K
kiitos jo etukäteen:)
Vieras
Kertokaa mielipiteitänne, viikonloppu olisi tarkoitus viettää elokuun puolella Jkl:ssä ja hyviä vinkkejä hyvistä ravintoloista kaivataan, mielellään mahd. kattavin perusteluin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:No ei tullu edes mieleen et siel on rallit, siis nyt vai millon???.. Mekin ollaan menos jyväskylään just tos elokuun puoles välis.
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Mitkäs on parhaat shoppailuapajat???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Mitkäs on parhaat shoppailuapajat???![]()
Heh mä luin ensin, et shoppailuajatMut juu erittäin hyvä jatkokysymys
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Mitkäs on parhaat shoppailuapajat???![]()
![]()
heh..
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ai anteeksi, luin huonosti. Ralli on siis nyt ensi viikonloppuna. Mutta viikonloppuisin luulen, että Figaroon joka tapauksessa kannattaa varata pöytä. Kissanviikset on myös edelleen elossa ja hyvä ravintola sekin. Hotelli Yöpuun ravintolaa myös moni kehuu, sen nimi nyt karkasi päästäni. Harjulla on Vesitornissa hyvä ravintola, jossa kaupanpäälle hienot maisemat. En osaa näitä ravintoloita sen kummemmin luonnehtia, kuin että eivät ole ketjupaikkoja, se sanoo täällä aika paljon![]()
Just se! Kiitos huonomuistisen auttamisestaAlkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Ai anteeksi, luin huonosti. Ralli on siis nyt ensi viikonloppuna. Mutta viikonloppuisin luulen, että Figaroon joka tapauksessa kannattaa varata pöytä. Kissanviikset on myös edelleen elossa ja hyvä ravintola sekin. Hotelli Yöpuun ravintolaa myös moni kehuu, sen nimi nyt karkasi päästäni. Harjulla on Vesitornissa hyvä ravintola, jossa kaupanpäälle hienot maisemat. En osaa näitä ravintoloita sen kummemmin luonnehtia, kuin että eivät ole ketjupaikkoja, se sanoo täällä aika paljon![]()
Pöllövaari?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:Mitkäs on parhaat shoppailuapajat???![]()
![]()