k-18 ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja hahahaa:
No lihaksia supistamalla. Ja saatan sormen myös suihkussa laittaa sisääni peseytyessäni seksin jälkeen.

Ei minulla ainakaan turpoa mikään umpeen... Mutta epäilen kyllä tulehdusta, jos kovin haisee ap:lla.

Oikein sormella ryöräät emätintäsi pesulla? Kas kun et käytä pulloharjaa:)

Mikä tuossa nyt on outoa? Helpommin tulee silloin ulos, eikä jää sisälle haisemaan...

tai sitte voi koittaa kyykkäystä :D oikeasti tehokas... mulla ikinä mikään jää haisemaan vaikka peittoa heilutellaan hyvinkin ahkerasti...

:D Tässä vois olla hyvä vinkki ap:lle.

kuullostaa ehkä kahjolle mutta.. :D helppo tehä vaikka suihkussa.. tosin on ehkä tehokkaimmillaan n.5-10min seksin jälkeen :D (tämä perustuu omakohtaiseen kokemukseen...)

kuullostaa ehkä kahjolle mutta.. :D helppo tehä vaikka suihkussa.. tosin on ehkä tehokkaimmillaan n.5-10min seksin jälkeen :D (tämä perustuu omakohtaiseen kokemukseen...)

Mä ainakin voisin testata tätä. :D

mulla se tulee vähän niinkuin luonnostaan.. kun käyn tupakalla seksin jälkeen ja istun sitte ulkona kyykyssä (ettei palele :D) niin havaitsin joskus aikoinaan että hyvinkin tehokkaasti kaikki tulee ulos :D :D mutta helpommalla sitten pääsee jos vaan venaa hetken sitä suihkuun menoa ja hoitaa sen siellä :D ei tarvii turhaan kahdesti käydä pesulla :D

mulla se tulee vähän niinkuin luonnostaan.. kun käyn tupakalla seksin jälkeen ja istun sitte ulkona kyykyssä (ettei palele :D) niin havaitsin joskus aikoinaan että hyvinkin tehokkaasti kaikki tulee ulos :D :D mutta helpommalla sitten pääsee jos vaan venaa hetken sitä suihkuun menoa ja hoitaa sen siellä :D ei tarvii turhaan kahdesti käydä pesulla :D

Heh, ihan loistavaa! Siitä vain kykkimään kaikki joilla on hajuongelmia, ettekä uskalla sormeanne sisään työntää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No oothan säkin asiantuntevasti kertonut, että naisen alapään kuuluu haista sillille? (mistä satun kyllä olemaan aika paljon eri mieltä )

Kyllä sen raa'alle kalalle kuuluu haista jos ei pese.
Kusi haisee melko samalta kuin kala.
Kalakauppiaat haisee römpsälle.

Tästä tulikin mieleen, että eskimot marinoi kusessa kalaa maan alla. Jostaín muistan kuulleni tämän.

siis jos ne heti seksin jälkeen valuu pois tai sitten saa suihkulla aina kaikki pois niin on kyllä aika löysä värkki!

Hajuongelmaan että kortsu on siks hyvä tai ottaa suihin lopun!

lisäkysymys:
te joilla tät spermaa valuu, poisto pesuista yms kyykyistä huolimatta seuraavana päivänä niin vois olla juu toi "tasku", ja tässä tulee kysymys: tuletteko helposti raskaaksi?

kyllä mulla jää aina kaiken "pönnäämisen" :D jälkeenki sitä mälliä värkkiin.. ja saattaa kaks-kolme päivääkin pikkuhiljaa valua pois.. tosi rasittavaa ja haisee sit kyllä jo ikävälle..

aina ollu näin..

ja jos seksikumppani vaihtuu, niin sen haju muuttuu toisenlaiseksi, erään ihmisen kanssa ollessa haisi tosi järkylle

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
siis jos ne heti seksin jälkeen valuu pois tai sitten saa suihkulla aina kaikki pois niin on kyllä aika löysä värkki!

Hajuongelmaan että kortsu on siks hyvä tai ottaa suihin lopun!

Höpö höpö. Ei liity kyllä löysään värkkiin mitenkään. Sormin kun auttaa niin hyvin tulee. Ja kuka kauhistelee sormen käyttämistä, niin turhaa. Juurihan siellä on pari minuuttia aiemmin ollut sormet ja peniskin sisällä...

Näkeekös naapurit sun kyykkäilyn pihalla? :D

Näkeekös naapurit sun kyykkäilyn pihalla? :D

tapahtuu vaatteet päällä niin ei haittaa :D siis kyykin muutenkin tupakalla ollessani,tietsikan ääressä istuessani joten tuo on ihan normi asento mulla :D jotkut istuu sivistyneesti ja jotkut kippurassa jalat tuolilla :D eli ei siis liity pelkästään seksinjälkeisiin toimintoihin tuo kyykkiminen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No oothan säkin asiantuntevasti kertonut, että naisen alapään kuuluu haista sillille? (mistä satun kyllä olemaan aika paljon eri mieltä )

Kyllä sen raa'alle kalalle kuuluu haista jos ei pese.
Kusi haisee melko samalta kuin kala.
Kalakauppiaat haisee römpsälle.

Tästä tulikin mieleen, että eskimot marinoi kusessa kalaa maan alla. Jostaín muistan kuulleni tämän.

Kai minun sitten täytyy vaan peesiä sua! :flower:

Yhteistyössä