Y
yksin
Vieras
onko täällä ketään, joka on hakenu/saanu tota yksinhuoltajapakettia? kun ilmoituksessa lukee et on joku esihaastattelu nii pitääkö sinne mennä paikanpäälle juttelemaan vai puhelimessa, entä jos ei saakkaan sitä, lähtee tyhjin käsin..? mitkä ne kriteerit on et sen saa? ja mitä tossa haastattelussa tapahtuu?