Jyväskylän parhaat ruokaravintolat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos jo etukäteen:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos jo etukäteen:)

Vieras
Kertokaa mielipiteitänne, viikonloppu olisi tarkoitus viettää elokuun puolella Jkl:ssä ja hyviä vinkkejä hyvistä ravintoloista kaivataan, mielellään mahd. kattavin perusteluin:)

Ai anteeksi, luin huonosti. Ralli on siis nyt ensi viikonloppuna. Mutta viikonloppuisin luulen, että Figaroon joka tapauksessa kannattaa varata pöytä. Kissanviikset on myös edelleen elossa ja hyvä ravintola sekin. Hotelli Yöpuun ravintolaa myös moni kehuu, sen nimi nyt karkasi päästäni. Harjulla on Vesitornissa hyvä ravintola, jossa kaupanpäälle hienot maisemat. En osaa näitä ravintoloita sen kummemmin luonnehtia, kuin että eivät ole ketjupaikkoja, se sanoo täällä aika paljon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitkäs on parhaat shoppailuapajat??? :whistle:

Heh mä luin ensin, et shoppailuajat:D Mut juu erittäin hyvä jatkokysymys:)

:) heh..

Ei täällä oikein ole mitään erityistä shoppailuapajaa :/ Forumin remontti on kesken, siitä kuulema tulee jotain megalomaanista, mikä on aika kummallista näin pieneen kaupunkiin. Perusvaateliikkeet löytyy, siis nämä ketjut, Sokos ja Anttila. Pikkuputiikkejakin on, mutten niiden nimiä edes muista, kun en asioi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Ai anteeksi, luin huonosti. Ralli on siis nyt ensi viikonloppuna. Mutta viikonloppuisin luulen, että Figaroon joka tapauksessa kannattaa varata pöytä. Kissanviikset on myös edelleen elossa ja hyvä ravintola sekin. Hotelli Yöpuun ravintolaa myös moni kehuu, sen nimi nyt karkasi päästäni. Harjulla on Vesitornissa hyvä ravintola, jossa kaupanpäälle hienot maisemat. En osaa näitä ravintoloita sen kummemmin luonnehtia, kuin että eivät ole ketjupaikkoja, se sanoo täällä aika paljon :)

Pöllövaari?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Pöllövaari?
Just se! Kiitos huonomuistisen auttamisesta
:D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitkäs on parhaat shoppailuapajat??? :whistle:

Heh mä luin ensin, et shoppailuajat:D Mut juu erittäin hyvä jatkokysymys:)

se on varmaan sit Kävelykatu keskustassa, perus henkkamaukat ja seppälät... sokkarikin on ihan jees, tosin eksyn siellä aina, pitäis vissiin käydä useemmin. kävelykadun varrella ne on kaikki parhaat jos ihan peruskaupoista tykkää...

ravintoloista keskustassa: Harald on tosi kiva,http://www.ravintolaharald.fi/
ja amarillo: http://www.amarillo.fi/jyvaskyla.html

Sit keskustassa on myös rosso, hese, mäkki, rax ja pizza buffa.

passion food on kans ihan ok, aika amarillon tyylinen. löytyy kans keskustasta.

ei nyt äkkiseltään tuu muuta mieleen... laitan myöhemmin lisää jos tulee jotain mieleen.. :)

Yhteistyössä