vierailija
Selvä homma Kirsi Kirjaimellinen.Ai, mulle se tarkoittaa, että joku on just pannut.
Selvä homma Kirsi Kirjaimellinen.Ai, mulle se tarkoittaa, että joku on just pannut.
No minä en sitä taas kirjoittanut, mutta joo en itsekään usko pariksi.Mutta yhdestä kuvasta voi päätellä että S ja B eivät ole pari?
Suurimmalle osalle se tarkoittaa.Selvä homma Kirsi Kirjaimellinen.
Eli nainen voi olla vaikkapa ääniteknikon tytär tai ehkä jopa miniä. Uskottavampaa olisi sellaisen mukanaolo viisikymppisillä kuin Sadien.Tais olla Joksujen äänitekniikon 50-vuotis juhlatkin joten miksikäs ei. Ihanasti muuten sanoivat weekly updatessa tästä ääniteknikosta, että on ollut mukana alusta saakka ja harvoja, joka joksuihin on uskonut
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat parasosiaalisen fanin keikkarapsaa.Kyllä se saattaakin riutua, ei sitä voi yhdestä kuvasta päätellä.
Mä ajattelin että on Sandin puoliso tms. kun on mennyt tohon kaikkien eteen kuvaamaan.Eli nainen voi olla vaikkapa ääniteknikon tytär tai ehkä jopa miniä. Uskottavampaa olisi sellaisen mukanaolo viisikymppisillä kuin Sadien.
Oletan, että tää on vitsi.Ajatteli Jereä, siksi on niin onnellinen.
Oli miten oli, kirjaimellisesti tai ei, niin en tajua, miksi pitää käyttää noin mautonta ilmaisua.Selvä homma Kirsi Kirjaimellinen.
Tää mullekin tuli mieleen et olis ainakin joku Sandin sukulainen tai jotainMä ajattelin että on Sandin puoliso tms. kun on mennyt tohon kaikkien eteen kuvaamaan.
Tuskinpa Sadie eturiviin itseään tunkisi. Tuskin siellä Bojan ja Kriskään ovat olleet.Tää mullekin tuli mieleen et olis ainakin joku Sandin sukulainen tai jotain
En mä tiedäkkään mutta kovasti on samanlaista keskustelua kuin joskus silloin kun esim. H oikea nimi ei ollut kaikkien tiedossa. Että älkää laittako sitä palstoille vaikka itse ollaan siitä otettu selvää.Enpä usko, että tiedätte. H:n nimen nyt tietää jokainen niistä jumppavideoista jne. jo tässä vaiheessa.
Tämä taisi olla sellainen mikä vaikutti jopa vähän riskialttiilta jos siihen käytti akrobatiaa. Mua huvitti tuo asennon nimikin.Bumper cars. En ole tiennyt, että miehet voi tehdä sen noinkin.
Ei tietenkään.En mä tiedäkkään mutta kovasti on samanlaista keskustelua kuin joskus silloin kun esim. H oikea nimi ei ollut kaikkien tiedossa. Että älkää laittako sitä palstoille vaikka itse ollaan siitä otettu selvää.
Niin on, mutta eipä se haittaa, en täällä Tuiskun takia ole.En mä tiedäkkään mutta kovasti on samanlaista keskustelua kuin joskus silloin kun esim. H oikea nimi ei ollut kaikkien tiedossa. Että älkää laittako sitä palstoille vaikka itse ollaan siitä otettu selvää.
Kun ei edes ole ja rapsa oli ihan uskottava, mitä nyt itsekin pätkiä katsoin.Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat parasosiaalisen fanin keikkarapsaa.
Lopettakaa! Kukaan ei kaipaa sitä samaa satojen viestien showta takaisin. Miten vaikeaa on olla vastaamatta trollille?Kun ei edes ole ja rapsa oli ihan uskottava, mitä nyt itsekin pätkiä katsoin.
515 000Paljonko Kärtsällä on nyt instassa seuraajia?
Ei sitä sotaa tosiaan tarvitse tänne enää tuoda, mutta ihan oikeassahan se kirjoittaja oli. Osa on liian syvällä tässä fandomissa/B fanituksessa, jolloin ne tulkinnat B:n ilmeistä, eleistä jne. menee vaan kertakaikkiaan yli tai sitten niitä selitellään siten, kuin ne itselleen sattuu sopimaan.Lopettakaa! Kukaan ei kaipaa sitä samaa satojen viestien showta takaisin. Miten vaikeaa on olla vastaamatta trollille?
Höpö höpöKun ei edes ole ja rapsa oli ihan uskottava, mitä nyt itsekin pätkiä katsoin.
Kiitti vastauksesta. Itse en seuraa, minulta kysyttiin tuota lukua. Puhelimeni näytti 0 seuraajaa.515 000
Miksei asioista saisi puhua täällä rehellisesti niiden omilla nimillä?Oli miten oli, kirjaimellisesti tai ei, niin en tajua, miksi pitää käyttää noin mautonta ilmaisua.
No kun kirjoittajahan ei tarkoittanut, että on nainut, niin en näe hirveän rehellisenä.Miksei asioista saisi puhua täällä rehellisesti niiden omilla nimillä?
Kirjoittajahan sanoi, että halusi isolta osalta käydä katsomassa, onko B ok. Ja sitten kun ei täysin ollut, veti hermokohtauksen ja jakoi sen meille, jotka emme tätä tarkistus tarve -ulottuvuutta täysin olleet ymmärtäneet.Ei sitä sotaa tosiaan tarvitse tänne enää tuoda, mutta ihan oikeassahan se kirjoittaja oli. Osa on liian syvällä tässä fandomissa/B fanituksessa, jolloin ne tulkinnat B:n ilmeistä, eleistä jne. menee vaan kertakaikkiaan yli tai sitten niitä selitellään siten, kuin ne itselleen sattuu sopimaan.