k-18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sabina:
oliskohan tintsku1?

No ei ainakaan vartalokuvan kun löysin ole mallia nähnytkään tinsku. Kun aika lyhyt ja normaalivartaloinen malliksi (hyvävartalo hänellä kuitenkin on). Ajattelin että ihan oikea malliko joku olisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
Oon tehny mallin töitä joo,mutta en kumminkaan ihan catwalkilla kävelly =)

Aijaa, niin malleja on monenlaisia... Miehiä, lapsia, pyöreitä, lyhyitä, vanhoja naisia, kasvomalleja, tarkoitin ihan siis jonkun huippumallitoimiston listalla olevaa catwalk mallia. Suomen kokoisessa maassa pidän arvossa ainoastaan heitä, koska niitä oikeita alan ihmisiä on harvassa. Muunlaisia malleja varmaan on joka viides vähintään tutuista nykyään, on käynyt jossakin kuvauksessa tai näytöksessä kerran tai useamminn :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tintsku1:
Oon tehny mallin töitä joo,mutta en kumminkaan ihan catwalkilla kävelly =)

Aijaa, niin malleja on monenlaisia... Miehiä, lapsia, pyöreitä, lyhyitä, vanhoja naisia, kasvomalleja, tarkoitin ihan siis jonkun huippumallitoimiston listalla olevaa catwalk mallia. Suomen kokoisessa maassa pidän arvossa ainoastaan heitä, koska niitä oikeita alan ihmisiä on harvassa. Muunlaisia malleja varmaan on joka viides vähintään tutuista nykyään, on käynyt jossakin kuvauksessa tai näytöksessä kerran tai useamminn :)

anna mun nauraa taas :laugh: :headwall:
sen verran pakko muokata että..
ei mulla mitään niitä malleja vastaan ole ...

detail_ramona.jpg

Yhteistyössä