V
vierailija
Vieras
Itseään vuoden vanhempi tämäkin olettamanne nainen, ei mikään parikymppinen enää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itseään vuoden vanhempi tämäkin olettamanne nainen, ei mikään parikymppinen enää.
No myöhemmin C sitten yllättäen tullut samoihin hotliin.Ööh. C on kyllä ollut tuolla jo useamman viikon ennen K &co. Tuskinpa kuule liittyy Härtsään mitenkään.
Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
Siitäkään ei ole todisteita, että olis. Erilainen lattia esim.No myöhemmin C sitten yllättäen tullut samoihin hotliin.
Sun mielestästi erilainen huom. Muiden mielestä samaa laattaSiitäkään ei ole todisteita, että olis. Erilainen lattia esim.
Kertonee ennenkaikkea siitä, että K haluaa vielä peitellä tässä vaiheessa. Ei tykkäile, mutta bändin jätkät tykkäilee ja K alkaa seurata bestistä.Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
Juu yli 90 kg painanut ennen.Mikä ihmeen hulluus teitä vaivaa. Tää ihminen on itse käynyt läpi muodonmuutoksen ja korostaa itsensähyväksyvää otetta myös noissa valmennuksissaan. Kompostikyylät luulee tuntevansa jonkun ihmisen pelkästään tämän somepostausten kautta.
Sinä se aina luulet tuntevasi, että joku luulee tuntevansaMikä ihmeen hulluus teitä vaivaa. Tää ihminen on itse käynyt läpi muodonmuutoksen ja korostaa itsensähyväksyvää otetta myös noissa valmennuksissaan. Kompostikyylät luulee tuntevansa jonkun ihmisen pelkästään tämän somepostausten kautta.
Kertonee ennenkaikkea siitä, että K haluaa vielä peitellä tässä vaiheessa. Ei tykkäile, mutta bändin jätkät tykkäilee ja K alkaa seurata bestistä.
Sinä se aina luulet tuntevasi, että joku luulee tuntevansa![]()
No juuripa tämä. On oikein samennettu tuota K:n pyyhettäkin, kun olisi voinut ottaa eri kulmasta, ettei näy mitään.Tää nainen tietää tasan tarkkaan mitä tekee.
Edellisessä postauksessa näkyy Kn hotellin kyltti ja nyt Kn pyyhe.
Siinä hotla kyltti kuvassa ei ole muutenkaan mitään kuvattavaa, mutta kyltti piti saada kuvaan.
On varmaan huomannut että K fanit kyttää ja näyttää alkaneen muutamat jo seurata häntä
Vilauttelee itse, ei varmaan piilossa aio pysyä.
Toisin kuin sinä. Tiina Tilanteidentunnistaja. Palstojan sankaritar!Kyllähän täällä todellakin luullaan, että tunnetaan nämä asianosaiset. Sitä se parasosiaalisuus teettää, ettet itse tunnista tilannetta.
Mikäs maalaisjuntti siellä taas kirjoittaaItseään vuoden vanhempi tämäkin olettamanne nainen, ei mikään parikymppinen enää.
Toisin kuin sinä. Tiina Tilanteidentunnistaja. Palstojan sankaritar!
Joo,en niin väittänytkään,että vain Käärijästä.Eri aihe on aina.Se on vlogisarja ja mukana tulee olemaan artisteja, urheilijoita jne. Ei ole mikään Kärtsä-sarja.
Ole hyvä. Nyt voit levähtää työstäsi vaikka koko loppukuunAivan. Kiitos.
Eihän J tietenkään voi tykätä C:n kuvista Ihan kuin se enää ketään hämäis.Joo, on sama ranta ja tutulta näyttävät oheistuotteet. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että jos joku tätä ihmistä hoitelee, se on Rony, eikä Kärtsä. Nytkin nimenomaan hän on tykännyt kuvasta, ei K. Toki myös Jukka, mikä kertonee siitä, että hän kuuluu samaan kaveripiiriin.
Arvaa.Miksei Joksut oo päässy Altaalle![]()
Ole hyvä. Nyt voit levähtää työstäsi vaikka koko loppukuun![]()
Sulla ei ole yhtään enempää tietoa tilanteesta, urpo!Eikö edes maskiksi? Mutta jos kyseessä olisi ollut Bojan, niin tottakai Rony ja pikkubroidi olisi ollut vain "kulissi" .Ootte aika uskomattomia pösilöt!
Niin että mitäOnhan. Kärtsän kuvan alempi sandaali, josta näkyy vain kärki, on se, joka näkyy C:n kuvassa kokonaan.
Oon laittanut varmaan kymmenen viestiä sinne, et haluun Joksut ja kavereiden kanssa laitettin ig-kommenttehinkinArvaa.
Muistitko laittaa itkunaamat?Oon laittanut varmaan kymmenen viestiä sinne, et haluun Joksut ja kavereiden kanssa laitettin ig-kommenttehinkin![]()