vierailija
Huhhuh Toi teksti on melko osuva tossa
Huhhuh Toi teksti on melko osuva tossa
Hyvältä näyttää näiden klippien pohjalta ainakinMiltähän Joksuista tuntuu olla pitkästä aikaa lavalla? Ainakin hyvin energisiltä vaikuttavat!
Toi noin tuhat taitaa kattaa myös parven.Mutta eikö galleria tarkoita parvea, mikä näyttäisi myös olevan käytössä? Eli yhteensä 1500.
Ihana Krisin ilme, kun B laulaa sille Stephaniessa
Tän jo aiemmin postatun infon mukaan gallery on sen lisäksi. http://www.cvetlicarna.info/en/461/Rent.aspx Ja ainakin sanakirja.org kääntää sen parveksi tai lehteriksi.Toi noin tuhat taitaa kattaa myös parven.
Engalannin kielinen versio tuosta aiemmin postatusta infosivusta jää koko ajan moderaatioon, mutta siinä siis gallery on vielä erikseen ja ainakin sanakirja.org kääntää sen parveksi tai lehteriksi.Toi noin tuhat taitaa kattaa myös parven.
Sonce on niin kaunis 🥹Pätkä soncea
Oli tyhmän näköistä klipissä, jonka minä näin. Voi toimia paikan päällä tietty erilailla.Ihana Jure häröilee ympäri lavaa Stephanien aikana. Joku boomboxin näköinen olallaan.
Tuon infosivun mukaan parvi on erikseen ja sinne mahtuu 480.Toi noin tuhat taitaa kattaa myös parven.
Ihan turha ja masentava biisi, sen sijaan Muzika za decu on levylläkin ollut hyvä.Sonce on niin kaunis 🥹
Siis.... Nace soittaa Lipsissäkin koskettimia???!!
Surullinen aihe saakin olla masentava. Mua se koskettaa jostain tosi syvältä.Ihan turha ja masentava biisi, sen sijaan Muzika za decu on levylläkin ollut hyvä.
Bojanin laulu tässä wow. Kapasiteettia on.
Mun korviin alku meni ihan epävireisesti. Muutenkin tuosta tallenteesta ei oikein pystynyt sanomaan, miten toimii livenä.Bojanin laulu tässä wow. Kapasiteettia on.
Voi olla, että livenä kuulosti paremmalta, kuin videon välitykselläMun korviin alku meni ihan epävireisesti. Muutenkin tuosta tallenteesta ei oikein pystynyt sanomaan, miten toimii livenä.
Alku voi olla vaikea kun menee niin matalalta. Joissain kohdissa se laulu kuulosti myös tosi upealta. Varmaan ne kokeilemalla löytää tavan millä saa myös ton alun paremmin toimimaan. Jan vois vaikka kähistä matalalta sinne taustalle vähän. B kuulostaa levyllä ihan mielettömältä, ehkä se alkaa myös livenä toimimaan.Mun korviin alku meni ihan epävireisesti. Muutenkin tuosta tallenteesta ei oikein pystynyt sanomaan, miten toimii livenä.
Myös mun! Tällä hetkellä jopa ihan ylivoimaisesti!Ok mut... Lips on kyl mun suosikki Joksu biiseistä!
Samoin, top 3:ssa vähintään, tällä hetkellä mullakin ehkä ykkönen!Ok mut... Lips on kyl mun suosikki Joksu biiseistä!
Ne vois vetää ton alun myös yhdessä, kaikki ketkä suinkin pääsee noin matalalle. Vois olla vaikuttava!Alku voi olla vaikea kun menee niin matalalta. Joissain kohdissa se laulu kuulosti myös tosi upealta. Varmaan ne kokeilemalla löytää tavan millä saa myös ton alun paremmin toimimaan. Jan vois vaikka kähistä matalalta sinne taustalle vähän. B kuulostaa levyllä ihan mielettömältä, ehkä se alkaa myös livenä toimimaan.
Ainoa kohta josta en Lipsissä niin välitä on se alku kun en pidä siitä matalasta äänestä joten mulle sopii jos livenä se vedetään eri tavalla.Alku voi olla vaikea kun menee niin matalalta. Joissain kohdissa se laulu kuulosti myös tosi upealta. Varmaan ne kokeilemalla löytää tavan millä saa myös ton alun paremmin toimimaan. Jan vois vaikka kähistä matalalta sinne taustalle vähän. B kuulostaa levyllä ihan mielettömältä, ehkä se alkaa myös livenä toimimaan.