julkisesti puhuneet siitä, etteivät sekaannu faneihin tai tuo tyttöystäviä kiertueille, ellei nämä asiat oikeasti olisi olleet heillä keskusteluissa.
Missä ne on sanoneet ettei tyttöystävät tule kiertueelle?
 
vierailija
En mäkään, mutta myös sen verran luulisi pojilla olevan päässä järkeä, että pitävät fanit kädenmitan päässä itsestään. Mun on vaikea kuvitella, että olisivat julkisesti puhuneet siitä, etteivät sekaannu faneihin tai tuo tyttöystäviä kiertueille, ellei nämä asiat oikeasti olisi olleet heillä keskusteluissa.
No niinpä ja tuskin ovat nyttenkään sekaantuneet faneihin. He kyllä tietävät nämä asiat ja osaavat varmasti olla järkeviä näissä tilanteissa
 
vierailija
En mäkään, mutta myös sen verran luulisi pojilla olevan päässä järkeä, että pitävät fanit kädenmitan päässä itsestään. Mun on vaikea kuvitella, että olisivat julkisesti puhuneet siitä, etteivät sekaannu faneihin tai tuo tyttöystäviä kiertueille, ellei nämä asiat oikeasti olisi olleet heillä keskusteluissa.
Se kielto sekaantua faneihin taisi olla sillon vähän nuorempana, mutta kai ne nyt on jo riittävän aikuisia olemaan kenen kanssa haluavat.

Tosin se että tutustuu ihmisiin ei vielä tarkoita heihin sekaantumista, eikä sekään jos laittaa jonkun nimen listalle.
 
vierailija
Se kielto sekaantua faneihin taisi olla sillon vähän nuorempana, mutta kai ne nyt on jo riittävän aikuisia olemaan kenen kanssa haluavat.

Tosin se että tutustuu ihmisiin ei vielä tarkoita heihin sekaantumista, eikä sekään jos laittaa jonkun nimen listalle.
Päinvastoin luulen että vanhempana ja viisaampana todellakin ymmärtävät pysyä erossa faneista.
 
vierailija
Se kielto sekaantua faneihin taisi olla sillon vähän nuorempana, mutta kai ne nyt on jo riittävän aikuisia olemaan kenen kanssa haluavat.

Tosin se että tutustuu ihmisiin ei vielä tarkoita heihin sekaantumista, eikä sekään jos laittaa jonkun nimen listalle.
No tämä! Aika törkeä ajatus, sekä bändistä että niistä faneistakin, että tämä olisi joku automaatio.
Ja sitten taas jos täysi-ikäiset ihmiset päätyvät tekemään keskenään jotain mitä molemmat osapuolet haluaaa, niin ei sitä tartte jättää tekemättä siksi että toinen on fani.
 
vierailija
Ihan tosissaan: varmaan Joksuillakin on ihmisiä, jotka ovat suhteilla päässeet keikoille ilmaisiksi tai saaneet nimensä johonkin listaan. Kuten Martin, tai Melanie, tai muut vanhat kaverit ja tutut. Siihen en oikein jaksa uskoa, että yhdenkään eturivin fanin nimi olisi missään listassa.
 
vierailija
Päinvastoin luulen että vanhempana ja viisaampana todellakin ymmärtävät pysyä erossa faneista.
Varmasti näin, en usko ollenkaan että heillä mitään kiertuehaaremia olisi. Mutta se oli rekon kielto silloin kun he olivat nuorempia, ja siinä kohdassa varmasti ihan tarpeellinenkin. On vähän eri asia olla joku 19-21-vuotias rokkitähti, jolla on yhtäkkiä satoja ihailijoita, kuin jo asemansa jotenkin vakiinnuttanut 25 v. Tuskin siis lähtee lapasesta kellään, mutta tilanne on joka tapauksessa toinen, kun kyse on molemmin puolin aikuisista ihmisistä, eikä niukasti teini-iän ylittäneistä.
 
vierailija
Ihan tosissaan: varmaan Joksuillakin on ihmisiä, jotka ovat suhteilla päässeet keikoille ilmaisiksi tai saaneet nimensä johonkin listaan. Kuten Martin, tai Melanie, tai muut vanhat kaverit ja tutut. Siihen en oikein jaksa uskoa, että yhdenkään eturivin fanin nimi olisi missään listassa.
Toisaalta, Jan oli innokkaana eturivin fanina Siddhartan keikalla, ja veikkaan että listalla senkin nimi oli :D
 

Yhteistyössä