V
vierailija
Vieras
Eipä pidä paikkaansa kyllä.Sekään ei sitten varmaan tule yllätyksenä, että juuri se osa tuota "hullujenhuonetta" on aktiivinen myös täällä. Samassa veneessä ollaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä pidä paikkaansa kyllä.Sekään ei sitten varmaan tule yllätyksenä, että juuri se osa tuota "hullujenhuonetta" on aktiivinen myös täällä. Samassa veneessä ollaan
No kirjoittaako tänne se, joka puolustaa kiusaamista, vai eikö kirjoita? Ei sielläkään muita samalla tavalla käyttäytyviä ole.Eipä pidä paikkaansa kyllä.
Sillä on nyt kiire laittaa hiukset minttiin, ajaa parta ja vetää kajalit silmiin, jotta on söpiksenä kun poikkis saapuuHauskaa miten Käärijä hiljeni heti kun Bojan lähti matkaan. Yleensä pistänyt joka aamu kuvia.
Kyllä se pitää, oon seurannut sitä pitkään ja kyllä siellä lähinnä ne parafanit ja vähän yksinkertaiset kirjoittaa.Eipä pidä paikkaansa kyllä.
Ai muka tänne? Onneksi pelleshippaajat juurikaan ei.Kyllä se pitää, oon seurannut sitä pitkään ja kyllä siellä lähinnä ne parafanit ja vähän yksinkertaiset kirjoittaa.
Siis mitä ? viihtyvät parhaiten töiden ulkopuolella? Kai loman voi noinkin ilmaista.Uskon että B ois samassa paikassa. Ehkä eivät vain halua somettaa. Eikös muutenkin ole kertoneet että viihtyvät parhaiten töiden ulkopuolella nykyään.
Sillä on nyt kiire laittaa hiukset minttiin, ajaa parta ja vetää kajalit silmiin, jotta on söpiksenä kun poikkis saapuu![]()
Sillä on nyt kiire laittaa hiukset minttiin, ajaa parta ja vetää kajalit silmiin, jotta on söpiksenä kun poikkis saapuu![]()
Isomies pakottajan paluu.Kuului sellainen kunnon imaisun ääni, kun K irrotti huulensa Bambin kaulasta.
Onko Bambi menossa Thaimaahan Kärtsän luo? Se heidän touhu kyl näytti Pipiksessä sellaiselta, et jotain sutinaa heillä on.
Itse voit poistua enemminkin, tää on vapaan kirjoittelun paikka.Noniin lässytrolli. Pidä tuo shippipaska siellä discordissa.
Isomies pakottajan paluu.
Itse voit poistua enemminkin, tää on vapaan kirjoittelun paikka.
Muista kuitenkin, et jopa Petteri Oooo aamupaskalla eduskunnan vessassa on kiintoisampi aihe kuin BoJere.
Kateellinen olet.Muista kuitenkin, et jopa Petteri Oooo aamupaskalla eduskunnan vessassa on kiintoisampi aihe kuin BoJere.
Yhtä naurettava paritus kuin Johanneskin toi.Erehdyit. Kelpaa mulle Tommykin, ei tarvii aina olla iso, kunhan löytyy särmää.