vierailija
Jos bluzasta on tulossa joku orkesteriversio niin ei ihme jos vaatii enemmän työstöä kuin oli alunperin mielessä.
"Mulla olisi yksi kysymyyyyyy-s..."”Oliko se Sadie siellä lentokoneessa ja moikkasko joku fani sitä kun se meni vessaan?”
”Käyttäydyitkö sä kuin poikaystävä? Miten?!”
”Menittekö te metrolla sitten johonkin? Miten te sinne Oldenburgiin päädyitte?”
”Mikä se patti oli ja mitä sille tehtiin?”
”Millon Bluza tulee?”
”Onko Nacen mäyris jo tavannut Igorin?”
No sillä on varmaan muitakin duuneja ku ST.No sitä just oon miettinyt että eikö muka ole aikaa kuin kusiseen kahteen päivään kun stranger thingsin kuvauksetkin on jo puolessa välissä. Siinä on aika paljon muitakin kuin sadie, vaikka se sen hahmo olisikin jo herännyt koomasta.
Tällä saattaa irrota äkkiä selityksiä myös bojanin suunnasta”Kris, olet puhunut paljon beatlesista viime aikoina. Onko teillä yoko ono -tilanne päällä?”
En saa tätä naurua loppumaan. Ihanaa te, täältä löytyi taas huumori.”Kris, olet puhunut paljon beatlesista viime aikoina. Onko teillä yoko ono -tilanne päällä?”
Just ilmestyi elokuva, kyllä siitä jo olisi tietoa jos se seuraavaa työstäisi.No sillä on varmaan muitakin duuneja ku ST.
Niin, välillä niitä armani beauty ja chanel keikkoja, mutta ei sen tosiaankaan tarvitse tehdä muuta kun tulot tuosta ST:stä on mittavat. Elokuvista sitten toki lisää, mutta ei sillä taida nyt sellaistakaan olla käynnissä..No sillä on varmaan muitakin duuneja ku ST.
Niinpä se on pitkä prosessi ja siksi Jurekin sanoi siinä yhdessä haastattelussa levyn tulevan syys/lokakuussa jos kaikki menee hyvin. Todennäköisesti käyttävät nyt kaiken vapaa-aikansa mitä suinkin pystyvät niin levyn äänittämiseen. Yhdessä viime viikon haastattelussa Kris sanoi että heillä on levyyn varten riittävästi biisejä joten heidän luultavasti tarvii keskittyä enää niitten nauhottamiseenJust vasta oli Kiron stoorissa tuosta biisien julkaisemisesta. Oli Q/A ja joku kysyi miten toi homma menee. Kiro selitti että kun biisi on valmis, menee siitä ainakin 30 päivää levy yhtiön/jakelijan ja muiden juttujen kanssa ennenkuin se saadaan julkaisuun. Eli levyn kanssa sama juttu. Vaikka Joksuilla ei sitä yhtiötä olekaan niin kyllä se julkaisu kestää siltikin.
Häneltä on IMDbn mukaan tulossa pääosarooli O'dessa elokuvassa, mutta senkin kuvaukset on näköjään jo tehty.Niin, välillä niitä armani beauty ja chanel keikkoja, mutta ei sen tosiaankaan tarvitse tehdä muuta kun tulot tuosta ST:stä on mittavat. Elokuvista sitten toki lisää, mutta ei sillä taida nyt sellaistakaan olla käynnissä..
Jep, ne levittäjät hoitaa nuo jutut eikä se ole pelkkä napin painallus. Siksi ne päivämäärät asetetaan jo tosi ajoissa etukäteen, mutta tietysti niihin voi aina tulla heittoa.Just vasta oli Kiron stoorissa tuosta biisien julkaisemisesta. Oli Q/A ja joku kysyi miten toi homma menee. Kiro selitti että kun biisi on valmis, menee siitä ainakin 30 päivää levy yhtiön/jakelijan ja muiden juttujen kanssa ennenkuin se saadaan julkaisuun. Eli levyn kanssa sama juttu. Vaikka Joksuilla ei sitä yhtiötä olekaan niin kyllä se julkaisu kestää siltikin.
Sinun ja kaltaistesi tuulesta tempaamat väitteet.Annetaan nyt Boitsun rauhassa olla Sadien kanssa! Jos he näinkin paljon ja usein näkevät mitä viitteitä on välimatkasta ja työkiireistä huolimatta, niin eiköhän ole kolahtanut aika kovaa ja B on varmasti onnellinen. Ja hyvä niin, hänhän on ihana!
Ja lisäksi kuka vielä Kärtsäriä tähän soppaan sotkee, niin eiköhän ole Ruisrockista todisteet siitä, että heidän välillään ystävyys on säilynyt ja kaikki on hyvin. Mikä siis on vialla?
No niin sinne vaan kytikselle!Kääk mä oon tänä iltana ljubljanassa ja tarkistin just että mun majapaikka on vain noin kilsan päässä siitä radioasemasta jossa ne huomisaamuna on haastateltavana
Ei kyl varmaan koko ajan voi, kyllä sillä taitaa olla tekemistä. Paitsi tietty jos se max jatkaa koomassa koko kauden niin ehkä sen osuudet on jo kuvattu. Sadie ei taida olla sarjan suurin tähti mutta on sillä kuitenkin erityisen tunnistettava rooli siinä.Sehän voi olla nyt koko ajan S Sloikuissa kun ST kuvauksetkin niin pitkällä.
Ja silmät auki punatukkaisten tyttöjen varalle!No niin sinne vaan kytikselle!
Tuo muuten saattaisi mennäkin sadiesta jos näkis nopeasti jossain ihmismassassa.
Tääkö on nyt sit se deichbrandin kolmen pennin sadie
Kyllä! Mä näköjään seuraan sitä twitterissä ja oon ennenkin kattonu että on samantyyppinenTuo muuten saattaisi mennäkin sadiesta jos näkis nopeasti jossain ihmismassassa.
No niin nyt löytyi Sadie ja poikaystävä?
Tääkö on nyt sit se deichbrandin kolmen pennin sadie
Hah, täähän se tietty on nähty sys kiertueella ja luultu ettö sadie on pyörinyt kaupungillaTuo muuten saattaisi mennäkin sadiesta jos näkis nopeasti jossain ihmismassassa.
Nuohan on Joksu faneja jotka vitsailee Sllä. Kun avaa ne twiitin kommentit näkee.Kyllä! Mä näköjään seuraan sitä twitterissä ja oon ennenkin kattonu että on samantyyppinen
On sitä tainneet ihmiset ihan oikeasti luulla sadieksi tai ainakin kommentoineet samaa näköä.Kyllä! Mä näköjään seuraan sitä twitterissä ja oon ennenkin kattonu että on samantyyppinen
Joo noilla ei ole mitään tekemistä sen lennolla olleen Sn kanssa.Nuohan on Joksu faneja jotka vitsailee Sllä. Kun avaa ne twiitin kommentit näkee.
Niin muuten ei varmaan koko Sadieta ole siellä ollutkaanHah, täähän se tietty on nähty sys kiertueella ja luultu ettö sadie on pyörinyt kaupungilla
No tuo joka sanoo sitä kommenteissa Sadieksi on ihan sen kaveri. Eikö täällä ymmärretä huumoria? Lukekaa ne kommentit.On sitä tainneet ihmiset ihan oikeasti luulla sadieksi tai ainakin kommentoineet samaa näköä.